Rustig met een paar paartjes doorheen lopen, staan ze vanzelf op.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh een hele groep wappies gaat weer zitten, das wel makkelijk voor de ME.
Dave op zijn eigen Instaquote:Op zondag 24 januari 2021 15:22 schreef gniffie het volgende:
Waar kan ik Dave en Arnold Karksens zien
Karskens kan de oorlogsverslaggeving ook niet laten hè. Way of life.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:22 schreef gniffie het volgende:
Waar kan ik Dave en Arnold Karksens zien
quote:Op zondag 24 januari 2021 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rustig met een paar paartjes doorheen lopen, staan ze vanzelf op.
Dat vraag ik me dus ook af. Zeker na vorige week... Er was al aangekondigd dat er weer mensen op af zouden komen. Maja, zal wel te grote operatie zijn om zoiets op touw te zetten, zeker voor zo'n grote stad als Amsterdam. Wellicht nóg duurder dan een pleintje schoonvegen (en dat is al duur genoeg).quote:Op zondag 24 januari 2021 15:13 schreef Dazalbest het volgende:
Waarom laten ze eerst dat hele plein vollopen om het nu leeg te vegen? Kunnen ze dat niet vooraf op allerlei mogelijkheden afsluiten?
Schoonvegen is goedkoper denk ik ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Zeker na vorige week... Er was al aangekondigd dat er weer mensen op af zouden komen. Maja, zal wel te grote operatie zijn om zoiets op touw te zetten, zeker voor zo'n grote stad als Amsterdam. Wellicht nóg duurder dan een pleintje schoonvegen (en dat is al duur genoeg).
En nu wordt de camera aangevallen of zo?quote:
Die gozer was ook wel dom hoor, die politiewagen komt al een tijdje aanrijden, blijft tie staan. Kon je zien gebeurenquote:Op zondag 24 januari 2021 15:23 schreef RipCity het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8051407_046a87a5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |