Politici horen dit soort idioten geen voer te geven en dat hebben ze welbewust toch gedaan. Wanbeleid is de oorzaak van het uit de hand lopen van zaken door een gehate maatregel die niet nodig had moeten zijn en waarvan niet eens bewezen is dát die nodig/nuttig is.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Politici zijn niet het probleem, hoe graag complotwappies, tokkies en bontkraagjes dat ook willen denken. Dan zouden ze namelijk ook naar zichzelf moeten kijken, maar dat kunnen deze lieden met het verstandelijk vermogen van een halve amoebe niet.
omgevingsweb.nlquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Voordat ik dit alles ga lezen, wil ik eerst weten wie of wat de bron hiervan is. Kan je me die geven?
Het gros van 'het volk' dus waar jij zegt voor op te komen...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen die een loonslaaf baantje hebben van 9 tot 5.
Mag hopen dat de regering niet voor precedent gaat zorgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Niet stoppen voordat besluit avondklok wordt teruggedraaid.
ME heeft het er moeilijk mee in Ehv.
Links tuig.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef leeell het volgende:
Hier in Amsterdam ook tutteren en vuurwerk, mensen die klappen uit hun ramen
Zei de man zonder werk?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen die een loonslaaf baantje hebben van 9 tot 5.
Ja dat kloptquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er is sinds vorig jaar een virus uitbraak die zorgt voor overbelasting in de zorg: covid-19
Vooral blijven wijzen naar anderen ja...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Politici horen dit soort idioten geen voer te geven en dat hebben ze welbewust toch gedaan. Wanbeleid is de oorzaak van het uit de hand lopen van zaken door een gehate maatregel die niet nodig had moeten zijn en waarvan niet eens bewezen is dát die nodig/nuttig is.
Gaat sneeuwen toch vnv. Wel gezellig zoquote:Op zondag 24 januari 2021 20:54 schreef Ixnay het volgende:
Mensen hier in Eindhoven gaan de hele nacht door.
Ze zijn allemaal erg stilquote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef summer2bird het volgende:
Mita al eens een keer weer online?
Gebeurt er eens wat ligt dat mens weer te slapen..
Wilders is gewoon anti geweld.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frisiavones
@:Frisiavones
Als antwoord op
@:geertwilderspvv
Mijn stem ben je kwijt.
8:52 p.m. · 24 jan. 2021·Twitter Web App
Die heeft de hele dag al onafhankelijke journalistiek bedreven. Die is uitgeputquote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef summer2bird het volgende:
Mita al eens een keer weer online?
Gebeurt er eens wat ligt dat mens weer te slapen..
Denk niet dat hier veel links volk staat te wappen hoor... Is echt een wormvormig aanhangsel van Trumpistisch Fvd-gebral, dit.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Links tuig.
Waar is Yasser Feras met z'n tweet?
Kloptquote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wilders is gewoon anti geweld.
Als controversiële politicus is dat goed om dat te blijven benadrukken.
Voor je het weet overkomt je hetzelfde als Trump.
Ik heb ook de indruk dat de ergste relschoppers niet degene zijn die het zwaarst onder de maatregelen te lijden hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval morgen niet hoeven te werken nee.
Ik ga zo maar eens koffie uitdelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gaat sneeuwen toch vnv. Wel gezellig zo
Gefocust op de hoofdzaken:quote:Op zondag 24 januari 2021 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Links tuig.
Waar is Yasser Feras met z'n tweet?
De relschoppers in de Schilderswijk zijn PVV/FVD gebral?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk niet dat hier veel links volk staat te wappen hoor... Is echt een wormvormig aanhangsel van Trumpistisch Fvd-gebral.
Hulstquote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
Dus we hebben nu
Den Haag
Venlo
Tilburg
Enschede
Apeldoorn
Wie vult aan
Ik had:quote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
Dus we hebben nu
Den Haag
Venlo
Tilburg
Enschede
Apeldoorn
Wie vult aan
Jij denkt dat het SP'ers zijn of zo?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De relschoppers in de Schilderswijk zijn PVV/FVD gebral?
Nee, je al je vrijheden 1 voor 1 laten afpakken op basis van niks. Totale onzin, zo'n avondklok. Ik vind de jeugd nog extreem braaf, gezien wat ze allemaal hebben moeten inleveren. In de jaren 60 werd voor minder de straat op gegaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral blijven wijzen naar anderen ja...
Zoals ik al zei: dom volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |