Jij bent triest dat je dit ok vindt.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik ooit ook maar het minste beetje begrip zou kunnen opbrengen voor mensen die de openbare ruimte slopen of rellen tegen de politie, maar het Rutte regime en de politie die zich leent voor een avondklok hebben me toch tot dat punt gebracht. Triest.
Toen waren er toch mensen, ook hier op Fok! die verdedigden dat er zo gesproken werd over rellen waarbij vernield, platgebrand en geplunderd werd?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wie heeft het over Amerika?? Ben jij wel helemaal goed
Traangas is al geweest, geen idee wat het volgende gaat worden.quote:
Nog mooierquote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Auto in de fik in Eindhoven, sneuvelende ruiten...eN hEt iS dE sChULd vAn dE PoLiTiE!!!!
"ja maar hunnie".quote:Op zondag 24 januari 2021 16:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Voor de duidelijkhied? Het zijn dus geen voornamelijk vreedzame protesten zoals BLM in Amerika?
Degenen die nu het hardst lopen te janken veroordeelden zulk gedrag wel bij de BLM rellen in de USA en nu ineens niet. Heel vreemd is dat.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
Ja, spullen kapot maken van mensen die hier niks mee te maken hebben dan ben je echt top
Het zou me verbazen als ze het ooit nog eens doet, maar het is een beetje overkill en het zou me niet verbazen als degene die het deed daarop afgerekend wordt.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, dit is natuurlijk niet de manier om zo'n waterkanon te gebruiken he.
Ze was er wel bij ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:38 schreef JohnBercow het volgende:
Mita is vorig jaar neergeschoten door de Franse politie, zegt ze
Wat een domme klootzak ben jij.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik ooit ook maar het minste beetje begrip zou kunnen opbrengen voor mensen die de openbare ruimte slopen of rellen tegen de politie, maar het Rutte regime en de politie die zich leent voor een avondklok hebben me toch tot dat punt gebracht. Triest.
Ah eindelijk een goeie stream van de andere kant, zonder dat kut commentaar van Mita de 'vrije pers'quote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef DW457 het volgende:
Eindhoven station wordt gesloopt
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/135638108378191/
Ik vind het niet ok maar ik vind politie die je in huis opsluit zonder enige reden ook niet oke. Ik zie twee kwaden in plaats van n kwaad.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij bent triest dat je dit ok vindt.
Heb je echt geen andere argumenten meer dan rellen van een ander werelddeel erbij te halen?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Toen waren er toch mensen, ook hier op Fok! die verdedigden dat er zo gesproken werd over rellen waarbij vernield, platgebrand en geplunderd werd?
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog plek voor je in China, Rusland, Noord-Korea, Cuba.
Klopt, die kan ik niet zienquote:Op zondag 24 januari 2021 16:38 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik heb alleen fb streams, maar die kon jij niet zien?
omgquote:Op zondag 24 januari 2021 16:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind het niet ok maar ik vind politie die je in huis opsluit zonder enige reden ook niet oke. Ik zie twee kwaden in plaats van n kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |