Je kan beter het VMBO steriliseren, dan lost dit probleem zich vanzelf op.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien een ideetje om de avondklok te vergeten en juist thuis zitten te gaan verbieden. kijken hoeveel man er dan op straat is.
Komen er vast nog bijquote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus we hebben tot nu toe voor vanavond:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Kan toch een onrustig avondje worden...
En nul live-streams?![]()
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Ze worden steeds slimmer.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Op P2000 is om 18:59 ook een demonstratie in Tiel gemeldquote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Den Haag
• Helmond
• Tilburg
• Enschede
• Hulst
Ze zouden ook gewoon een boek kunnen gaan lezen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou je mond achterlijke idioot. Je bent nog te dom om te poepen.
Ik denk totaal niet in conspirancies.
Sterker nog, ik denk altijd 5-10 stappen voor je uit.
Jij ziet alleen relschopper en wil alle knieën verbrijzeld zien.
Ik zie veel mensen en jongeren die er klaar mee zijn en die de poppenkast niet meer (willen) dragen. En een aantal daarvan zijn relschoppers. Politie word hard ingezet maar dat neemt niets weg van de 90% die er vreedzaam is.
Deze is toch bij helmond? Nog niet veel te zien.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:40 schreef Revanches het volgende:
Waar zijn de streams?!
Popcorn staat klaar![]()
Geen bijbaan/werk, geen school/studie, clubs en verenigingen sluiten en het dan nog gek vinden dat de jeugd gaat rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lekker onderdrukken dat volk.
Luisteren zullen ze!
Gedraag je dan ook als iemand die intelligent over wil komen, iemand uitschelden getuigt niet van intelligentie.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou je mond achterlijke idioot. Je bent nog te dom om te poepen.
Ik denk totaal niet in conspirancies.
Sterker nog, ik denk altijd 5-10 stappen voor je uit.
Jij ziet alleen relschopper en wil alle knieën verbrijzeld zien.
Ik zie veel mensen en jongeren die er klaar mee zijn en die de poppenkast niet meer (willen) dragen. En een aantal daarvan zijn relschoppers. Politie word hard ingezet maar dat neemt niets weg van de 90% die er vreedzaam is.
Democratie? Ik heb nergens kunnen stemmen over de invoering van een avondklok.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Het concept democratie is bij de onrendabelen niet echt populair hè.
Ook niet elke 4kante meter van Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Deze is toch bij helmond? Nog niet veel te zien.
Hoor ook verhalen over vuurwerk in/rondom station Venlo,quote:
Fijn dat je je vergissing inziet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het natuurlijk héél anders!
Toe maar, Tiel of all places.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Op P2000 is om 18:59 ook een demonstratie in Tiel gemeld
Zou kunnen ja, maar zo werkt het nou eenmaal niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze zouden ook gewoon een boek kunnen gaan lezen.
Dan pak je het leger, als je met een chinook op 15 meter boven die demonstranten gaat hangen dan waait het protest wel uiteenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In dit tempo mogen ze volgende week het volledige korps 's avonds inroosteren, komen steeds meer steden bij.
Bij BLM protesten wel hoor. Of zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Kan me d'r ook niet zo druk om maken, wat natuurlijk ook wel makkelijk lullen is aangezien ik er niet in de buurt woon.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar kan er wel van genieten dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |