Wel jammer dat je er niet bij kan zijn of niet?quote:

Goed voor de staatskas.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je mis? Gister al 350k opgehaald. Ik ga voor het dubbele vanavond

Daarom moet je dit soort dingen ook meteen de kop indrukken. Te lang is gedacht dat als iedereen kon zien hoe achterlijk iemand is het dan vanzelf weer uitsterft.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mita gelooft oprecht dat ze onderdeel van het Verzet is of iets.

Of Feyenoord kampioenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:50 schreef DW457 het volgende:
Pff, lijken de rellen na een gemiddelde EO-jongerendag wel

De reli-jeugd mocht gisteravond al los op Urk.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:50 schreef DW457 het volgende:
Pff, lijken de rellen na een gemiddelde EO-jongerendag wel

Op de zere billetjes, hoop ikquote:Op zondag 24 januari 2021 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De reli-jeugd mocht gisteravond al los op Urk.
Maar vanochtend weer netjes in de kerkbanken natuurlijk.

Ah thanks. Dacht al iets van buurtcoaches ofzoquote:Op zondag 24 januari 2021 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staan door heel de stad. Hop on hop off.

Tja, de sportscholen zijn dicht he.quote:

jammer, had liever militairen gezien, neerknallen die nazi'squote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef Chia het volgende:
Het is voorbij. Wat moet ik nu met mijn leven

Vanavond misschien nog een relletjequote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef Chia het volgende:

Voetbalquote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef Chia het volgende:

Betere ongeregeldheden beginnen bij jezelf.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef Chia het volgende:

Nah, te makkelijk. corona op zijn heftigst zonder IC-bedje is meer genotquote:Op zondag 24 januari 2021 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jammer, had liever militairen gezien, neerknallen die nazi's

Ja, ik ga denk ik dan toch maar koken.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef Chia het volgende:
 Sterkte.
 Sterkte.

Ik ga maar verder met mijn Lego-bouwwerkquote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef Chia het volgende:

Oh ja ik kan vanavond zelf over straat gaan sluipen idd. Dat is ook wel spannend.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betere ongeregeldheden beginnen bij jezelf.

Hhahahahahahquote:

Dan zijn goede beelden nog lastigerquote:Op zondag 24 januari 2021 17:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog een relletje

Oh ben jij dat met dat gigantische bouwwerk, is geinig, veel plezier ermee, had topic ergens gezien.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ga maar verder met mijn Lego-bouwwerk

Nachtlensquote:

Nee, nee nee, dat ben ik niet. Ik bouw een bescheiden autootje.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ben jij dat met dat gigantische bouwwerk, is geinig, veel plezier ermee, had topic ergens gezien.

Mogen wij dan ook meekijken via een stream.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja ik kan vanavond zelf over straat gaan sluipen idd. Dat is ook wel spannend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |