Wat een volk.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Tadic is snel doorgegaan naar Eindhoven.
[ twitter ]
"Hij wordt gewoon omver gereden"quote:
Vond hem voor de wedstrijd nog zinnige dingen zeggen en realistisch overkomen. Daar is nu al niets meer van over.quote:
"1 goal en 3 assists in 4 wedstrijden, ik had toch verwacht dat hij er minimaal 5 in had liggen"quote:Op zondag 24 januari 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben gezapt, Martin Koolhoven wist mij wel te melden dat hij Haller niet zo goed vond.
quote:Op zondag 24 januari 2021 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"1 goal en 3 assists in 4 wedstrijden, ik had toch verwacht dat hij er minimaal 5 in had liggen"
In de rode kaart ging hij nog wat verder dan Ultee
Oh 2 zou ook kunnen dat hij dat heeft gezegd, ik heb het niet helemaal teruggezochtquote:Op zondag 24 januari 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..](waarvan ้้n wedstrijd tegen PSV en ้้n tegen Feyenoord)
en hij heeft er 2 inliggen.
Maakt ook niet heel veel uit het is sowieso onzin.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh 2 zou ook kunnen dat hij dat heeft gezegd, ik heb het niet helemaal teruggezocht
En de 4e man moest een oud-voetballer zijn? (wat hij zelf niet is maar dit terzijde)quote:Op zondag 24 januari 2021 15:39 schreef Tagliano het volgende:
Ultee ook nog klagen dat Ajax die bal niet uitspeelde bij "blessure" Semedo nadat ze eerst zelf een minuut doorspeelden
[ afbeelding ]
Op tv begon hij over die rode kaart met "Iedereen die op niveau heeft gevoetbald weet dat" of iets dergelijksquote:Op zondag 24 januari 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de 4e man moest een oud-voetballer zijn? (wat hij zelf niet is maar dit terzijde)
Traangasquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op tv begon hij over die rode kaart met "Iedereen die op niveau heeft gevoetbald weet dat" of iets dergelijks
Toen werd het wat ongemakkelijk
Genotquote:
In Eindhoven kan hij niet meer worden ingezet want die hep een lekke band.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Die wagen wil ik een keertje huren voor een verjaardagsfeest ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |