TILBURGED. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)onstratie-in-tilburg
WIJquote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)onstratie-in-tilburg
Hahah ja oepsquote:Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar kan er wel van genieten dit.
Stel je niet zo aan joh, in de landen waar veel Nederlandse toeristen komen krijgt de lokale ME bij ieder protestje honderden molotovcocktails om de oren.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap wel dat veel landen in Europa nooit zo’n zin hebben in Nederlandse toeristen als ik dit zo zie.
Oh nee, dan is het natuurlijk héél anders!quote:Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, in de landen waar veel Nederlandse toeristen komen krijgt de lokale ME bij ieder protestje honderden molotovcocktails om de oren.
Ahh een beetje het Tilburg-complex; die hebben Eindhoven vanmiddag gezien en kunnen dan natuurlijk niet achterblijven.quote:
Wacht even, waar in de grondwet staat dat een avondklok niet mag? Concreet met een artikel graag? Oh, kan je niet vinden? Dat komt omdat het wel mag in het kader van de volksgezondheid: artikel 103 lid 1 van de Grondwet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
wat framen weer.
Ze moeten nu hard optreden tegen mensen die ze misschien wel begrijpen.
Veel mensen willen geen avondklok, geen doordravende maatregelen. Daar protesteren ze tegen en dat is waar het dilemma ligt. Nummer 1 waarvoor ze tekenden is voor de grondwet. Nr.2 voor de opdrachten van bevoegd gezag.
Avondklok gaat al in tegen de grondwet.
Normaal zou ik je voor gek verklaren.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is verder ook geen fuck te doen he.
Als dit zo doorgaat gaat social media aangepakt worden.
Dit.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, in de landen waar veel Nederlandse toeristen komen krijgt de lokale ME bij ieder protestje honderden molotovcocktails om de oren.
Hou je mond achterlijke idioot. Je bent nog te dom om te poepen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien zit Soros wel achter de avondklok
ZeelandGodquote:
Eerder op die dag:quote:Op zondag 24 januari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zielige pizzabezorgers elke keer
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:40 schreef Revanches het volgende:
Waar zijn de streams?!
Popcorn staat klaar![]()
Lekker onderdrukken dat volk.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook in Duitsland mag er keihard opgetreden worden tegen relvolk ja. Heel goed.
Dan nu hetzelfde antwoord wat heel veel andere kleuters elke dag te horen krijgen: Dan heb je dikke pech, want zo gaat het gebeuren.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen en jongeren die er klaar mee zijn en die de poppenkast niet meer (willen) dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |