Misschien loop ik achter, zie nu wel dat ze aan het lopen zijn. richting de zit groep. in de frontliniequote:Op zondag 24 januari 2021 15:25 schreef Chia het volgende:
[..]
En nu wordt de camera aangevallen of zo?

Hopelijk gaan ze weer viraal met een van hun interviewsquote:Op zondag 24 januari 2021 15:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
NH Nieuws gaat het plein op. Prepare voor weer van die typische interviews

Op die manier komt de groep centraal bij elkaar in plaats van verspreid op verschillende plekken in de stad?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Zeker na vorige week... Er was al aangekondigd dat er weer mensen op af zouden komen. Maja, zal wel te grote operatie zijn om zoiets op touw te zetten, zeker voor zo'n grote stad als Amsterdam. Wellicht nóg duurder dan een pleintje schoonvegen (en dat is al duur genoeg).

Zouden dat de QAnonners zijn?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien loop ik achter, zie nu wel dat ze aan het lopen zijn. richting de zit groep. in de frontlinie

Al die tokkies zijn dom en sneu. Allemaal massaal op elkaar, geen mondkapje en lekker in elkaars gezicht blijven hijgen. En vervolgens janken dat de maatregelen langer duren...goh, hoe zou dat nou komen? Echt, geen respect voor die hersenloze wappies.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die gozer was ook wel dom hoor, die politiewagen komt al een tijdje aanrijden, blijft tie staan. Kon je zien gebeuren

Dan gaan ze gewoon ergens anders heen, denk dat dit ook wel een prima plek is voor de politie om te kunnen ingrijpen, lekker ruim. Heb ook wel eens charges op de wallen bijvoorbeeld gezien, dan hebben ze het een stuk lastiger.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Zeker na vorige week... Er was al aangekondigd dat er weer mensen op af zouden komen. Maja, zal wel te grote operatie zijn om zoiets op touw te zetten, zeker voor zo'n grote stad als Amsterdam. Wellicht nóg duurder dan een pleintje schoonvegen (en dat is al duur genoeg).

Ex? Scharrel?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:27 schreef Chia het volgende:
Wie is die gozer die bij NH nu aan het woord is? Ken hem ergens van

Nou, ze werden anders vol in hun bakkes gespotenquote:Op zondag 24 januari 2021 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
Als we zitten is het vreedzaam en kunnen ze geen geweld tegen ons gebruiken.

quote:

Deze was het ja!quote:Op zondag 24 januari 2021 15:23 schreef RipCity het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8051407_046a87a5

Ja dat was best geinig.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nou, ze werden anders vol in hun bakkes gespoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |