Een 360 camera tijdens een wedstrijd zou wel weer eens leuk zijn om dan je eigen doek te kunnen zoeken.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn weer nieuwe doekjes geplaatst op De Feijenoorder.nl, maar nog niet ons doekje kunnen vinden.
Die turken hebben gewoon youtube filmpjes lopen checken zoals wij met Prato.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:24 schreef Rocket Ride het volgende:
Op zich ook eens. Maar dan moeten de Turken wel met centen over de brug komen. Wat mij betreft toch minimaal 3 mio. Dan pakken we ons verlies(je) wel.
Wel apart dat ze uberhaupt interesse hebben in een spits die niet vaak meer scoort en de helft van de tijd geblesseerd is.
Ok Raf.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar is die hype voor Senesi ?
1-0 tegen Ajax, Senesi in de fout bij de goal van ajax.
gisteren ook een goal door een fout van senesi
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Tegen Ajax was ook geeneens een échte fout te noemen, gewoon een hele goede actie van die Gravenberch. Misschien als je het hebt over de absolute top dat je daarop afgerekend gaat worden maar dat lijkt me niet waar Senesi naar toe werkt, anders speel je op zijn leeftijd niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Die kerel speelt ongeveer het hele seizoen tot nu toe ijzersterk met de ene goede verdedigende actie na de ander en nu maakt hij 2 fouten en wordt dan ineens afgeschreven.
Niemand is zo opportuun als vd Vaart.
Ben wel benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling in zijn groeicurve als hij in aanmerking komt voor het Argentijns elftal.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Ajax was ook geeneens een échte fout te noemen, gewoon een hele goede actie van die Gravenberch. Misschien als je het hebt over de absolute top dat je daarop afgerekend gaat worden maar dat lijkt me niet waar Senesi naar toe werkt, anders speel je op zijn leeftijd niet bij Feyenoord.
Willem II en VVV verdedigen is toch wat makkelijker.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Europese subtop gaat hij wel halen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling in zijn groeicurve als hij in aanmerking komt voor het Argentijns elftal.
Die moet qua ontwikkeling natuurlijk gewoon een stap gaan maken richting Europese subtop van 25 miljoen, is voor ons ook beter.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling in zijn groeicurve als hij in aanmerking komt voor het Argentijns elftal.
Hij is 23, genoeg geweldige centrale verdedigers die op die leeftijd nog totaal geen bijzondere carrière hadden. Zijn sterkste punten zijn positionering, kopduels, tackles en rust aan de bal. Allemaal dingen die je niet verliest op latere leeftijd.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Ajax was ook geeneens een échte fout te noemen, gewoon een hele goede actie van die Gravenberch. Misschien als je het hebt over de absolute top dat je daarop afgerekend gaat worden maar dat lijkt me niet waar Senesi naar toe werkt, anders speel je op zijn leeftijd niet bij Feyenoord.
Hier gaat niemand op happen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willem II en VVV verdedigen is toch wat makkelijker.
Maar hij heeft een paar keer mooi gescoord, ofzo.
Precies dat beheerst hij allemaal wel goed, het is echt een beest maar heeft een beetje de pech bij ons te spelen met vrij veel gemankeerde spelers. Daardoor kom je sowieso wat sneller in de problemen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is 23, genoeg geweldige centrale verdedigers die op die leeftijd nog totaal geen bijzondere carrière hadden. Zijn sterkste punten zijn positionering, kopduels, tackles en rust aan de bal. Allemaal dingen die je niet verliest op latere leeftijd.
Zelfs Kramer was nuttiger als breekijzer.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Kerftminister het volgende:
Die Pratto vind ik trouwens echt weerzinwekkend, dat zou goed eens de slechtste speler in de selectie kunnen zijn. Ik heb hem nog niet op een kwaliteit kunnen betrappen.
Zag je ook toen de Ligt in Oranje kwam en veel fouten maakte. Dat team onder Hiddink, Blind was totaal niet in balans en kwam hij ook in de problemen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies dat beheerst hij allemaal wel goed, het is echt een beest maar heeft een beetje de pech bij ons te spelen met vrij veel gemankeerde spelers. Daardoor kom je sowieso wat sneller in de problemen.
Geloof zelfs dat als De Ligt bij ons uit de jeugd was gekomen hij nooit direct die stap naar de top had gemaakt, je kunt zo goed zijn met types als Diemers voor je heb je het natuurlijk nooit helemaal onder controle in zo'n wedstrijd.
Weet niet of dit zijn normale niveau is maar Vente een paar jaar geleden was toch echt beter dan dit? En dat is onze vijfde spits nu. Wat een belachelijke speler.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Kerftminister het volgende:
Die Pratto vind ik trouwens echt weerzinwekkend, dat zou goed eens de slechtste speler in de selectie kunnen zijn. Ik heb hem nog niet op een kwaliteit kunnen betrappen.
Het Turkse voetbal zit in het slop. De tijd dat daar de toppers gingen afbouwen voor een prettig salaris is al even geleden.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:24 schreef Rocket Ride het volgende:
Op zich ook eens. Maar dan moeten de Turken wel met centen over de brug komen. Wat mij betreft toch minimaal 3 mio. Dan pakken we ons verlies(je) wel.
Wel apart dat ze uberhaupt interesse hebben in een spits die niet vaak meer scoort en de helft van de tijd geblesseerd is.
Dankzij Senesi hebben we Pratto gehaald, das wel een flink kritiekpuntquote:Op maandag 25 januari 2021 15:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ja ik snap ook totaal niet waar die kritiek jegens Senesi opeens vandaan komt. Een Schuurs heeft dit seizoen veel meer fouten op zijn conto en die werd heel lang omhoog geschreven. Heel raar hoe dat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |