https://www.facebook.com/(...)1¬if_t=live_videoquote:
Lijkt me dat stenen naar de wouten gooien een erger vergrijp is dan de avondklok overschrijdenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef JohnBercow het volgende:
Nog 3 minuten. Dan al die raddraaiers aanhouden voor het vertoeven in de openbare ruimte tijdens de avondklok
"Eindhoven is zo 16u"quote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Eindhoven is zo 16u. Het is nu Tilburg
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, je al je vrijheden 1 voor 1 laten afpakken op basis van niks. Totale onzin, zo'n avondklok. Ik vind de jeugd nog extreem braaf, gezien wat ze allemaal hebben moeten inleveren. In de jaren 60 werd voor minder de straat op gegaan.
Hier fietsen nog 3 mensen door de straat. Ik ga mijn burgerplicht vervullen!quote:
Ik denk dat er maar weinig relschoppers zijn die gaan stemmen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij denkt dat het SP'ers zijn of zo?
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit thuis netjes op de bank. Ik hou me aan de maatregelen.
Maar nu nog wat, kijk het nieuws men doet dat niet, de maatregelen worden niet gedragen en dat zal toch moeten in een democratie.
Met zo’n crisis kun je beter in een communistisch land zitten.
[..]
Nee, je al je vrijheden 1 voor 1 laten afpakken op basis van niks. Totale onzin, zo'n avondklok. Ik vind de jeugd nog extreem braaf, gezien wat ze allemaal hebben moeten inleveren. In de jaren 60 werd voor minder de straat op gegaan.
Powerbanks nog leegquote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef summer2bird het volgende:
Mita al eens een keer weer online?
Gebeurt er eens wat ligt dat mens weer te slapen..
Bel de Wouten!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:00 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hier fietsen nog 3 mensen door de straat. Ik ga mijn burgerplicht vervullen!
[..]
Neu.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Tja die Wilders stemmen zullen nog verbaasd opkijken hoe hard wilders ze aan zou pakken.
Ze krijgen uiteindelijk toch maar een fractie te pakken. Dit is gewoon een kat en muisspel.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef JohnBercow het volgende:
Nog 3 minuten. Dan al die raddraaiers aanhouden voor het vertoeven in de openbare ruimte tijdens de avondklok
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
In Arnhem broeit het ook. Politie is alvast in grote getale aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |