Blijft aandoenlijk hoe elke vertrekkende Eredivisie-speler in de talkshows tot God verheven wordt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Mimimi arme Ziyech , misbruikt , dupe van het systeem en alles
Bij het commentaar ook : Steeds bij iedere samenvatting aan begin vermelden wie er spelen uit de Eredivisie . Zelfs Enes fucking Unal wordt steeds genoemd lolquote:Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft aandoenlijk hoe elke vertrekkende Eredivisie-speler in de talkshows tot God verheven wordt.
Straks weer Rekik, Neno, Luuk noemen en wellicht nog roepen dat Vaclik afgetest werd bij De Graafschapquote:Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij het commentaar ook : Steeds bij iedere samenvatting aan begin vermelden wie er spelen uit de Eredivisie . Zelfs Enes fucking Unal wordt steeds genoemd lol
Danilo van Porto speelde ook bij Roda maar ze zeggen er nooit bij hoe dat ging.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks weer Rekik, Neno, Luuk noemen en wellicht nog roepen dat Vaclik afgetest werd bij De Graafschap.
Ik vond Aad vrij timide.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef -XOR- het volgende:
Aad300 had wel een punt mbt selectiesamenstelling.
Aad leek op een gegeven moment even heel ergens anders met zijn gedachten.quote:
Hij heeft natuurlijk nooit een penaltie mogen nemen bij ADO. Toen werd het pijnlijk stil.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aad leek op een gegeven moment even heel ergens anders met zijn gedachten.
Leuke uitzending, alleen teveel Barca. 7-quote:
Enige alternatief voor Gravenberch is eventueel de Roon.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:58 schreef Obiekulu het volgende:
Middenveld Gravenberch - Wijnaldum - De Jong woensdag.
Nog nooit zo makkelijk geweest.
Goeie analistquote:Op zondag 21 maart 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Ik vind Dirk weer goed in zijn voetbalanalyses en dat wil ik helemaal niet.
Zeker, niets mis mee. Boulah is gegroeid in zijn rol, in zijn begintijd vaak alleen mar open deuren maar nu prima om aan te horen.quote:
Ik zou het anders verwoorden. Maar ik roep het al jaren. Hear hear dus.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Schelvis best stoppen met ademen.
Wat een debiel zeg
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Je moet de eerste wedstrijd winnen
- Kuit
Het was dat teringwijf van Boulahrouz.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Marco vond die verkrachting van Rusland in 2008 ook geluk zeker ?
Mooi dat ze mijn reactie hebben gelezen en haar mooie kopje weer kunnen zienquote:Op zondag 21 maart 2021 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Triest omdat meisje achter de bar een mondkap te laten dragen terwijl er niemand ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |