Deal. Tot zover mijn stortvloed aan posts, gegroet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Senesi gedaan
Omdat @:scrummie dat zei
Fijne avond maatquote:Op zondag 24 januari 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Tot zover mijn stortvloed aan posts, gegroet.
Ik zie nog wel een paar leuke potjes.quote:
Wellicht dat misschien AZ Utrecht en Sparta Twente leuk zouden kunnen wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een paar leuke potjes.
Ja hoor, dit ga ik weer allemaal bekijken bij het schitterende iee ees pee en.
Heerenveen - Feyenoord vind ik nog wel leuk, hoewel Heerenveen in de kuip wel kansloos was en niet echt goed is. Ajax Willem 2 is ook leuk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht dat misschien AZ Utrecht en Sparta Twente leuk zouden kunnen worden
Verdere potentie zie ik niet echt
Ik neem aan dat je bekend bent met de recente vorm van Heerenveen en eigenlijk ook Willem IIquote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen - Feyenoord vind ik nog wel leuk, hoewel Heerenveen in de kuip wel kansloos was en niet echt goed is. Ajax Willem 2 is ook leuk.
Ik denk van de 'traditionele top 3' Ajax de meeste moeite zal hebben om zijn wedstrijd te winnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen - Feyenoord vind ik nog wel leuk, hoewel Heerenveen in de kuip wel kansloos was en niet echt goed is. Ajax Willem 2 is ook leuk.
Dit verrast mijquote:Op zondag 24 januari 2021 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk van de 'traditionele top 3' Ajax de meeste moeite zal hebben om zijn wedstrijd te winnen.
Jaquote:Op zondag 24 januari 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Perez is vrij positief over Feyenoord, het was toch gewoon heel erg matig?
Is jouw verwachtingspatroon misschien een beetje te hoogquote:Op zondag 24 januari 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja dat lag na de beker al niet zo heel hoog.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is jouw verwachtingspatroon misschien een beetje te hoog
Joh.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk van de 'traditionele top 3' Ajax de meeste moeite zal hebben om zijn wedstrijd te winnen.
Het eerste uur was best wel oké vond ik, we gaven wel veel counters weg maar op duelkracht bleven we mee en creëerden we best wat kansen. Had zelfs het idee dat we hem nog gingen winnen toen. Pas dat laatste halfuur werden we echt weggespeeld.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Normaal post je dit met het account fetXquote:Op zondag 24 januari 2021 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het eerste uur was best wel oké vond ik, we gaven wel veel counters weg maar op duelkracht bleven we mee en creëerden we best wat kansen. Had zelfs het idee dat we hem nog gingen winnen toen. Pas dat laatste halfuur werden we echt weggespeeld.
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Normaal post je dit met het account fetX
Maximus vindt dit leuk
Oh dat gevoel had ik echt geen moment, ik vond AZ eigenlijk de hele wedstrijd beter maar ze misten nogal veel kansen. (en werden genaaid)quote:Op zondag 24 januari 2021 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het eerste uur was best wel oké vond ik, we gaven wel veel counters weg maar op duelkracht bleven we mee en creëerden we best wat kansen. Had zelfs het idee dat we hem nog gingen winnen toen. Pas dat laatste halfuur werden we echt weggespeeld.
Ik vond AZ wel beter maar ik had eigenlijk verwacht dat ze het niet vol gingen houden en dat Feyenoord op strijdlust er nog over kon, maar dat bleek nogal tegen te vallen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat gevoel had ik echt geen moment, ik vond AZ eigenlijk de hele wedstrijd beter maar ze misten nogal veel kansen. (en werden genaaid)
jup, te weinig strijdquote:Op zondag 24 januari 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond AZ wel beter maar ik had eigenlijk verwacht dat ze het niet vol gingen houden en dat Feyenoord op strijdlust er nog over kon, maar dat bleek nogal tegen te vallen.
STRIJDLUST.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, te weinig strijd
en gewoon kansen afmaken
liepen achter de feiten aanquote:Op zondag 24 januari 2021 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
STRIJDLUST.
PASSIE.
WIL OM TE WINNEN.
Dat laatste had az ook wel wat beter kunnen doenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, te weinig strijd
en gewoon kansen afmaken
Nu reageer je op atypisch die gewoon weer ontzettend vervelend bijdehand doet, dan heeft ie het gevoel dat ie wat bereikt met zijn actquote:Op zondag 24 januari 2021 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
STRIJDLUST.
PASSIE.
WIL OM TE WINNEN.
Moest even denken aan de te kleine schoenen voor Sissequote:Op zondag 24 januari 2021 19:59 schreef Tagliano het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)de-hand-is~a8c0c263/
Jammer dat ze daar pas na twee jaar achter zijn gekomen
Willem II was voor de thuiswedstrijd tegen Ajax ook niet echt denderend in vorm andersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bekend bent met de recente vorm van Heerenveen en eigenlijk ook Willem II
Wat niet wegneemt dat ik Ajax wel weer zie glibberen en je hetzelfde over Feyenoord kan zeggen waarmee ik mijn eigen punt weer onderuit haal maar toch
Wat ik nou precies met deze post wil zeggen weet ik ook nog niet
Nog steeds onbegrijpelijk dat de VAR niet ingrijpt. En dat de scheids zo laf is naderhand. Walgelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:00 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ] @:Lenny_leonard terecht maar heeft wel punten gekost
Prima. Niks mis met Kuipers.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nu wel een goede scheids. @:lenny_leonard
Haha deze manquote:
Het lijkt er voorlopig op dat we naar de goede helft kijken, mijn beste.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Is het wat
Waarom zou ik dit eigenlijk aanzetten
Dan kan ik dus beter over een uurtje inschakelenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt er voorlopig op dat we naar de goede helft kijken, mijn beste.
Bleef het maar bij enkel dat verdedigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:32 schreef Monolith het volgende:
Dat verdedigen van PSV is bij tijd en wijle ook wel vrij kolderiek.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig sluit Bob niks af zonder te vergelijken.
Kan John de Jong nog wat van leren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig sluit Bob niks af zonder te vergelijken.
Deels omdat ie geblockt werdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
De stift van Zahavi kwam 30 centimeter hoog.
Saai en vervelend. Want hij geeft PSV-fans stress en Ajax-fans valse hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Een goedenavond. Hoe is de wedstrijd tot nu toe?
PSV overwicht, Emmen overgewichtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Niet aan beginnen, omgekeerd jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dan ga ik weer naar buiten, rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:16 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, omgekeerd jij.
Volgens mij valt het wel mee vanavond of nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik weer naar buiten, rellen.
Ik heb vanavond nog niks gevolgd, moest even ziggy installeren bij een maat. (en daarna haasten om op tijd thuis te zijn)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee vanavond of niet
Keepers zijn bijzondere jongens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch altijd raar dat een keeper bij uitkomen veel buitensporiger mag handelen dan een veldspeler.
Het is geen topper nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord - PSV wordt een parodie op een KRAKER.
AZ-Ajax wordt heel vervelendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar verwacht ik weinig van ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zal wel weer windkracht 40-45 worden daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
AZ-Ajax wordt heel vervelend
Al dacht ik dat vorige week ook
Oneensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag Feyenoord ook wel winnen. (al maakt het mij niet veel uit als PSV dit niet wint)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou prima zijn.
Als PSV dit niet wint worden @Dj_Day-V en ik heel boos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag Feyenoord ook wel winnen. (al maakt het mij niet veel uit als PSV dit niet wint)
Dat is ook prima, kan ik ook wel leven met een gelijkspel bij AZ.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag Feyenoord ook wel winnen. (al maakt het mij niet veel uit als PSV dit niet wint)
Zou wel lekker zijn als Vitesse ergens ook nog wat verliestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook prima, kan ik ook wel leven met een gelijkspel bij AZ.
Zou ik sowieso wel voor tekenen eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook prima, kan ik ook wel leven met een gelijkspel bij AZ.
Daar maak ik me echt geen zorgen over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als Vitesse ergens ook nog wat verliest
Gaat ook wel gebeuren
Gezien het spel de afgelopen weken wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ik sowieso wel voor tekenen eigenlijk.
Eerste helft gemist?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog geen kans voor PSV gezien. Wat droevig dit.
Oh ja die is geschorstquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mist PSV niet een type Schmidt?
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik kijk vanaf de 55e minuut. (moest even ziggy installeren bij een maat)
Ik ken de helft van de bank niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft ook geen enkele aanvaller meer over op de bank volgens mij. Misschien Piroe de verlosser nog
Ik ben eerlijk gezegd niet meer zo bang voor PSV.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, zoals verwacht. Valse hoop en onnodige stress.
Ik vind het de grootste kutclub in de eredivisie (na ajax dan natuurlijk). En ze hebben kunstgras. Lijkt me reden genoeg om te degraderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit wel sneu voor Emmen
Op de een of andere manier blijf ik ze wel sympathiek vinden hoewel er geen klote van klopt dit jaar
Ik wel. Bang voor meer teleurstellingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet meer zo bang voor PSV.
@El-Stinho trapt hier al maanden niet meer in.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, zoals verwacht. Valse hoop en onnodige stress.
Nu pasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet meer zo bang voor PSV.
Kan je beter je verwachtingspatroon aanpassenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Bang voor meer teleurstellingen.
El-Stinho is een wijze jongen, je zou hem een mastermind kunnen noemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:El-Stinho trapt hier al maanden niet meer in.
Plek 2 max.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je beter je verwachtingspatroon aanpassen
Dan noemen ze dat weer indekken. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je beter je verwachtingspatroon aanpassen
Ik kan nu een leuk grapje over de linksback maken maar die laat ik achterwegequote:
Welkom in VBLquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan noemen ze dat weer indekken. Ofzo.
Oh jammer, gaf speciaal een voorzet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan nu een leuk grapje over de linksback maken maar die laat ik achterwege
Prima oplossingen vooruit hebben, ligt min of meer openquote:
Dat is een meme.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan noemen ze dat weer indekken. Ofzo.
Ik vertrouw PSV ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vertrouw PSV nooit, dus elk puntverlies is meegenomen.
Ooh je bedoelt een Hendrix-je, ja die ken ik!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima oplossingen vooruit hebben, ligt min of meer open
Omdraaien en terugspelen
Hij had beter Dumfries kunnen wisselenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die wissels in de laatste paar seconden, die vind ik echt achterlijk.
Mwa, dit ziet er niet fijn uitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Dumbfries, dat zal wel meevallen dus.
Hij staat. Hoewel dat niet altijd iets zegt.quote:
Virgil van Dijk stond ookquote:
Hoop in dit geval dat dat niet iets zegt inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat. Hoewel dat niet altijd iets zegt.
Erg treurig om een speler een blessure toe te wensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoop in dit geval dat dat niet iets zegt inderdaad.
Racist!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zich blijkt aan te stellen ben ik echt klaar met die gozer!
Fijne vent, die Lenny.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig om een speler een blessure toe te wensen.
Mensen blijven uit het centrum van Tilburg vanwege Lenny.quote:
Zou @GGMM nog op pad gaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen blijven uit het centrum van Tilburg vanwege Lenny.
👍👌💪👊quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:El-Stinho trapt hier al maanden niet meer in.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zich blijkt aan te stellen ben ik echt klaar met die gozer!
Wat een lul zegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Goh, dit verwacht je ook niet zeg.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Goh, dit verwacht je ook niet zeg.
Die hype wordt altijd aangezwengeld in het begin van het seizoen (met interesse van 'diverse clubs') en sterft dan weer langzaam een terechte dood. Subtopvoetballer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Kerk laat vanavond weer eens zien waarom hij nooit heel veel verder dan FC Utrecht gaat komen
Tot ie tegen pakweg PEC opeens zijn avond weer heeft en een hattrick maakt, dan hebben we weer een paar weken hype en kan hij met de top meequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hype wordt altijd aangezwengeld in het begin van het seizoen (met interesse van 'diverse clubs') en sterft dan weer langzaam een terechte dood. Subtopvoetballer.
Voornamelijk totaal geen overzicht of rust voor het doel. In die paar wedstrijden die ik heb gezien van hem kan ik mij zelfs niet voorstellen dat Utrechtsupporters op termijn heel blij van al die missers worden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hype wordt altijd aangezwengeld in het begin van het seizoen (met interesse van 'diverse clubs') en sterft dan weer langzaam een terechte dood. Subtopvoetballer.
Ik vraag het even aan een prominente Utrecht supporter ; @Paulquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk totaal geen overzicht of rust voor het doel. In die paar wedstrijden die ik heb gezien van hem kan ik mij zelfs niet voorstellen dat Utrechtsupporters op termijn heel blij van al die missers worden.
Kerk is niet heel bijzonder maar wel een aardige speler hier hard kan rennenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan een prominente Utrecht supporter ; @:paul
Bedankt voor je inhoudelijke analyse Paul.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Kerk is niet heel bijzonder maar wel een aardige speler hier hard kan rennen
Als het beeld hetzelfde blijft kan je m ook vrij eenvoudig winnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:16 schreef Paul het volgende:
Misschien halen we nog een gelijkspelletje uit deze wedstrjd
Wellicht kunnen ze hem ook nog verliezen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het beeld hetzelfde blijft kan je m ook vrij eenvoudig winnen
Dit vreesde ik alquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze hem ook nog verliezen.
Je zou bijna denken dat Vitesse nog wel wat gaat zakken hè.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Generationalpha oid vindt dit leuk
[ afbeelding ]
Terwijl je in de tijden met publiek alleen maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooo peesjevee eindhovuh hoordequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:54 schreef PSVCL het volgende:
We zingen PSV
Wie? PSV Eindhoven
Die chant komt bij elke eredivisiewedstrijd voorbij
Zelfs die chant mis ik momenteelquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je in de tijden met publiek alleen maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooo peesjevee eindhovuh hoorde
Oe aa blijft de beste.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je in de tijden met publiek alleen maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooo peesjevee eindhovuh hoorde
Kerk is gewoon een tweede Rojerquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Kerk is niet heel bijzonder maar wel een aardige speler hier hard kan rennen
Ik vraag me af waar ze dit op baseren?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Generationalpha oid vindt dit leuk
[ afbeelding ]
Als je linksbovenin was begonnen met lezen had je het gewetenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze dit op baseren?
In ieder geval niet op doelpogingen, dan zou Vitesse een stuk boven Feyenoord moeten staan.
Daar hebben ze allemaal wiskundige modellen voor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze dit op baseren?
In ieder geval niet op doelpogingen, dan zou Vitesse een stuk boven Feyenoord moeten staan.
Elridge Rojer. Die kon ook hard rennen maar was daarna vaak blind voor medespelers. En toch zat hij op enig moment zelfs bijna bij oranje...bizar...quote:
Dat verklaart een hoop. Wiskunde is een overgewaardeerd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben ze allemaal wiskundige modellen voor.
Goede zin.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Wiskunde is een overgewaardeerd.
Je zal statistiek bedoelenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Wiskunde is een overgewaardeerd.
Zingen in Eindhoven? Dat doen ze toch alleen als het carnaval is?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:54 schreef PSVCL het volgende:
We zingen PSV
Wie? PSV Eindhoven
Die chant komt bij elke eredivisiewedstrijd voorbij
Kan me nog wel een vermakelijk bekerpotje heugen dit seizoenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:04 schreef Paul het volgende:
Alle wedstrijden met FC Utrecht zijn saai #feitje
Ja die was wel laggequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan me nog wel een vermakelijk bekerpotje heugen dit seizoen
Zo raar is het toch niet als je naar de kwaliteiten van AZ kijkt dat ze vooral goed zijn als ze het spel niet hoeven te maken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een vreselijk niveau. Die Jap van AZ is wel het allerslechtst. Raar tean dat AZ. Alleen goed tegen goeie teams.
Ik gun Arno Vermeulen dit zo...quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtig, deze tussenstand. De media die na de AZ-wedstrijdjes weer vooraan staan om dat team te hypen icm titelrace en te hypen, welhaast al drukker bezig waren met AZ - Ajax en dan dit. Joe joe.
Niet Stuttgart, dan gaat ie die treiter trekjes van Silla imiterenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Stengs. Laat hem alsjeblieft snel vertrekken en compleet mislukken bij een Stuttgart /Valencia. Met zijn vedette kop.
Hij had het er vooral over dat je edlke wedstrijd geconcentreerd moet zijn. Vandaag is Bero dat in ieder geval niet. Waarom zou je meelopen met de topscorer van de eredivisie?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat Letsch sprak over een topper
VVV-uit
Wat kom je zuur over, makker?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtig, deze tussenstand. De media die na de AZ-wedstrijdjes weer vooraan staan om dat team te hypen icm titelrace en te hypen, welhaast al drukker bezig waren met AZ - Ajax en dan dit. Joe joe.
Met een omhaaltje, vind hem ook sterk spelen. Niet alleen een man van intikkers.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:24 schreef yats het volgende:
Giakoumakis kan ook verdedigen...Hij haalt gewoon een bal van de lijn.
Als VVV vandaag wint en dat is een grote als, dan zijn koploper van na de winterstop. Volgens mij doelde die daar op dat ze in vorm zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Hij had het er vooral over dat je edlke wedstrijd geconcentreerd moet zijn. Vandaag is Bero dat in ieder geval niet. Waarom zou je meelopen met de topscorer van de eredivisie?
Sorry. Misschien is HSV meer zijn niveau.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet Stuttgart, dan gaat ie die treiter trekjes van Silla imiteren
Tegen een van de slechtste Valencia-opstellingen ooit lig ik daar niet wakker van.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan heeft Luuk de jong ook nog gescoord
@El-Stinho heeft naast AZ ook een hekel aan Luuk de Jong? Jeetje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan heeft Luuk de jong ook nog gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |