SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zeker...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is een fijne plaat inderdaad.
Hebben zij eigenlijk nog meer hits gehad?
Ik kan je er wel 1 sturen als je die zo graag wil.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker...
I Ran, Wishing I Had A Photograph Of You
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Hithouse - Move Your Feet To The Rhythm Of The Beat...
Van de veel te jong overleden Peter Slaghuis...
Jack To The Sound Of The Underground was zijn eerste single, dit kwam er vlak achteraan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:57 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een bijzonder nummer, al zeg ik het zelf.
Nee, ik ben er nog.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
Over een half uurtje brei ik er weer een eind aan.
Is livelink in het vorige topic achter gebleven?
Die is de hond uitlaten...quote:Op zondag 24 januari 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
Over een half uurtje brei ik er weer een eind aan.
Is livelink in het vorige topic achter gebleven?
Whiskhimg ken je ook wel als je het hoort.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
Ik ken ook niet veel van A Flock of Seagulls, maar wel nog I ran
Je bed opzoeken wil wel eens helpen dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben moe, mijn ogen vallen dicht...
Dat ga ik zo ook doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bed opzoeken wil wel eens helpen dan.
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook doen.
Ik laat jullie samen alleen en spreek jullie morgen wel weer of zo...![]()
Dank Melting!
Welterusten MadMaster. Rataplan is er denk ik ook nog wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook doen.
Ik laat jullie samen alleen en spreek jullie morgen wel weer of zo...![]()
Dank Melting!
Hij is nog wel online in ieder geval.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster. Rataplan is er denk ik ook nog wel.
Niet goed?quote:
Ik heb zo'n hekel aan Bennie Jolinkquote:Op zondag 24 januari 2021 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet goed?![]()
Vind dat zij toch ook wel enkele fijne nummers hebben.
Iedereen moet eigenlijk gewoon weer eens normaal doen.
Heb nog helemaal geen alcohol gedronken tijdens de show. Wel een glaasje wijn bij het eten. Maar nu krijg ik ineens dus toch nog zin in iets.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:10 schreef Melting het volgende:
Ik heb nu nog 1 fles Schrobbelèr over.
Die bewaar ik voor als just me weer eens op bezoek komt.
Present!quote:Op zondag 24 januari 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster. Rataplan is er denk ik ook nog wel.
En dat terwijl het bijna voorbij is.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb nog helemaal geen alcohol gedronken tijdens de show. Wel een glaasje wijn bij het eten. Maar nu krijg ik ineens dus toch nog zin in iets.
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:13 schreef livelink het volgende:
Ik kan wel in een kwartiertje een biertje opdrinken, toch?
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef livelink het volgende:
We hebben geen bier, dat is dan ook wel meteen de verklaring
Ze hebben het niet bij onze AH op loopafstand. Misschien dan toch maar naar de slijter lopen deze week een keer. Kom ik ook meteen aan mijn wandeling in de buitenlucht.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Fruitage van Rodenbach. Echt halen komen de week.
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben het niet bij onze AH op loopafstand. Misschien dan toch maar naar de slijter lopen deze week een keer. Kom ik ook meteen aan mijn wandeling in de buitenlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |