De NOS mensen zitten toch elke avond bij OP1/Jinkek voor kabinet propaganda?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die hebben geen ontheffing gekregen, alleen talkshows zijn een cruciaal beroep.
Godver, heb nu net de 3e opengetrokken. De klok sinds 1809, zou je graag een foto sturenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat je nu op 24 blikken Klok bier zit?
Betekend wel dat het werkelijke percentage dus lager zou zijn als het vanaf het begin op dezelfde manier naar de bestemmingen gekeken zou zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
Uit die tabel. Dat maakt de hypothese dat die 7,5% procent vooral uit bewoners bestaat wat mij betreft minder plausibel.
Ja dat kan zeker. Sterker nog, ik werk al bijna 10 jaar op die manier thuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die verplicht thuiswerken en nu zeggen dat ze na werk/eten niet meer naar de winkel kunnen, maar je kan toch door het thuiswerken in 95% van de gevallen juist overdag boodschappen doen of sporten en 's avonds na 21:00 nog een uurtje werken ofzo... vaak is er wel een oplossing.
Dan hebben m'n ouders nooit meer een trouwdagquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat mij betreft kunnen we 5 mei nu ook wel opheffen
Ik alleen Pit en Kanon.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Godver, heb nu net de 3e opengetrokken. De klok sinds 1809, zou je graag een foto sturen
Koninklijk Grolsch
Sinds dat je binnen was rond 21:30? matig tempo hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Godver, heb nu net de 3e opengetrokken. De klok sinds 1809, zou je graag een foto sturen
Koninklijk Grolsch
Ik zit ook pas aan het 2e biertje hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sinds dat je binnen was rond 21:30? matig tempo hoor
Nee, want dat percentage van 7,5 gaat alleen over de afgelopen week. Het cijfer sinds augustus is 6.1%. Dus zelfs met die aanpassing sinds oktober is het percentage gestegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Betekend wel dat het werkelijke percentage dus lager zou zijn als het vanaf het begin op dezelfde manier naar de bestemmingen gekeken zou zijn.
Ja en stiekem, mag niet drinken van vrouw omdat haar vader alcoholist wasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sinds dat je binnen was rond 21:30? matig tempo hoor
Ik pas aan de eerste. Wel een 440ml unit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zit ook pas aan het 2e biertje hoor
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja en stiekem, mag niet drinken van vrouw omdat haar vader alcoholist was
Kanon drink ik niet meer, krijg daar zon gruwelijke honger van. Dan is niks veilig in de kasten hier qua vreten.quote:
Dan wordt het overdag toch juist drukker en werkt de avondklok averechts ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die verplicht thuiswerken en nu zeggen dat ze na werk/eten niet meer naar de winkel kunnen, maar je kan toch door het thuiswerken in 95% van de gevallen juist overdag boodschappen doen of sporten en 's avonds na 21:00 nog een uurtje werken ofzo... vaak is er wel een oplossing.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat denken jullie, gaat Lineke vandaag de grap nog doorkrijgen?
@:el-stinho @:lange_lans @:onlogisch @:zipportal
Ik hou zelf niet van maggiflesjes, heb altijd halve liter buizen, uit het blijk drink ik. Had ooit uit duitslnd 1 liter blikken met een viking eropquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik pas aan de eerste. Wel een 440ml unit.
Dat lijkt mij lastig, doen we dan tweemaal 4 mei of tweemaals 6 mei?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat mij betreft kunnen we 5 mei nu ook wel opheffen
Haha, ik heb ze wel eens bovenop een bushokje gedropt en dan eraf halen als er mensen wachten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]![]()
Ik gooide vroeger een tas met blikken in de bosjes en ging die dan 's avonds met vrienden opzuipen op een bankje![]()
Gelukkig zoeken vrouwen altijd een man die lijkt op hun vader.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja en stiekem, mag niet drinken van vrouw omdat haar vader alcoholist was
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het blijft ook doorgaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |