Leuke bak was datquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
200 PK A3 4 cilinder idd, Ach, laat die jongen lekker. Ik heb vroeger ook een Seat Leon FR met Cupra pakket gehad. Toen was ik er best trots op hoor
0,7% van de bevolking woont in zulke situaties. En die zijn ook nog het meest kwetsbaar voor het virus. Ik snap er niets van waarom daar niet meer heisa over komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ook dat is wel logisch toch? Is een thuis situatie voor een grote groep mensen. Ik ben benieuwd wat het effect van de vaccinaties gaat zijn.
heerlijk hèquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:57 schreef Qarrad het volgende:
Groep mensen die zo nodig op vakantie moest gestrand op Gran Canaria. 25 mensen die dachten dat het wel moest kunnen. Good riddance
Klopt, zie mijn eerste zin.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:04 schreef galantis het volgende:
[..]
Zo'n verhaaltje kun je voor elke besmetting optekenen.
Volgens mij ga ik maar van een ding uit en dat is dat bepaalde cijfers discutabel zijn. Voor de rest heb ik mij niet schuldig gemaakt aan het doen van een enkele aanname.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er dan vanuit gaat dat Jan thuis kan werken. Voor heel veel mensen is dat gewoon niet mogelijk.
Je kunt ze gewoon sluiten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Als je het daar eenmaal binnenhaalt is het halve huis besmet, daar doe je weinig tegen zonder te vervallen in inhumane praktijken.
En met zulke hoge cijfers voorkom je niet dat het af en toe ergens binnenkomt.
Ik heb gewoon een lekker live DJ setje op Twitch opgezet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:04 schreef JDx het volgende:
Wel raar dat ik het gevoel heb dat ik me meer verveel dan de afgelopen 100+ avonden dat ik ook in m'n remi gewoon achter de pc zat
Gaat ze serieus geld kosten lijkt me, want je bent nu niet verzekerd volgens mij... en je baas zal er ook niet blij mee zijn als je nog werkt... maar heb er geen medelijden mee met dit soort mensen die maar de randen blijven opzoeken...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou wat een ramp. Zou graag willen ruilen!
Zonder onderbouwing.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik maar van een ding uit en dat is dat bepaalde cijfers discutabel zijn.
Deze mensen doen gewoon hun werk. De mensen die hier opdracht toe hebben gegeven snappen het niet helemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een helden zijn het hèDéze mensen gaan ons redden
Dit was toch al duidelijk? Zie ook de BLM demonstratie op de dam, niet lang daarvoor kreeg je nog een strafblad als je niet 1,5m afstand hield tijdens het buitenlopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat we tot nu toe dus vooral zien is dat op de makkelijke plekken gehandhaafd wordt, maar de plekken waar groepen samenkomen de politie weer weg gaat. Wat we in dit topic al een paar weken zeggen .Loop jij om 21.15 nog een rondje onderweg naar je huis krijg je een boete. Ben je met een groepje van 5 en heb je vuurwerk wil je de situatie niet laten escaleren en ga je maar weg.
Ik neem aan dat wat op de RIVM site staat aan de wet voldoet. Dat kan een verkeerde aanname zijn jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat op de site staat boeit niet, wat in de wet staat wel.
Tsja, wat verandert er nou feitelijk. Ging je naar de kroeg was je minimaal 100 euro kwijt, ga je nu zuipen met vrienden neem je een kratje bier mee en ben je in het ergste geval 95 euro + die krat bier kwijt of je maakt het wat later en fietst rustig naar huis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze willen nu in het begin natuurlijk juist niet uitstralen dat je er mee weg komt, want dan is het draagvlak al helemaal weg
Pardon, een heel verhaal waarin een situatie wordt geschetst. Als dat geen onderbouwing is dan hebben wij beiden een andere woordenboek op het nachtkastje liggen.quote:
Ja, true. Ik had de simpele gedachte dat er daadwerkelijk gehandhaafd ging worden op dingen waarop er volgens ze gehandhaafd moest gaan worden, samenscholing, feestjes, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit was toch al duidelijk? Zie ook de BLM demonstratie op de dam, niet lang daarvoor kreeg je nog een strafblad als je niet 1,5m afstand hield tijdens het buitenlopen.
Dat vind ik niet minder humaan dan scholen zo lang sluiten. Bovendien krijgen al die mensen binnen niet al te lange tijd een vaccin, als eerste.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Zonder te vervallen in inhumane praktijken”.
Zoals ik elders al voorspelde, de naleving van de regel an sich wordt weer het doel en niet de geest van de regel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, wat verandert er nou feitelijk. Ging je naar de kroeg was je minimaal 100 euro kwijt, ga je nu zuipen met vrienden neem je een kratje bier mee en ben je in het ergste geval 95 euro + die krat bier kwijt of je maakt het wat later en fietst rustig naar huis.
Dus nu gaan ze maar Jan Modaal om 21.15 uur van de snelweg plukken. Yay
Dat was het al sinds die mondkapjes en andere bullshit zoals die alcoholverkoopregel tot 20uquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:04 schreef mthecatlover het volgende:
De verraders mentaliteit viert hoogtij nu...kunnen de boa's eindelijk doen wat ze alleen maar kunnen, boetes uitschrijven. Vooralsnog zijn we afgegleden naar een volslagen kutmaatschappij!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |