Dit is nog maar het begin je kan een volk niet onderdrukken hopelijk gaan de machthebbers hier dat ook inzienquote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland gebeuren.
Of is dit ook aan de hand in Spanje/Italië/Frankrijk/Duitslands etc.?
En geblust worden met het waterkanon.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze hun klauwen maar branden dan.
Vanwege het commentaar is VIV toch wel altijd de leukste stream.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef DW457 het volgende:
Eindhoven station wordt gesloopt
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/135638108378191/
Daar ging het er nog wel harder aan toequote:Op zondag 24 januari 2021 16:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland gebeuren.
Of is dit ook aan de hand in Spanje/Italië/Frankrijk/Duitslands etc.?
Ah rot toch op. Hier is geen enkele vorm en respect voor op te brengen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik ooit ook maar het minste beetje begrip zou kunnen opbrengen voor mensen die de openbare ruimte slopen of rellen tegen de politie, maar het Rutte regime en de politie die zich leent voor een avondklok hebben me toch tot dat punt gebracht. Triest.
Jaaaaaquote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
En geblust worden met het waterkanon.
De ene groep kan zijn demonstranten niet onder controle houden, zie je tochquote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef incel het volgende:
[..]
Ok dus de ene groep krijgt wel een vergunning en de andere niet
Dat je zinloos stenen tegen de ruiten van een station aangooit in de hoop dat ze breken?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik ooit ook maar het minste beetje begrip zou kunnen opbrengen voor mensen die de openbare ruimte slopen of rellen tegen de politie, maar het Rutte regime en de politie die zich leent voor een avondklok hebben me toch tot dat punt gebracht. Triest.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mensen zijn voor minder terrorist genoemd. Just sayin'.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit heeft niets meer met demonstreren te maken.
Eigendom van andere burgers vernielen, brand stichten, openbaar bezit vernielen.
Dan ben je gewoon een crimineel.
Voor de duidelijkheid: Het zijn dus geen voornamelijk vreedzame protesten zoals BLM in Amerika?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit heeft niets meer met demonstreren te maken.
Eigendom van andere burgers vernielen, brand stichten, openbaar bezit vernielen.
Dan ben je gewoon een crimineel.
Wie heeft het over Amerika?? Ben jij wel helemaal goedquote:Op zondag 24 januari 2021 16:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Voor de duidelijkhied? Het zijn dus geen voornamelijk vreedzame protesten zoals BLM in Amerika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |