Hard en lang! Waterkanon met een beetje zuur erin.quote:
Traangas is wel voldoende voor nu denk ik, zuur is weer zo heftig.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hard en lang! Waterkanon met een beetje zuur erin.
Ja en hij moest door het tunneltje, GODVERDOMME.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Prachtig dat commentaar van die facebook streamer
GODVERDOMME TRAANGAS
Wel lief van de politie dat ze steeds een nieuw gebied toegewijzen om leeg te plunderenquote:
Ik lach me kapot biertje erbij enzoquote:Op zondag 24 januari 2021 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
Mooi die relletjes, toch nog iets van vermaak in deze saaie kuttijd.
Het mooiste vind ik dan ook de mensen die lopen te rellen en het livestreamen op hun persoonlijke Facebookquote:Op zondag 24 januari 2021 16:49 schreef RipCity het volgende:
Die live-streams zijn wel goudmijn voor politie
Hufters, knuppel in hun nek die zo doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef cherrycoke het volgende:
alles word geplunderd onder het mom van "demonstratie"
Dan leren ze het wel afquote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traangas is wel voldoende voor nu denk ik, zuur is weer zo heftig.
Precies hetzelfde als die gasten die flatscreens gingen jatten tijdens BLM protestenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef cherrycoke het volgende:
alles word geplunderd onder het mom van "demonstratie"
Never, elke generatie heeft zijn rellers.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan leren ze het wel af
Hebben ze daadwerkelijk iets om over te janken.
Lekker stoer ook, allemaal half onherkenbaar. Doe dan ook je capuchon af, laffe knuppels.quote:
Zunne grote vuurbal jonge.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lach me kapot biertje erbij enzo
Pussys zijn hetquote:Op zondag 24 januari 2021 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou die zijn makkelijk weggejaagd
Ja, auto van ProRail.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:52 schreef Fugue het volgende:
Ik dacht dat die brandende auto voor het station een photoshop was maar hij ligt er echt
Jaja, wat een helden zijn hé, die relschoppersquote:Op zondag 24 januari 2021 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou die zijn makkelijk weggejaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |