abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197633331
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Dat gedram op Pratto :').

We zitten godverdomme al 3 jaar tegen een invalide gehandicapte spits aan te kijken áls hij überhaupt al aanwezig is, of tegen een 19 jarig broekie (wie van de 3). Maar och gut, een spits uit Argentinië die na 2 dagen in Nederland direct op een kunstgrasveld zijn debuut mag maken en vervolgens nog eens 3 dagen later in een team wat hij nauwelijks kent 70 minuten krijgt, ja daar gaan we vervolgens allerlei conclusies aan verbinden.

Nee, het is geen wereldspits en geen geweldenaar, en hij zal geen 15 doelpunten maken de komende tijd, en hij heeft niets laten zien in de minuten tot nu toe, maar kom op zeg.
Maar het is gewoon echt helemaal niks hé, er was enorm veel kritiek op Bannis en Bozenik, maar zijn die twee echt slechter? Bannis zit echt meer bij en die heeft niet meer minuten gespeeld.
pi_197633387
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:11 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Maar het is gewoon echt helemaal niks hé, er was enorm veel kritiek op Bannis en Bozenik, maar zijn die twee echt slechter? Bannis zit echt meer bij en die heeft niet meer minuten gespeeld.
Bannis kan het fysiek totaal (nog) niet aan, Bozenik is voetballend veel te pover nog, Vente kan er he-le-maal niets van.

En het is niet echt helemaal niks. Ik zag de eerste wedstrijd best aardige loopacties, een bal vlak voorlangs, een bal op de paal. Dat waren spits dingen die we al in geen jaren van Jorgensen hadden gezien, dat commentaar was er na afloop ook van diverse analisten.

Nogmaals; ik ga niet roepen dat het een geweldenaar is, het is op wat positieve puntjes in de eerste wedstrijd bijzonder matig tot slecht, maar dan vind ik wel dat je mee mag nemen dat het de eerste twee wedstrijden waren waarin hij na het laatste fluitsignaal nog geen week in Nederland was.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:17:43 #228
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197633435
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Dat gedram op Pratto :').

We zitten godverdomme al 3 jaar tegen een invalide gehandicapte spits aan te kijken áls hij überhaupt al aanwezig is, of tegen een 19 jarig broekie (wie van de 3). Maar och gut, een spits uit Argentinië die na 2 dagen in Nederland direct op een kunstgrasveld zijn debuut mag maken en vervolgens nog eens 3 dagen later in een team wat hij nauwelijks kent 70 minuten krijgt, ja daar gaan we vervolgens allerlei conclusies aan verbinden.

Nee, het is geen wereldspits en geen geweldenaar, en hij zal geen 15 doelpunten maken de komende tijd, en hij heeft niets laten zien in de minuten tot nu toe, maar kom op zeg.
Waardeer dat je het nog wil verdedigen en na de wedstrijden tegen Sparta en PEC probeerde ik logischerwijs nog geen felle conclusies te trekken maar nu een paar wedstrijden later zie je toch dat dit (voorlopig) niet goed gaat komen? Hij is gewoonweg niet fit en hoe de ballen soms van zijn voet springen is echt weerzinwekkend. Hij heeft de afgelopen jaren sowieso matige statistieken gedraaid in Argentinië dus het is niet van: ‘geef het even tijd, hij deed het daar wel prima’, deze vent is tot dusver gewoon een belediging voor het niveau wat Feyenoord wil nastreven.
Makkelijk eerste
pi_197633440
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bannis kan het fysiek totaal (nog) niet aan, Bozenik is voetballend veel te pover nog, Vente kan er he-le-maal niets van.

En het is niet echt helemaal niks. Ik zag de eerste wedstrijd best aardige loopacties, een bal vlak voorlangs, een bal op de paal. Dat waren spits dingen die we al in geen jaren van Jorgensen hadden gezien, dat commentaar was er na afloop ook van diverse analisten.

Nogmaals; ik ga niet roepen dat het een geweldenaar is, het is op wat positieve puntjes in de eerste wedstrijd bijzonder matig tot slecht, maar dan vind ik wel dat je mee mag nemen dat het de eerste twee wedstrijden waren waarin hij na het laatste fluitsignaal nog geen week in Nederland was.
Ben het ergens wel met je eens. Er worden snel conclusies getrokken.
Maar Pratto is vooral gehaald om Dickie te pleasen omdat hij niet met Bannis of Vente durft te spelen.
Nu valt er voor dat standpunt iets te zeggen, maar als je dan een Argentijn haalt die eerst nog een kwart competitie nodig heeft om in vorm te komen, had ik misschien toch maar voor de jonkies gekozen.
#12 is not for sale!
pi_197633551
quote:

[..]

Je zet jezelf als club voor schut als je met de Argentijnse broer van Vd Beukering aan komt kakken.
Advocaat zei al een paar maanden geleden dat Feyenoord geen topclub is en dat ga je nu nog eens doodleuk bevestigen.
pi_197633555
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ben het ergens wel met je eens. Er worden snel conclusies getrokken.
Maar Pratto is vooral gehaald om Dickie te pleasen omdat hij niet met Bannis of Vente durft te spelen.
Nu valt er voor dat standpunt iets te zeggen, maar als je dan een Argentijn haalt die eerst nog een kwart competitie nodig heeft om in vorm te komen, had ik misschien toch maar voor de jonkies gekozen.
Dat Pratto er is voor/dankzij Dickie geloof ik direct wel ja en wat je zegt is ook wel wat voor te zeggen.

Laat ik het zo zeggen; ik kijk liever naar een ploeterende Pratto met de kans dat hij met z'n ervaring gewoon als een redelijke (maar echt geen uitzonderlijke) spits gaat spelen, dan naar een ploeterende Jorgensen waar we de afgelopen jaren ook al naar hebben gekeken met maar weinig reden om aan te nemen dat het ineens beter gaat.
pi_197633568
Ach ja, zolang Willem het mij eens is doet de rest er ook maar weinig toe natuurlijk.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:27:19 #233
474254 GurneyIsBestOke
pi_197633601
quote:
Dat zag ik ook wel maar Pratto is een jaar of zes a zeven geleden ook een prima spits geweest. Hij oogt alleen echt totaal niet wedstrijdfit. Toen we bijvoorbeeld van Persie in de winterstop van 17/18 haalden had hij een beetje een zelfde probleem qua fitheid en het duurde maanden voordat we hem fatsoenlijk in konden zetten, en dan liet vPersie natuurlijk wel zijn buitenklasse zien in de minuten die hij maakte. Verschilletje tussen een voormalig Premier League-topscorer en iemand die enkel in Zuid-Amerika het leuk heeft gedaan. Voordat die Pratto fatsoenlijk opgetraind is en misschien nog van waarde kan zijn zijn we echt maanden verder en dan is het seizoen al bijna afgelopen.
Makkelijk eerste
  maandag 25 januari 2021 @ 16:27:25 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197633603
quote:
99s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ja ik snap ook totaal niet waar die kritiek jegens Senesi opeens vandaan komt. Een Schuurs heeft dit seizoen veel meer fouten op zijn conto en die werd heel lang omhoog geschreven. Heel raar hoe dat werkt.
Het blijkt dat Senesi gewoon niet zo goed is als de ruimtes groot zijn, dat is niks bijzonders hoor want dat zijn er maar weinig, als het wat zegt is het dat Schuurs maar ook Blind lang niet zo slecht zijn als vaak wordt beweerd.
pi_197633623
Bozenik is toch voor onze begrippen met 5 miljoen een topaankoop die gewoon in de basis moet gaan spelen als hij weer helemaal fit is?
blablablabla
  maandag 25 januari 2021 @ 16:30:57 #236
474254 GurneyIsBestOke
pi_197633653
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het blijkt dat Senesi gewoon niet zo goed is als de ruimtes groot zijn, dat is niks bijzonders hoor want dat zijn er maar weinig, als het wat zegt is het dat Schuurs maar ook Blind lang niet zo slecht zijn als vaak wordt beweerd.
Met name Spajic is slecht als de ruimtes groot zijn maar verder wel met je eens hoor.
Makkelijk eerste
  maandag 25 januari 2021 @ 16:35:55 #237
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197633756
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat Pratto er is voor/dankzij Dickie geloof ik direct wel ja en wat je zegt is ook wel wat voor te zeggen.

Laat ik het zo zeggen; ik kijk liever naar een ploeterende Pratto met de kans dat hij met z'n ervaring gewoon als een redelijke (maar echt geen uitzonderlijke) spits gaat spelen, dan naar een ploeterende Jorgensen waar we de afgelopen jaren ook al naar hebben gekeken met maar weinig reden om aan te nemen dat het ineens beter gaat.
Hier ben ik het echt totaal niet mee eens :D

Jörgensen heeft wel bewezen dat ie zeker in de topwedstrijden veel waardevoller is dan Pratto. En je bent al eigenaar van Jörgensen dus heb je er veel meer aan dat die nog een half jaartje kan laten zien dat ie niet volledig waardeloos is. Dan kunnen we hem komende zomer misschien verkopen en met behulp van andere transferinkomsten eindelijk een fatsoenlijke opvolger halen. Een half jaar overleven met 4 spitsen die Advocaat allemaal eigenlijk al heeft afgeschreven zou een ramp worden.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:36:56 #238
474254 GurneyIsBestOke
pi_197633774
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef Elan het volgende:
Bozenik is toch voor onze begrippen met 5 miljoen een topaankoop die gewoon in de basis moet gaan spelen als hij weer helemaal fit is?
4 miljoen maar wel met je eens, alleen vindt Dickie dat echt totaal niks. Verbaas mij daar ook wel over. Tijdens de voorbereiding en in zijn eerste invalbeurten dit seizoen deed Bozenik het ook best goed, alleen die wedstrijd tegen ADO was heel slecht. Heb ook wel het gevoel dat Dickie hem geen eerlijke kans geeft, beetje flauw wel want ondanks dat hij er nog niet echt klaar voor was bezorgde hij vorig seizoen in zijn eerste wedstrijden ons gewoon vier punten door twee keer de winnende te maken.
Makkelijk eerste
  maandag 25 januari 2021 @ 16:39:46 #239
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197633836
twitter

@Scrummie U mag Dordt gaan kijken.
pi_197633974
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

4 miljoen maar wel met je eens, alleen vindt Dickie dat echt totaal niks. Verbaas mij daar ook wel over. Tijdens de voorbereiding en in zijn eerste invalbeurten dit seizoen deed Bozenik het ook best goed, alleen die wedstrijd tegen ADO was heel slecht. Heb ook wel het gevoel dat Dickie hem geen eerlijke kans geeft, beetje flauw wel want ondanks dat hij er nog niet echt klaar voor was bezorgde hij vorig seizoen in zijn eerste wedstrijden ons gewoon vier punten door twee keer de winnende te maken.
4,6 volgens het doorgaans welingelichte Kuiptalk. Ik vraag me altijd af in hoeverre het bij Dick onwil is of dat hij het echt niet ziet zitten, lijkt me dat je met zijn sloot aan ervaring wel een aardige inschatting kunt maken om hoeverre een speler over voldoende potentieel beschikt.

Dat hij alleen met geroutineerde spelers zou willen spelen is natuurlijk ook niet waar want Malacia en De Geert zijn aan het uitgroeien tot onbetwiste basisspelers, en ook Sinigod is volledig opgebloeid onder zijn leiding, waar hij eerder bijna was afgeschreven.

Zou wel een smet zijn voor Arnesen mocht hij echt flink tekort komen, want dat is toch een aardig bedrag dat is neergelegd.
blablablabla
pi_197634179
quote:
Eens, wat dat betreft wel zonde dat we nu al een halfjaar naar Linssen in de spits kijken. Daar had Bozenik belangrijke minuten kunnen maken (tegen relatief makkelijke tegenstanders).
#12 is not for sale!
pi_197634203
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar ik vind Jorgensen eigenlijk helemaal niet zo erg ploeteren de laatste wedstrijden :o
Speelde tegen Vitesse en Ajax sterk en voor rust vond ik hem gisteren ook niet slecht.
Hij had wel die kopbal moeten maken, dat wel...
#12 is not for sale!
  maandag 25 januari 2021 @ 17:00:07 #243
262211 hhh38
pi_197634207
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:47 schreef Elan het volgende:

[..]

4,6 volgens het doorgaans welingelichte Kuiptalk. Ik vraag me altijd af in hoeverre het bij Dick onwil is of dat hij het echt niet ziet zitten, lijkt me dat je met zijn sloot aan ervaring wel een aardige inschatting kunt maken om hoeverre een speler over voldoende potentieel beschikt.

Dat hij alleen met geroutineerde spelers zou willen spelen is natuurlijk ook niet waar want Malacia en De Geert zijn aan het uitgroeien tot onbetwiste basisspelers, en ook Sinigod is volledig opgebloeid onder zijn leiding, waar hij eerder bijna was afgeschreven.

Zou wel een smet zijn voor Arnesen mocht hij echt flink tekort komen, want dat is toch een aardig bedrag dat is neergelegd.
Advocaat geeft niets om potentie. Malacia en Geertruida spelen gewoon omdat ze nu goed genoeg zijn. (En Haps/Nieuwkoop een tijdje niet beschikbaar waren)
pi_197634661
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Advocaat geeft niets om potentie. Malacia en Geertruida spelen gewoon omdat ze nu goed genoeg zijn. (En Haps/Nieuwkoop een tijdje niet beschikbaar waren)
Malacia heeft anders behoorlijke stappen gemaakt ten opzichte van toen Dick net begon, heb hem nog niet een keer horen zeiken over een linksback in al die tijd dat Haps geblesseerd was. Al is Bozenik pas net weer een beetje fit dus we gaan zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Die Argentijn had je gewoon niet aan moeten beginnen, ronduit lachwekkend.
blablablabla
pi_197634833
Bozenik een topaankoop :S

AZ is ons echt op alle fronten voorbij.
pi_197635240
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bozenik een topaankoop :S

AZ is ons echt op alle fronten voorbij.
Hoe zou je het dan willen kwalificeren niet eentje voor de breedte als je met ons spelersbudget werkt.

Een speler van 4,6 miljoen zou voor AZ trouwens ook gewoon nog steeds een behoorlijke aankoop zijn. Alleen PSV en die snavels zijn in een positie dat ze kunnen lachen om dat soort bedragen.
blablablabla
pi_197635257
quote:
Zo is hij destijds in elk geval niet aangetrokken. Dat was duidelijk een transfer 'voor de toekomst' toen.
pi_197635308
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Maar ik vind Jorgensen eigenlijk helemaal niet zo erg ploeteren de laatste wedstrijden :o
Speelde tegen Vitesse en Ajax sterk en voor rust vond ik hem gisteren ook niet slecht.
Hij had wel die kopbal moeten maken, dat wel...
Vitesse kan ik me zo niet meer voor de geest halen, Ajax vond ik hem inderdaad wel sterk, en gister vond ik hem matig.

Maar zoals ik bij die Argentijn niet direct ga roepen 'dat is niets', ga ik niet bij Jorgensen roepen 'hij is terug'. Ik heb er gewoon echt geen vertrouwen meer in, niet dat ie fit blijft en niet dat hij weer enigszins gaat presteren op langere termijn.
pi_197635333
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt totaal niet mee eens :D

Jörgensen heeft wel bewezen dat ie zeker in de topwedstrijden veel waardevoller is dan Pratto. En je bent al eigenaar van Jörgensen dus heb je er veel meer aan dat die nog een half jaartje kan laten zien dat ie niet volledig waardeloos is. Dan kunnen we hem komende zomer misschien verkopen en met behulp van andere transferinkomsten eindelijk een fatsoenlijke opvolger halen. Een half jaar overleven met 4 spitsen die Advocaat allemaal eigenlijk al heeft afgeschreven zou een ramp worden.
Als je het er mee eens zou zijn zou ik klompen kopen, want die waren op zeker gebroken dan ;).

Wat ik net al zeg tegen Haringkop, ik heb echt geen vertrouwen meer in dat Jorgensen fit blijft, dat helpt mee in mijn 'geef die Argentijn nou gewoon de kans' kruistochtje.
  maandag 25 januari 2021 @ 18:08:23 #250
262211 hhh38
pi_197635420
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zo is hij destijds in elk geval niet aangetrokken. Dat was duidelijk een transfer 'voor de toekomst' toen.
Ik ben bang dat we dat geld destijds toch een stuk beter hadden kunnen besteden.

Misschien een slecht voorbeeld want ik zeg zelf ook altijd dat presteren in de subtop niet zoveel zegt, maar ik denk bijvoorbeeld dat zo'n Strand Larsen (die 1 miljoen kostte en net iets jonger is) beter is dan Bozenik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')