SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Natuurlijk, het was niet de makkelijkste kans, maar toch. Vroeg scoren in zo'n wedstrijd is altijd lekker.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Keeper was er wel snel bij, begon een beetje uit balans. Maar hopen mag altijdVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar zit ik ook mee. Van mij mag hij nog wel even blijven.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou niet weten wie hem zou moeten opvolgen moet ik ook eerlijk zeggenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Die mocht er ook wel inWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mag hopen dat het niet zo'n wedstrijd met puntverlies ondanks een zee aan kansen gaat worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een kansen. Labyad op tien voetbalt wel een stuk fijner, maar dat ligt misschien ook aan Fortuna.![]()
Labyad tegen de kleintjes gaat vaak heel behoorlijk. Maar alles beter dan Promes op 10 natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Ramboetan het volgende:
Wat een kansen. Labyad op tien voetbalt wel een stuk fijner, maar dat ligt misschien ook aan Fortuna.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ging al los met mijn ratelWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Het glas is wel altijd half leeg hè?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het vertekend omdat je veel kansen krijgt. Maar je krijgt ook 3 100% kansen tegenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is prima hoor alleen het afwerken mag beter. Nu blijft het beetje billenknijpen terwijl je al 0-4 voor had kunnen staan![]()
Al zou je gelijk hebben (enkel van Semedo was een 100% kans de rest buitenspel) maakt dat het gelijk heel matig?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het vertekend omdat je veel kansen krijgt. Maar je krijgt ook 3 100% kansen tegen
Inmiddels heb je gelijk![]()
Op een na allemaal buitenspel, dus nee.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het vertekend omdat je veel kansen krijgt. Maar je krijgt ook 3 100% kansen tegen"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik snap best wat je zegt hoor maar ik denk dat je er iets te onnodig negatief in staat. Het is alweer een stuk beter dan wat we in de vorige wedstrijden gezien hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het vertekend omdat je veel kansen krijgt. Maar je krijgt ook 3 100% kansen tegen![]()
EensWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dat moet echt een keer mis gaan voordat ie het leert hequote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja moet ie niet doen, maar dat geel van Nico slaat ook nergens op.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Die gaat sowieso ooit meerdere wedstrijden krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moet echt een keer mis gaan voordat ie het leert he
Maar goed. Jezelf op laten naaien tegen Fortuna Sittard. Kom op, jongens.![]()
Komt niet door Fortuna maar door Higlerquote:Op zondag 24 januari 2021 13:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die gaat sowieso ooit meerdere wedstrijden krijgen.
Maar goed. Jezelf op laten naaien tegen Fortuna Sittard. Kom op, jongens.I love music |Ajax forever
Behoorlijke eerste helft, de afwerking is onvoldoende, anders sta je hier in de rust al met 3 goals of zo voor.
Op Mazraoui, die een totale offday lijkt te hebben, na speelt iedereen redelijk tot goed. Positief valt Tagliafico op, die na een moeizame periode weer helemaal terug lijkt en beresterk speelt, m.o.t.m. tot nu toe.
Benieuwd of ze de tweede helft de concentratie vast kunnen houden."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
XDquote:Op zondag 24 januari 2021 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste helft niet gezien denk ik.![]()
We missen een type huntelaar.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Waar is Huntelaar als je hem nodig hebtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eerder een type de Ligt en een type Frenkie.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Elftal was prima.. totdat je tegen Fortuna moet met een heel elftal dat nog minder kost als 1 speler zoals Haller..quote:Op zondag 24 januari 2021 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerder een type de Ligt en een type Frenkie.![]()
Bewijst hij vandaag ook gewoon zijn mankement is het afronden.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:31 schreef coronatus het volgende:
[..]
Haller was toch de zogenaamde verlosser.. erg goed in de kleine ruimtes..![]()
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:33 schreef coronatus het volgende:
[..]
Elftal was prima.. totdat je tegen Fortuna moet met een heel elftal dat nog minder kost als 1 speler zoals Haller..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geef hem de kans om zijn vorm te vinden. Hij is er pas netquote:Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewijst hij vandaag ook gewoon zijn mankement is het afronden.![]()
Ook als hij boven zijn niveau speelt is het niet wat je moet nastrevenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zaka op 10 is lang niet zo slecht.![]()
Klopt maar we zijn Ajax geen Bayern Munchen die 20 top spelers hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook als hij boven zijn niveau speelt is het niet wat je moet nastreven![]()
Laten we dan ook maar beginnen met 12 of 13quote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar we zijn Ajax geen Bayern Munchen die 20 top spelers hebben.![]()
Nou, maar weer hopen dat de punten uiteindelijk moeizaam worden binnengesleept.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En wat vind je er nu van ?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap best wat je zegt hoor maar ik denk dat je er iets te onnodig negatief in staat. Het is alweer een stuk beter dan wat we in de vorige wedstrijden gezien hebben![]()
Ja tweede helft is compleet ruk dat lijkt me duidelijk maar onze posts waren natuurlijk tijdens de eerste helftquote:![]()
In zo'n volle maand allang blij met huidige resultaten. Spel mag je uiteraard de twijfels over hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:40 schreef Monolith het volgende:
Nou, maar weer hopen dat de punten uiteindelijk moeizaam worden binnengesleept.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hebben we ook wel met Martinez, Neres in zekere zin Promes en de jeugdspelers.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar beginnen met 12 of 13![]()
Ja het is vooral jammer dat de wedstrijd in de eerste helft niet op slot wordt gegooid.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
In zo'n volle maand allang blij met huidige resultaten. Spel mag je uiteraard de twijfels over hebben
Sowieso lijkt effectiviteit in combinatie met verdedigende kwetsbaarheid het probleem in veel wedstrijden waar je de punten eigenlijk niet mag laten liggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klaassen naar 10.
Slager Martinez erin.
Ben benieuwd.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Hoeveel kansen heeft Ajax nodig vandaag...I love music |Ajax forever
Tjonge Tadic wat doe je"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Moet je nagaan hoe goed we zijn als we ook eens 50% van onze kansen zouden benuttenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja maar de afwerking....quote:I love music |Ajax forever
Matig die besluiteloosheid. Is natuurlijk ook wel erg vroeg opstaan voor voetballers als ze om 12:15 moeten voetballen.![]()
Ik hoop echt dat je dit uit cynisme post.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Matig die besluiteloosheid. Is natuurlijk ook wel erg vroeg opstaan voor voetballers als ze om 12:15 moeten voetballen.![]()
Eigenlijk rood dit."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Cynisch zeker, maar wel met kern van waarheid.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit uit cynisme post.![]()
Haha, 'dat is echt helemaal niks'."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Het is sowieso triest dat dit nog spannend is.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Nou dat scheelt weer voor de blessuretijdVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
3 punten allenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Die had in tien minuten drie keer gescoord. Wat een aanfluiting die aanvallers. Het is dat Fortuna er niks van kan.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:31 schreef franklop het volgende:
Waar is Huntelaar als je hem nodig hebt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: