Je lult alsof je een onzeker bang jongetje bent.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:55 schreef incel het volgende:
[..]
HOE DURF JE VOOR JE MENING UIT T EKOMEN!!! GEKKIE!!!!! TOKKIE!!!!! WAPPIE!!!!!!!!
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:02 schreef Paul het volgende:
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:02 schreef Paul het volgende:
Wat naar voor de hond dat hij in die vieze man moet bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ge ken toch niks zien in het donker. Zal wel nietquote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef JohnBercow het volgende:
Op de stream van Mita riep net iemand dat het vanavond los gaat in Tilburg
Ik hoop het niet zeg.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:01 schreef Nober het volgende:
Actie in Tilburg!
Reacties:
Waar
Waar
Waar
Waar
Andere mensen hebben andere meningen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef magnaal het volgende:
Alle coronamaatregelen onderdrukken niet mijn vrijheid. Maar deze rellen wel!
Ik wou het net zeggen waar slaat dit dan weer op prutrelschoppers !!!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 - 5 baan dat relschoppen
Net hun salaris van de overheid binnen gehad, 21ste is toeslagendagquote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 - 5 baan dat relschoppen
quote:
Alsjeblieft niet. Zo kannie wel weer hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef JohnBercow het volgende:
Op de stream van Mita riep net iemand dat het vanavond los gaat in Tilburg
20equote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Net hun salaris van de overheid binnen gehad, 21ste is toeslagendag
Steeds dichterbij!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Zo kannie wel weer hoor.
Met de auto of de scooterquote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vraag me wel af hoe die "demonstranten" van buiten Eindhoven weer op tijd thuis zijn nu het station gesloten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |