Ze zullen in ieder geval morgen niet hoeven te werken nee.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:54 schreef Ixnay het volgende:
Mensen hier in Eindhoven gaan de hele nacht door.
De leider spreektquote:
Voordat ik dit alles ga lezen, wil ik eerst weten wie of wat de bron hiervan is. Kan je me die geven?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bewijslast moet zwaarder zijn dan “we denken dat een avondklok werkt” want de basis is een medische noodzaak.
[..]
Tja die Wilders stemmen zullen nog verbaasd opkijken hoe hard wilders ze aan zou pakken.quote:
Ja jij, ga lekker naar China, 80 uur shirtjes naaien en doen wat de baas zegt.quote:
OK, Trumpquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Niet stoppen voordat besluit avondklok wordt teruggedraaid.
ME heeft het er moeilijk mee in Ehv.
Mensen die een loonslaaf baantje hebben van 9 tot 5.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval morgen niet hoeven te werken nee.
Toegeven aan dit soort idioten? Mooi niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Frisiavonesquote:
Viesmad omdat je even geen rondjes kunt rennen... stel je aan.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij, ga lekker naar China, 80 uur shirtjes naaien en doen wat de baas zegt.
Uitslapen en een keer op maandagmiddag in plaats van maandagochtend met de krat bier in de voortuin gaan zitten.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval morgen niet hoeven te werken nee.
Politici horen dit soort idioten geen voer te geven en dat hebben ze welbewust toch gedaan. Wanbeleid is de oorzaak van het uit de hand lopen van zaken door een gehate maatregel die niet nodig had moeten zijn en waarvan niet eens bewezen is dát die nodig/nuttig is.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Politici zijn niet het probleem, hoe graag complotwappies, tokkies en bontkraagjes dat ook willen denken. Dan zouden ze namelijk ook naar zichzelf moeten kijken, maar dat kunnen deze lieden met het verstandelijk vermogen van een halve amoebe niet.
omgevingsweb.nlquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Voordat ik dit alles ga lezen, wil ik eerst weten wie of wat de bron hiervan is. Kan je me die geven?
Het gros van 'het volk' dus waar jij zegt voor op te komen...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen die een loonslaaf baantje hebben van 9 tot 5.
Mag hopen dat de regering niet voor precedent gaat zorgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Links tuig.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef leeell het volgende:
Hier in Amsterdam ook tutteren en vuurwerk, mensen die klappen uit hun ramen
Zei de man zonder werk?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen die een loonslaaf baantje hebben van 9 tot 5.
Ja dat kloptquote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er is sinds vorig jaar een virus uitbraak die zorgt voor overbelasting in de zorg: covid-19
Vooral blijven wijzen naar anderen ja...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Politici horen dit soort idioten geen voer te geven en dat hebben ze welbewust toch gedaan. Wanbeleid is de oorzaak van het uit de hand lopen van zaken door een gehate maatregel die niet nodig had moeten zijn en waarvan niet eens bewezen is dát die nodig/nuttig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |