Het mooiste vind ik dan ook de mensen die lopen te rellen en het livestreamen op hun persoonlijke Facebookquote:Op zondag 24 januari 2021 16:49 schreef RipCity het volgende:
Die live-streams zijn wel goudmijn voor politie
Hufters, knuppel in hun nek die zo doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef cherrycoke het volgende:
alles word geplunderd onder het mom van "demonstratie"
Dan leren ze het wel afquote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traangas is wel voldoende voor nu denk ik, zuur is weer zo heftig.
Precies hetzelfde als die gasten die flatscreens gingen jatten tijdens BLM protestenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef cherrycoke het volgende:
alles word geplunderd onder het mom van "demonstratie"
Never, elke generatie heeft zijn rellers.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan leren ze het wel af
Hebben ze daadwerkelijk iets om over te janken.
Lekker stoer ook, allemaal half onherkenbaar. Doe dan ook je capuchon af, laffe knuppels.quote:
Zunne grote vuurbal jonge.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lach me kapot biertje erbij enzo
Pussys zijn hetquote:Op zondag 24 januari 2021 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou die zijn makkelijk weggejaagd
Ja, auto van ProRail.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:52 schreef Fugue het volgende:
Ik dacht dat die brandende auto voor het station een photoshop was maar hij ligt er echt
Jaja, wat een helden zijn hé, die relschoppersquote:Op zondag 24 januari 2021 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou die zijn makkelijk weggejaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |