Ik even een 8.6 tussendoor, lekker bij de kaas.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik pas aan de eerste. Wel een 440ml unit.
Moest serieus lachen thxquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelukkig zoeken vrouwen altijd een man die lijkt op hun vader.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat denken jullie, gaat Lineke vandaag de grap nog doorkrijgen?
@:el-stinho @:lange_lans @:onlogisch @:zipportal
Het zal altijd schommelen, maar die 6.1% is dan misschien wat lager. Maar het maakt ook niet uit, ze hebben gezegd dat de verzorgingstehuizen niet meer gaan sluiten, bejaarden zijn ook niet het grootste probleem. Als die corona krijgen dan zullen ze in veel gevallen wel overlijden, maar niet de zorg overbelasten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, want dat percentage van 7,5 gaat alleen over de afgelopen week. Het cijfer sinds augustus is 6.1%. Dus zelfs met die aanpassing sinds oktober is het percentage gestegen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Iets meer on topic mag wel, mensen.[/modbreak]
Faxe!! 10% ook nog hèquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik hou zelf niet van maggiflesjes, heb altijd halve liter buizen, uit het blijk drink ik. Had ooit uit duitslnd 1 liter blikken met een viking erop
sorryquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Iets meer on topic mag wel, mensen.[/modbreak]
Ja en ik vind dat dat moet worden herzien. Er is geen enkele goede reden meer voor, zeker niet als de scholen nog tot maart gesloten blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar het maakt ook niet uit, ze hebben gezegd dat de verzorgingstehuizen niet meer gaan sluiten,
Ik ben er ook niet voor om scholen te sluiten, maar kinderen hebben natuurlijk veel meer de kans om anderen te besmetten (als ze zelf even besmettelijk zijn als volwassen) als bejaarden, kinderen hebben ook veel meer sociale contacten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat dat moet worden herzien. Er is geen enkele goede reden meer voor, zeker niet als de scholen nog tot maart gesloten blijven.
Kinderen zijn veel minder besmettelijk dan volwassenen, ook voor de Britse variant. Maar goed, blijkbaar is de keuze gemaakt om verspreiding door ouderen in verzorgingstehuizen en overlijdens daardoor prima te vinden om die afspraak na te komen die ze ergens 10 maanden geleden gemaakt hebben. Het zal wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor om scholen te sluiten, maar kinderen hebben natuurlijk veel meer de kans om anderen te besmetten (als ze zelf even besmettelijk zijn als volwassen) als bejaarden, kinderen hebben ook veel meer sociale contacten.
Nee, want dat staat er niet:quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk toch?
Dan de door jou aangehaalde passage:quote:In het brononderzoek, dat door de GGD wordt uitgevoerd, bij personen met een positieve
testuitslag voor SARS-CoV-2, wordt nagegaan of er gerelateerde ziektegevallen zijn. Als dit
het geval is wordt vermeld in welke setting de besmetting mogelijk heeft plaatsgevonden.
Het enige wat zij hier zeggen is dat ze niet arbitrair een setting van de besmetting gaan kiezen. Dus als een zoon thuis in contact is geweest met besmette vader en op school met een klasgenoot, dan gaan ze niet zeggen die tellen we mee bij huiselijke kring of school, maar wij tellen het op beide plekken mee. Maar als zeker is dat de zoon door vader is besmet dan telt hij gewoon onder het kopje huiselijke kring en niet bij werk, omdat vader toevallig op het werk is besmet.quote:Per positief op SARS-CoV-2 getest persoon kunnen meerdere settings gerapporteerd zijn. De percentages in Tabel 9 worden berekend ten opzichte van het aantal personen met een positieve testuitslag voor SARS-CoV-2 waarbij sprake is van gerelateerde gevallen en tenminste één setting is vermeld (Tabel 8).
Ze werden eerst heel lang niet toegelaten en ze zullen het resultaat presenteren dat China wil.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
Weet iemand of het team van Marion al uit quarantaine is om onderzoek te doen in Wuhan?
En of ze al iets van resultaten hebben?
Want er waren mensen die hadden verwacht dat iedereen massaal de straat op zou gaan? Niemand heeft zin in een boete. Wil niet zeggen dat iedereen nu braaf thuis zit. Ik ben gewoon rond half 9 naar maten gegaan. Enige 'vervelende' is dat ik het nu tot half 5 moet volhouden terwijl ik gisteren al zo weinig heb geslapen. Maar rond 5 uur zit ik braaf op m'n fiets.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:58 schreef DireStraits7 het volgende:
Nou, wat denk je? De meesten blijken zich aan de avondklok te houden. Waar zijn al die vrijheidsstrijders dan?
Nog altijd veel meer dan illegale feesten en restaurants (toen ze nog open waren) en die worden ook aangepakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat maar een klein percentage van de besmettingen te herleiden zijn naar de werkplaats. Het is zo'n 10 procent, pak 'em beet met een marge van 5%.
Waarom niet gewoon lekker slapen, ontbijtje erin en dan pas weg?quote:Op zondag 24 januari 2021 00:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want er waren mensen die hadden verwacht dat iedereen massaal de straat op zou gaan? Niemand heeft zin in een boete. Wil niet zeggen dat iedereen nu braaf thuis zit. Ik ben gewoon rond half 9 naar maten gegaan. Enige 'vervelende' is dat ik het nu tot half 5 moet volhouden terwijl ik gisteren al zo weinig heb geslapen. Maar rond 5 uur zit ik braaf op m'n fiets.
omdat hij graag wil FOK!ken terwijl hij 'bij zijn maten zit'quote:Op zondag 24 januari 2021 00:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon lekker slapen, ontbijtje erin en dan pas weg?
Dat valt wel mee, toch? De groep 10-19 wordt ongeveer net zo vaak positief getest als deze groep groot is. Alleen kinderen onder de 10 zijn aanzienlijk minder vaak positief, maar ik gok dat dat komt omdat deze groep nauwelijks getest wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kinderen zijn veel minder besmettelijk dan volwassenen, ook voor de Britse variant.
Nee, dat kun je niet uit die tekst halen. Er wordt niet gerept over zekerheid, dat verzin je zelf. Het gaat over gerelateerde besmettingen en die kunnen meetellen in meerdere settings. Vandaar inderdaad een hoger totaal dan 100.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maar als zeker is dat de zoon door vader is besmet dan telt hij gewoon onder het kopje huiselijke kring en niet bij werk, omdat vader toevallig op het werk is besmet.
Van Dissel zegt het:quote:Op zondag 24 januari 2021 01:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch? De groep 10-19 wordt ongeveer net zo vaak positief getest als deze groep groot is. Alleen kinderen onder de 10 zijn aanzienlijk minder vaak positief, maar ik gok dat dat komt omdat deze groep nauwelijks getest wordt.
Eerst was het 70%, toen 30 tot 70% en nu 10 tot 70% besmettelijkerquote:Dat de nieuwe mutant besmettelijker is, is inmiddels duidelijk: uit het meest recente onderzoek van Public Health England, het Britse RIVM, komt naar voren dat hij tussen 10 tot 70 procent besmettelijker is dan de oudere varianten
Spreek voor jezelf en schrijf niet dat kun je niet uit de tekst halen, want ik kan het er wel uit halen. Ben eerlijk en schijf, ik kan dat niet uit de tekst halen.quote:Op zondag 24 januari 2021 01:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet uit die tekst halen.
Klopt, maar simpelweg het document quoten is zinloos. Gezien je taalniveau of koppigheid ben jij schijnbaar niet in staat om bepaalde teksten te begrijpen. Daarom vertaal ik het voor jou in jip-en-janneketaal. Geen dank verschuldigd.quote:Er wordt niet gerept over zekerheid, dat verzin je zelf.
Dat staat er inderdaad, maar een tekst letterlijk overtypen en begrijpen wat er staat zijn twee verschillende dingen. Bij jou is van dat tweede helaas geen sprake.quote:Het gaat over gerelateerde besmettingen en die kunnen meetellen in meerdere settings.
Dit is simpelweg niet het geval en dat staat ook niet in het document van de GGD. Als pa op het werk wordt besmet en de zoon thuis door pa, dan is het in de statistieken 1x thuis en 1x werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je moet even bewijzen dat die registratie zo gaat. Als er 4 besmettingen ontstaan worden die voor zover ik kan zien toegewezen aan de originele besmetting, die op de werksituatie plaatsvond.
Weer een foute conclusie. Want als wij jouw redenatie volgen en alle 4 de besmettingen worden aan het werk toegerekend en niet aan thuis, dan kom je gewoon op 100 uit. Want het wordt maar bij 1 situatie meegeteld. Dat is gewoon eenvoudige wiskunde. Het maakt niet uit waar je het meetelt. Als je het maar een keer meetelt kom je op 100%.quote:Vandaar inderdaad een hoger totaal dan 100.
Motivatie voor wat. Dat ik tegen je inga? Heel simpel: het is nog al vermoeiend als iemand de hele tijd loopt te roeptoeteren dat ik dingen niet onderbouw, maar als ze zelf met een onderbouwing komen dan blijk dat ze er weinig van begrijpen.quote:Wat is je motivatie?
Oude klassiek. Je gaat de discussie verliezen dus snel van onderwerp veranderen.quote:Ben je het niet eens met de stelling dat het erg meevalt met het aantal besmettingen op werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |