Genoeg donaties gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het klotst niet bij de plinten op als ik de verhalen mag geloven.
De harde kernquote:Op zondag 24 januari 2021 16:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoop debiele users die niet eens een keer naar Rotterdam zijn geweest
Dat verhaal heb ik ook meegekregen jaquote:Op zondag 24 januari 2021 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb in de wandelgangen ook het een en ander gehoord @:maxi-mus
Je bent toch ook geen mod meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat doe ik mezelf niet aan
Misschien als ik mod af ben ooit
Genoeg op VrijMiBabes geklikt. Aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen als het misgaat.quote:
Hij is nog steeds DRT-modquote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen mod meer.
DRT is een warm bad.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is nog steeds DRT-mod
Beetje opletten JR
Dit doet mij anders gelovenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen mod meer.
Waar moet ik dan tijdens de wedstrijd melden wat ik ga eten?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef 7Eleven het volgende:
Is toch ook een kwestie van tijd dat deze site een (terechte) dood sterft a la Hyves.
Maak er een spelletjessite van
Oh dacht dat je als FA wel boven de mods zou staan.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij anders geloven
[ afbeelding ]
Heywoodu is zowel mod bij sport als darts. Bijzondere combinatie.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij anders geloven
[ afbeelding ]
Ze gingen zelf notabene door bij de zijlijn toch? En er was echt niks aan de hand kom nouquote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Fortuna is ontzettend aan het janken dat Ajax die bal uit moest spelen nadat zij klaar waren met hun aanval.
Ik vind dit echt een fantastische rubriekquote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Fortuna is ontzettend aan het janken dat Ajax die bal uit moest spelen nadat zij klaar waren met hun aanval.
Sommige FA's doen er nog een forumpje modden bijquote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je als FA wel boven de mods zou staan.
Ja maar Ajax heeft 3 sterren dus dan mag je niet zo winnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:06 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ze gingen zelf notabene door bij de zijlijn toch? En er was echt niks aan de hand kom nou
Ja, ze hebben last van aanstelleritus.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:06 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ze gingen zelf notabene door bij de zijlijn toch? En er was echt niks aan de hand kom nou
Facebook?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar moet ik dan tijdens de wedstrijd melden wat ik ga eten?
Als je goed oplet zie je zelfs dat DRT in de sportsectie staatquote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heywoodu is zowel mod bij sport als darts. Bijzondere combinatie.
Heb je dan functioneringsgesprekken met jezelfquote:Op zondag 24 januari 2021 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommige FA's doen er nog een forumpje modden bij
gewoon opdoeken die bende bahquote:Op zondag 24 januari 2021 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ze hebben last van aanstelleritus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |