Valsheid in geschrifte is een misdrijf. Liegen tegen de politie niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Valse verklaring = misdrijf => strafblad, al vermoed ik dat ze die al heeft.
Lijkt me wel wel wen goed plan als ze daar eindelijk eens snoeihard gaan handhaven. Lange lat erover en oppakken. Klaar nu.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
Kan ik niet ergens doneren voor een goede webcam op dat plein van Urk? Met dat volk moet dat elke dag feest zijn daar. Livestream aan op de TV en de hele dag plezier.
Ja, maar dan wel graag eerst een livestream. Wij willen ook watquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Lijkt me wel wel wen goed plan als ze daar eindelijk eens snoeihard gaan handhaven. Lange lat erover en oppakken. Klaar nu.
Eens!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel graag eerst een livestream. Wij willen ook wat
Het doel is niet dat je protest mag of kunt laten klinken, dat kan zonder verdere uitwerking zelfs hier, op je eigen WC om door te trekken maar dat je dit in vole aandacht bij degene wil doen die dat veroorzaakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor een demonstratie hoef je toch geen toestemming te hebben? Indien de gemeente aangeeft: "Joh, kun je het ergens anders doen?" moet je daar gehoor aan geven, maar een demonstratie heb je voor zover ik weet geen goedkeuring voor nodig. Wel wil de gemeente graag dat je 'm aanmeldt en kunnen ze dan via de rechter proberen 'm te laten verbieden, maar dat ben je voor zover ik weet niet verplicht.
Nee, er staat niet dat het een advies is: https://www.rijksoverheid(...)oor-binnen-en-buitenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:38 schreef galantis het volgende:
[..]
En het zijn dus géén regels maar adviezen, dat is het hele punt.
Als het regels zouden zijn dan mogen ze worden gehandhaafd, dus ik maak helemaal nergens wat van.
Het is niet bij wet verboden. Dus ik kan er niet voor vervolgd worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, er staat niet dat het een advies is: https://www.rijksoverheid(...)oor-binnen-en-buiten
Doe ermee wat je wil
Beter lezen dan. “Niet zijnde een woning”.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de regels zoals ze opgeschreven zijn. Heb het niet over het handhaven, dat maak jij er nu van.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, er staat niet dat het een advies is: https://www.rijksoverheid(...)oor-binnen-en-buiten
Doe ermee wat je wil
Ze zetten het gewoon handig neer. Er kan nooit op gehandhaafd worden of voor beboet worden. Nadrukkelijk advies, dat is het.quote:Thuis, zowel in huis als in de tuin of op het balkon, ontvangt u maximaal 1 persoon per dag (exclusief kinderen t/m 12 jaar).
Ja ga er dan tussen staan. Laffe “journalisten”quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:39 schreef Dazalbest het volgende:
Zeggen dat ze aan het werk is maar wel stil in een onopvallend hoekje staan.....
Wat wil je toegelicht hebben? Ik erger me ook al langer aan dat manipulatieve taalgebruik. Vind het niet fair.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:45 schreef galantis het volgende:
[..]
[..]
Ze zetten het gewoon handig neer. Er kan nooit op gehandhaafd worden of voor beboet worden. Nadrukkelijk advies, dat is het.
@:trein2000 Kun jij dit kort toelichten?
Mensen die het al hebben kun je ook niet besmetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of ze het nu op straat verspreiden of morgen in de kerk..
Wel lachen als het straks vooral in Urk knal rood blijft op de kaartjesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of ze het nu op straat verspreiden of morgen in de kerk..
Nou ik weet dat jij beter in de materie zit en wellicht overtuigender overkomt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat wil je toegelicht hebben? Ik erger me ook al langer aan dat manipulatieve taalgebruik. Vind het niet fair.
Ik stel me alvast beschikbaar om er 1 of 2 op te vangen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:47 schreef Sfancta het volgende:
Maar goed dat vorig jaar de "75 jaar vrijheid" hier overal is afgelastWaar moet het serieus naartoe, avondklok en al, te ziek voor woorden. Honden worden gekocht en straks gedumpt. Mensen tegen elkaar opdrijven en nog een grotere haat voor de politie krijgen.
Ik heb gehoord dat ik veel antistoffen in mijn bloed heb en dat ik zeer kort geleden covid heb gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je van hen gehoord dat je positief getest bent?
Lekkere wagentjes wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:49 schreef JosMert het volgende:
Check langs de A2 vanavond hoeveelheid politiewagens. Walgelijk
https://twitter.com/bandoge/status/1353075168243982336?s=21
Politie trekt zich al terug.quote:
Ja eens, ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:49 schreef JosMert het volgende:
Denk je echt dat mensen speciaal voor de avondklok een hond aanschaffen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:47 schreef Sfancta het volgende: Honden worden gekocht en straks gedumpt.
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik veel antistoffen in mijn bloed heb en dat ik zeer kort geleden covid heb gehad.
Dit is een harde regel, thuiswerken is 'maar' een dringend adviesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja eens, ik kan daar niet zo goed tegen.
We kunnen wel handhaven op een avondklok, maar handhaven op bedrijven die volzitten vinden we een ingewikkelde discussie.
Sturen ze daar ook de politie met honden of ME op af?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We kunnen wel handhaven op een avondklok, maar handhaven op bedrijven die volzitten vinden we een ingewikkelde discussie.
Ja, er is blijkbaar dus toch genoeg politie. Maar niet om de veiligheid van de mensen op andere momenten te garanderen. Lekker de samenleving kapot maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Rex is goed bezig 😌quote:
Dit lijkt de KLPD te zijn. Weet iemand wat de bedoeling is? Een fuik? Handhaven? Of is dit een stil protest? In dat geval, kudos.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:49 schreef JosMert het volgende:
Ergens begrijp ik de moderatie welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef mir1986 het volgende:
https://twitter.com/annstrikje/status/1353083355366109184
Waarom mag dit filmpje niet blijven staan?
Anderhalve meter artikel 58f Wet Publieke gezondheidquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Nou ik weet dat jij beter in de materie zit en wellicht overtuigender overkomt.
Groepsgrootte artikel 58g wet publieke gezondheidquote:1 Degene die zich buiten een woning ophoudt, houdt een veilige afstand tot andere personen.
Onderstreping door mijquote:1 Bij ministeriële regeling kunnen plaatsen, niet zijnde woningen, worden aangewezen, waar het niet is toegestaan zich in groepsverband op te houden met meer dan een bij die regeling vast te stellen aantal personen.
Omdat maar een klein percentage van de besmettingen te herleiden zijn naar de werkplaats. Het is zo'n 10 procent, pak 'em beet met een marge van 5%.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Handhaven, alles richting het zuiden wordt gecontroleerdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit lijkt de KLPD te zijn. Weet iemand wat de bedoeling is? Een fuik? Handhaven? Of is dit een stil protest? In dat geval, kudos.
En wat is je bron? Als er ergens veel mensen samen komen dan is het wel op het werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat maar een klein percentage van de besmettingen te herleiden zijn naar de werkplaats. Het is zo'n 10 procent, pak 'em beet met een marge van 5%.
Wat heeft deze met z'n bumper gedaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die Audi's halen de drugsrunners wel in inderdaad.
Ik had nog zo gehoopt dat het een protest was, ik ben ook te naïef.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Handhaven, alles richting het zuiden wordt gecontroleerd
https://www.bd.nl/bommele(...)-avondklok~a2f516f0/
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Handhaven, alles richting het zuiden wordt gecontroleerd
https://www.bd.nl/bommele(...)-avondklok~a2f516f0/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |