Venlo ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus we hebben tot nu toe voor vanavond:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Kan toch een onrustig avondje worden dus...
En nul live-streams?![]()
Het vervelende alleen voor die kleinere gemeentes en zeker dorpen is dat ze voor aanvullende inzet en versterking afhankelijk zijn van grotere steden.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:46 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Hoor ook verhalen over vuurwerk in/rondom station Venlo,
Maarja.. Venlo is net als Hulst, zal wel niet veel voorstellen t.o.v. andere grote steden!
Hoop onvolwassen, dom en egocentrisch volk in Nederland.quote:
Is toch in de buurt hier.quote:
Zeker met het overal dichtgooien van Politiebureau's dus uberhaupt inzetquote:Op zondag 24 januari 2021 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het vervelende alleen voor die kleinere gemeentes en zeker dorpen is dat ze voor aanvullende inzet en versterking afhankelijk zijn van grotere steden.
Zoveel politici hebben we hier nou ook weer niet tochquote:Op zondag 24 januari 2021 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoop onvolwassen, dom en egocentrisch volk in Nederland.
Ik zit thuis netjes op de bank. Ik hou me aan de maatregelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan nu hetzelfde antwoord wat heel veel andere kleuters elke dag te horen krijgen: Dan heb je dikke pech, want zo gaat het gebeuren.
Politici zijn niet het probleem, hoe graag complotwappies, tokkies en bontkraagjes dat ook willen denken. Dan zouden ze namelijk ook naar zichzelf moeten kijken, maar dat kunnen deze lieden met het verstandelijk vermogen van een halve amoebe niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoveel politici hebben we hier nou ook weer niet toch
Bij mij lukt het nietquote:Op zondag 24 januari 2021 20:50 schreef Haags het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1¬if_t=live_video
Is weer aan.
Beetje monkey see, monkey do.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit thuis netjes op de bank. Ik hou me aan de maatregelen.
Maar nu nog wat, kijk het nieuws men doet dat niet, de maatregelen worden niet gedragen en dat zal toch moeten in een democratie.
Met zo’n crisis kun je beter in een communistisch land zitten.
Hoe kom je aan die info? Ik kom net uit Hulst en heb niets gezien.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus we hebben tot nu toe voor vanavond:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Kan toch een onrustig avondje worden dus...
En nul live-streams?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |