Dat mag jij zo lezen, een ander leest het weer anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Met die knuppel doel je blijkbaar op jezelf als ik dit zo lees. Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen. Behandelingen zijn aanzienlijk verbeterd en ook het vaccin lijkt goed aan te slaan. Ik zet mijn geld toch eerder op de wetenschap dan jouw onderbuik.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of je zorgt gewoon dat je het virus niet oploopt zodat je ook niet hoeft te kiezen waar je gaat sterven
quote:Langere avondklok tijdens ramadan in Marokko
In Marokko gaat de avondklok tijdens de ramadan een uur eerder in: om 20.00 uur in plaats van 21.00 uur. De Marokkaanse autoriteiten vrezen dat het aantal coronabesmettingen snel toeneemt als mensen in de vastenmaand 's avonds massaal de straat op gaan.
De ramadan begint dit jaar op 13 april. In de vastenmaand zijn de uren tussen zonsondergang en zonsopkomst belangrijk, omdat deelnemers tijdens die uren niet hoeven te vasten. Veel moslims eten 's avonds laat, vaak komen families en vrienden samen voor deze zogeheten iftar. Ook is er nog een avondgebed.
Vorig jaar golden tijdens de ramadan nog strengere coronaregels in Marokko. Veel inwoners van het Noord-Afrikaanse land hadden voor dit jaar op versoepelingen gehoopt.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-versoepelingen.html
Gewoon voor jezelf invoeren kan ook.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik mis de avondklok nu al![]()
![]()
Vanavond maar extra genieten
Maar dan is het niet meer stil op straatquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf invoeren kan ook.
Van de herfst komt hij weer terug
Ken ook een paar mensen die vooral met nachtdiensten werken. Zijn nog nooit aangehouden in die hele periode.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
Ben al zo vaak buiten geweest maar geen politie gezien.
Hier ook; vaak zat bij vrienden geweest en via donkere wegen naar huis gelopen. In de drie maanden dat we de avondklok hadden werkelijk nog nooit politie gezien, ook niet op de verlichte wegen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
Ben al zo vaak buiten geweest maar geen politie gezien.
Het zou grappig zijn ware het niet dat exact de omgekeerde redenering als legitimatie voor de avondklok gebruikt werd.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
Het aantal besmettingen gaat sinds de verschuiving van de avondklok naar 22 uur alweer omlaag.Duidelijk bewijs dat de avondklok besmettingen veroorzaakt.
Ik geloof dan ook echt niet dat het iets helpt. Wat de stijgende lijn in de besmettingen veroorzaakt is echt puur giswerk. Het zal weinig met de maatregelen te maken hebben gok ik zo.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:44 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn ware het niet dat exact de omgekeerde redenering als legitimatie voor de avondklok gebruikt werd.
Ik denk serieus het openen van de basisscholen.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook echt niet dat het iets helpt. Wat de stijgende lijn in de besmettingen veroorzaakt is echt puur giswerk. Het zal weinig met de maatregelen te maken hebben gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |