Ook in Duitsland mag er keihard opgetreden worden tegen relvolk ja. Heel goed.quote:
Plunderaars waren zijn mensenquote:
Er staat nog niks op haar Feestboekquote:Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef Fugue het volgende:
Is Mita van de onafhankelijke pers al onderweg naar Den Haag
Helmond dichterbijquote:Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef Fugue het volgende:
Is Mita van de onafhankelijke pers al onderweg naar Den Haag
Ga ergens anders lopen wappen...quote:Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ander reageer je niet, kleine Ecto man.
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Tijd dat het leger de straat op gaat. Met scherp schieten
Maak ik zelf wel uit en noem me geen wappie vervelende jongen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen wappen...
Misschien zit Soros wel achter de avondklokquote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit en noem me geen wappie vervelende jongen.
Dat past alleen als de avondklok zo'n fraaie antieke staande klok is.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien zit Soros wel achter de avondklok
TILBURGED. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)onstratie-in-tilburg
WIJquote:Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)onstratie-in-tilburg
Hahah ja oepsquote:Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar kan er wel van genieten dit.
Stel je niet zo aan joh, in de landen waar veel Nederlandse toeristen komen krijgt de lokale ME bij ieder protestje honderden molotovcocktails om de oren.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap wel dat veel landen in Europa nooit zo’n zin hebben in Nederlandse toeristen als ik dit zo zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |