Ben jij dit?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:41 schreef PzKpfw het volgende:
Alsof het virus ook ineens zoveel meer besmettelijker is tussen 21:00 en 04:30...
Maak je geen zorgen, dit gaat nog wel een paar keer verlengd worden ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:50 schreef StephanL het volgende:
Beviel mij prima gister met rijden op de bus. Eindelijk geen achterlijker hardrijders
Kan het ook verlengt worden?![]()
Uit het raam gooienquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef thabit het volgende:
Kut, ik moet de vuilnis nog aan de weg zetten. Hoe moet dat nu?
Half 5 ben je de eerste ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef thabit het volgende:
De vuilnisman komt vast niet voor half 5.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef thabit het volgende:
Ja wat een gelul. Je zet die zooi toch geen kilometer van je huis af?quote:
Heb je dat ooit niet gedaan de afgelopen maanden?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:17 schreef Rozevla het volgende:
Zaterdag gaan wij gewoon met een aantal vrienden een zuipavond houden.
Mazzel met die klok
Nee joh, dan had dat zeker de voorpagina van de kranten gehaald.quote:
Nee klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je dat ooit niet gedaan de afgelopen maanden?
stoere boy .....en dit is nu gelijk het hele probleem waarom er nog zoveel besmettingen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:17 schreef Rozevla het volgende:
Zaterdag gaan wij gewoon met een aantal vrienden een zuipavond houden.
Mazzel met die klok
Geen passagiers ook, kost lekker veel geld bussen laten rijden zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:50 schreef StephanL het volgende:
Beviel mij prima gister met rijden op de bus. Eindelijk geen achterlijker hardrijders
Kan het ook verlengt worden?![]()
De onfortuinlijke dief werd zelfs nog het arrestantenbusje in gedragen, omdat zijn schoenen nat waren geworden door zijn korte zwemavontuurquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef deedeetee het volgende:
Die krijgt hopelijk óók een bekeuring omdat hij tijdens de avondklok buiten was.
Wat een idioot
Je hebt altijd nog mensen die op een bus moeten vertrouwen. Ook al is het maar 1 persoon. Ja het kost geld, maar dat moeten ze er maar voor hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Geen passagiers ook, kost lekker veel geld bussen laten rijden zo.
Is best raar hoor nu in je eentje Savonds in de bus trein of in de auto op een lege snelweg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog mensen die op een bus moeten vertrouwen. Ook al is het maar 1 persoon. Ja het kost geld, maar dat moeten ze er maar voor hebben.
Zelfde als tijdens de 1ste golf vorig jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Is best raar hoor nu in je eentje Savonds in de bus trein of in de auto op een lege snelweg.
Beetje horrorachtig gevoel.
Toen mocht iedereen nog de weg op en naar buiten Savonds en snachts.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zelfde als tijdens de 1ste golf vorig jaar.
Tjaquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
stoere boy .....en dit is nu gelijk het hele probleem waarom er nog zoveel besmettingen zijn.
lekker toch zuipen met vrienden, erop uit en ouwehoeren met onbekenden etc etc.
er blijken toch nog gewoon heel veel egoïstische mensen te zijn die schijt hebben wat de gevolgen zijn
Ja idd. Alsof er iets bijzonders ernstigs aan de hand is, zoals een oorlog ofzo, of een pandemiequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Is best raar hoor nu in je eentje Savonds in de bus trein of in de auto op een lege snelweg.
Beetje horrorachtig gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |