Dan pak je het leger, als je met een chinook op 15 meter boven die demonstranten gaat hangen dan waait het protest wel uiteenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In dit tempo mogen ze volgende week het volledige korps 's avonds inroosteren, komen steeds meer steden bij.
Bij BLM protesten wel hoor. Of zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Kan me d'r ook niet zo druk om maken, wat natuurlijk ook wel makkelijk lullen is aangezien ik er niet in de buurt woon.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar kan er wel van genieten dit.
Dat heeft de Tweede Kamer voor je gedaan. Zoals dat altijd gaat. Meerderheid en zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Democratie? Ik heb nergens kunnen stemmen over de invoering van een avondklok.
Als je niet gelooft in complotten, dan wil je vast hier wel op reageren:quote:Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou je mond achterlijke idioot. Je bent nog te dom om te poepen.
Ik denk totaal niet in conspirancies.
Sterker nog, ik denk altijd 5-10 stappen voor je uit.
Jij ziet alleen relschopper en wil alle knieën verbrijzeld zien.
Ik zie veel mensen en jongeren die er klaar mee zijn en die de poppenkast niet meer (willen) dragen. En een aantal daarvan zijn relschoppers. Politie word hard ingezet maar dat neemt niets weg van de 90% die er vreedzaam is.
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wacht even, waar in de grondwet staat dat een avondklok niet mag? Concreet met een artikel graag? Oh, kan je niet vinden? Dat komt omdat het wel mag in het kader van de volksgezondheid: artikel 103 lid 1 van de Grondwet.
Mooi beeld!quote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Haags het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1¬if_t=live_video
Den Haag Live
Venlo ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus we hebben tot nu toe voor vanavond:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Kan toch een onrustig avondje worden dus...
En nul live-streams?![]()
Het vervelende alleen voor die kleinere gemeentes en zeker dorpen is dat ze voor aanvullende inzet en versterking afhankelijk zijn van grotere steden.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:46 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Hoor ook verhalen over vuurwerk in/rondom station Venlo,
Maarja.. Venlo is net als Hulst, zal wel niet veel voorstellen t.o.v. andere grote steden!
Hoop onvolwassen, dom en egocentrisch volk in Nederland.quote:
Is toch in de buurt hier.quote:
Zeker met het overal dichtgooien van Politiebureau's dus uberhaupt inzetquote:Op zondag 24 januari 2021 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het vervelende alleen voor die kleinere gemeentes en zeker dorpen is dat ze voor aanvullende inzet en versterking afhankelijk zijn van grotere steden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |