Precies. Dat mensen het ergens niet mee eens zijn, à la... Maar zo langzamerhand wordt het doel van deze "samenkomsten" verlegd. Wat schiet je er in godsnaam mee op? Dat je door dit soort acties ineens je vrijheid terugkrijgt?quote:Op zondag 24 januari 2021 14:51 schreef hartloper het volgende:
Wie kan mij nu eigenlijk eens vertellen wat deze mensen in godsnaam bezielt?
Is dit nu demonstreren?
Ik heb die livestream even gezien en het enige wat ik zie zijn heel veel relschoppers.
Brommers omgooien, stenen gooien, middelvingers naar de politie en uitdagend gedrag.
Veel mensen lijken onder invloed als je ze ziet.
Blijf het erg raar en ordinair vinden.
Recht op demonstreren prima, maar dit vind ik geen demonstreren. Maar dat kan aan mij liggen.
 Want daar staan ze toch voor, zeggen ze toch altijd? Bovendien zijn er verboden opgelegd. Iedereen heeft het deze periode zwaar door alle beperkingen die worden opgelegd. Maar dit gaat echt niet helpen.
 Want daar staan ze toch voor, zeggen ze toch altijd? Bovendien zijn er verboden opgelegd. Iedereen heeft het deze periode zwaar door alle beperkingen die worden opgelegd. Maar dit gaat echt niet helpen. 

Vanavond persconferentie:quote:Op zondag 24 januari 2021 15:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Precies. Dat mensen het ergens niet mee eens zijn, à la... Maar zo langzamerhand wordt het doel van deze "samenkomsten" verlegd. Wat schiet je er in godsnaam mee op? Dat je door dit soort acties ineens je vrijheid terugkrijgt?Want daar staan ze toch voor, zeggen ze toch altijd? Bovendien zijn er verboden opgelegd. Iedereen heeft het deze periode zwaar door alle beperkingen die worden opgelegd. Maar dit gaat echt niet helpen.
Kijk nu mee via "Onrecht TV", jezus wat dat mens allemaal uitkraamt..??

Inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maar dit gaat echt niet helpen.

Ja raar, hij zei het is bijna afgelopen, kweet niet wat hij ziet hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Omroep Brabant is niet meer live (op tv dan)
Erg jammer

Bij revrouwlutie zag je ze net stenen uit de grond trekken. Ze schakelde snel om naar haarzelfquote:
 "dat moeten we niet in beeld brengen" oid
 "dat moeten we niet in beeld brengen" oid

Dat zijn er toch veel meer dan 250...quote:

Ik wil geen belastend materiaal tegen jullie hebben, kutwijf, jammer dat ze een helm op heeft, oeh de paarden komen eraan, rennen mormel.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij revrouwlutie zag je ze net stenen uit de grond trekken. Ze schakelde snel om naar haarzelf"dat moeten we niet in beeld brengen" oid

Helm ging ze toch fixen voor de volgende keer? heeft ze nu dus nietquote:Op zondag 24 januari 2021 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil geen belastend materiaal tegen jullie hebben, kutwijf, jammer dat ze een helm op heeft, oeh de paarden komen eraan, rennen mormel.

Die Mita: "Effe heel goed opletten, ik moet opletten dat ik geen belastend materiaal vastleg." "Okay, de camera wordt nu weggedraaid."quote:Op zondag 24 januari 2021 15:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij revrouwlutie zag je ze net stenen uit de grond trekken. Ze schakelde snel om naar haarzelf"dat moeten we niet in beeld brengen" oid

Op zijn minst duizend man.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:07 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat zijn er toch veel meer dan 250...

Volgens mij heeft ze hem op, ze zei het een paar keer iig. Blij dat ik een helm op heb en zo. En nu zegt ze dat ze geen veraaier wil zijn, alleen alles filmen.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Helm ging ze toch fixen voor de volgende keer? heeft ze nu dus niet

En ze had zo'n medelijden met dat uitgegleden paard, maar net gooiden die mensen er gewoon stenen naar?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die Mita: "Effe heel goed opletten, ik moet opletten dat ik geen belastend materiaal vastleg." "Okay, de camera wordt nu weggedraaid."

Jaquote:Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die Mita: "Effe heel goed opletten, ik moet opletten dat ik geen belastend materiaal vastleg." "Okay, de camera wordt nu weggedraaid."
 Triest. En dan roepen dat de NOS aan framing doet en onwaarheden laat zien
 Triest. En dan roepen dat de NOS aan framing doet en onwaarheden laat zien

Dit, stomme wappies. En maar janken. Triest volk.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaTriest. En dan roepen dat de NOS aan framing doet en onwaarheden laat zien

Eénzijdige berichtgeving kan natuurlijk niet alleen van één kant komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaTriest. En dan roepen dat de NOS aan framing doet en onwaarheden laat zien

Helden
  Helden   

Linkje?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:11 schreef Bolasie het volgende:
Politie begint nu op het Museumplein te bewegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |