SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Nou, nou, nou GerrieVidelaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon uit het vliegtuig gooien.
gewoon, even er tussenuit..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT DE FUCK DOE JE NU NOG OP DE CANARISCHE EILANDEN
Is zij ook een wappie?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Had het er nog over met schoonzus, even een weekje Ibiza, villa en feestjes is wat we nu nodig zijn.
Daar zijn ze écht even aan toe hoor, weer even iets leuks, even ertussenuit, een andere omgeving.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, even er tussenuit..
al die plebs die in eigen land weggaan, pfft
Sowieso ergens naartoe gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, even er tussenuit..
al die plebs die in eigen land weggaan, pfft
Ja wij niet allemaal he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zijn ze écht even aan toe hoor, weer even iets leuks, even ertussenuit, een andere omgeving.
Gewoon de route bed bureau bank opvrolijken. Met de zonnebril op de bank zitten en een cocktail maken, zand in de gang storten, voetjes in een voetenbadje met visjes.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je gewoon naar de Canarische weilanden.
Van die kriebel knabbelvisjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de route bed bureau bank opvrolijken. Met de zonnebril op de bank zitten en een cocktail maken, zand in de gang storten, voetjes in een voetenbadje met visjes.
Je zult maar zo'n vis zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die kriebel knabbelvisjes.
Nou ze vermaakten zich kostelijk aan Liesje hoorquote:
Je hebt zin in de tunnel van Flesquote:
Bikini, cocktails en zomerseks.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb ook wel zin in zon zee strand
dat is gewoon beschikbaar in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb ook wel zin in zon zee strand
Lekker zwetenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bikini, cocktails en zomerseks.
Zon? Waar dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is gewoon beschikbaar in Nederland hoor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het zoooooo gruwelijk vet vinden als er een dreigend alarm afgaat om 21:00.
Vrouw. Werkzaam in de zorg blond haar...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hai, wie ben jij eigenlijk?
Vrouw? Beroep? Jongheid? Haarkleur?
Aangenaam.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vrouw. Werkzaam in de zorg blond haar...
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het zoooooo gruwelijk vet vinden als er een dreigend alarm afgaat om 21:00.
je speaker uit het raam hangen en volume maximaalquote:
En daarna dit er achteraanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je speaker uit het raam hangen en volume maximaal
Jij snaptumquote:
Aangenaamquote:
jaloersquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een beetje bij bruinen terwijl jij je witte bipsje nog eens insmeert met babyolie.
Het is vooral heel stil op straat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Vind die dingen toch wel matig hoor. Liever deze klassiekerquote:
m'n opa had zo'n oude met handzwengel in de schuurquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind die dingen toch wel matig hoor. Liever deze klassieker
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n opa had zo'n oude met handzwengel in de schuureens aan m'n pa vragen of ie weet waar die gebleven is. zou me niet verbazen als die bij hem in de loods ligt.
das het zelfde als wanneer jij biljetjes uit de pin automaat zou gaan sparen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eBay is je vriend![]()
[ afbeelding ]
Ja precies. Leuk voor één keer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das het zelfde als wanneer jij biljetjes uit de pin automaat zou gaan sparen.
Netjes! Ik had 6,4quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:24 schreef Solotovski het volgende:
Had een 6,8 met weet ik veel, nu maak ik kans op een prijs
SPANNEND
Ook jij maakt kansquote:
Nou, muziek mee luisteren?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen zou ik niet weten wat ik met zo'n speaker zou moeten.
aan mij gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen zou ik niet weten wat ik met zo'n speaker zou moeten.
Handig in en om het huis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eBay is je vriend![]()
[ afbeelding ]
Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
Er begint hier een torrential downpour
dealquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mocht ik hem ooit winnen en jij wil de verzendkosten betalen dan vind ik dat prima.
ik zie geen overdreven regen op Buienradar.quote:
vertrouwen op buienradarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie geen overdreven regen op Buienradar.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Die billentikker heeft wel een puntje![]()
Mag je met je perskaart naar buiten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Controle in de schilderswijk :p
Dat kaboutertje baalt gewoon dat hij moeilijker kan vreemdgaan met de avondklok.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dat vroeg ik mij al af. Dat weet ik niet. Je zou eigenlijk denken van welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je met je perskaart naar buiten?
Hier is het ongeveer normaal. Het regent dus niemand heeft zin om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben even in de tuin, heb het nog nooit zo stil gehoord buiten.
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij al af. Dat weet ik niet. Je zou eigenlijk denken van wel
Tikt Sander Schimmelpenninck billen ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen om 9:00 heerlijk crossen door de bossen, even 2 maten geappt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ongeveer normaal. Het regent dus niemand heeft zin om naar buiten te gaan.
Op tijd naar bed en morgen weer naar de kerk. Enige plek waar je nog wat kan zuipen.
Mag om 4:30 al hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen om 9:00 heerlijk crossen door de bossen, even 2 maten geappt.
Even lekker wegvluchten van de vrouwen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen om 9:00 heerlijk crossen door de bossen, even 2 maten geappt.
Wie was ook al weer de lekkerste om de schimmelpennik er in te vakkundig in te rammenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tikt Sander Schimmelpenninck billen ja?
Zo kun je het ook noemen, maar dit deed ik al zonder vrouwenhuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even lekker wegvluchten van de vrouwen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je met je perskaart naar buiten?
Ah leukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen, maar dit deed ik al zonder vrouwenhuis.![]()
Mijn meisje is morgen jarig trouwens.
Klinkt hetzelfde als vrouwen zeggen, mmmmm lekker even helemaal weg met de meiden hoor, beetje shoppen, nagelstudiootje, wijntje en lunch op het terras, zin in hihiquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh leuk, gefeliciteerd alvast.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
brrrr meidenavondquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als vrouwen zeggen, mmmmm lekker even helemaal weg met de meiden hoor, beetje shoppen, nagelstudiootje, wijntje en lunch op het terras, zin in hihi
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook liever bier en bitterbal(len)quote:
Vergeet niet " $kutgehucht onveilig maken"quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als vrouwen zeggen, mmmmm lekker even helemaal weg met de meiden hoor, beetje shoppen, nagelstudiootje, wijntje en lunch op het terras, zin in hihi
High tea en introductieles paaldansen dan maar?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoiets ja paaldansen, als er iets slapmakende is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
High tea en introductieles paaldansen dan maar?
Het wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook niet als ze last krijgen van het Helsinki syndroom?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel wat voor jou zijn, nieuwsgierig aagje
Ik mis dit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helsinki syndroom, kijk maar naar Die Hard.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wat?![]()
Maar nee. Lijkt me dat ik me kapot zou ergeren.
al die boas en polities op afstand houden na 21:00?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel een cursus boogschieten willen doen maar ik heb echt slappe armpjes.
Rusland is elke dag heftig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Het ging er vandaag heftig aan toe in rusland
Lekkere NSB actie gelijk op de eerste avond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Politiecontrole op de A2 bij Zaltbommel, volop bekeuringen
De politie houdt een grootscheepse controle op de A2, waarbij tientallen politieauto's zijn ingezet. Iedereen die naar het zuiden gaat, wordt naar de parkeerplaats De Lucht gedirigeerd en daar gecontroleerd, meldt Omroep Gelderland. Er zou volop bekeurd worden.
ah, ze moeten weer hun boetequotum halenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Politiecontrole op de A2 bij Zaltbommel, volop bekeuringen
De politie houdt een grootscheepse controle op de A2, waarbij tientallen politieauto's zijn ingezet. Iedereen die naar het zuiden gaat, wordt naar de parkeerplaats De Lucht gedirigeerd en daar gecontroleerd, meldt Omroep Gelderland. Er zou volop bekeurd worden.
eensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekkere NSB actie gelijk op de eerste avond.
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Het ging er vandaag heftig aan toe in rusland
Als een soort wraakzuchtige losgeslagen Hawkeye.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
al die boas en polities op afstand houden na 21:00?
Niet bang dat je je tiet eraf schiet?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel een cursus boogschieten willen doen maar ik heb echt slappe armpjes.
Of alleen een tepelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet bang dat je je tiet eraf schiet?
hawkeye moest ik even googlenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als een soort wraakzuchtige losgeslagen Hawkeye.
Je moet van je af schieten. Van je af! Van je af!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet bang dat je je tiet eraf schiet?
duhquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er eens handhaving is het weer niet goed.
Mensen zijn het zat he. Maar ja of het wat uithaalt... Wit-Rusland hoor je ook nooit meer wat van. Zelfs niet toen een gast zichzelf in de fik stak. Op een leeg plein.quote:
Ik las 2x: broek.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Schiet alweer lekker op in m'n boek. Was bang dat ik er niet in zou komen.
ja wij zijn het dus blijkbaar ook zatquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen zijn het zat he. Maar ja of het wat uithaalt... Wit-Rusland hoor je ook nooit meer wat van. Zelfs niet toen een gast zichzelf in de fik stak. Op een leeg plein.
Nee wij zijn mietjes. Wij hebben het veel te goed in dit land.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wij zijn het dus blijkbaar ook zat
Zag een leuk filmpje dat ze sneeuwballen aan het gooien waren. Nu halverwege de goelag.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah Navalny ja, was te verwachten.
Ja heb net even op het balkon gestaan. Het is echt onwerkelijk gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Wel lekker zo die doodse stilte in de stad.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Wij hebben de snelweg op zo’n 5 km, die hoor je altijd razen. Nu doodse stilte.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Nee bedoel het nieuws uit wit ruslandquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wij zijn mietjes. Wij hebben het veel te goed in dit land.
Fijn?!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb net even op het balkon gestaan. Het is echt onwerkelijk gewoonWel fijn op zich
Haha mafkeesjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fijn?!
In de oorlog was het gezelliger.
Ook van die sigarenpeuken?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker hè, ik ben dol op tepels![]()
Tepels tepels tepels [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog ff op het balkon staan. Genieten van de rust en de stilte
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog ff op het balkon staan. Genieten van de rust en de stilte
Kan best, gewoon ¤95 meenemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
Een rare gewaarwording toch, zo'n avondklok. Het idee dat je ineens na moet denken dat je niet zomaar naar buiten kan nu.
Sowieso weinig zin om van mijn zolderkamer af te komen als het regent.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
Een rare gewaarwording toch, zo'n avondklok. Het idee dat je ineens na moet denken dat je niet zomaar naar buiten kan nu.
Heb nu wel meer dan normaal de neiging om buiten rondjes te gaan rennen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
Ja dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso weinig zin om van mijn zolderkamer af te komen als het regent.
Ik denk dat het china werkt, maar hier nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
Doe ik het wel weer ... zucht ...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Was bang dat ik er niet in zou komen.
Ik woon op een plein met een klein winkelcentrumpje. Aan de achterkant van het gebouw zit een doorgaande weg naar een sportpark/winkelcentrum/ziekenhuis/politiebureau/tankstation/revalidatiecentrum. Dus vaak best druk. Gelukkig heb ik aan die kant geen raam, dus het enige wat ik er echt van meekreeg zijn de nooddiensten die je meestal toch wel iedere dag hoort..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon in een voetgangersgebied dus het is hier al een paar weken stil buiten. Al vond ik het om de hoek vanmiddag nog best druk. Alsof iedereen zich op zaterdag verveelt en dan maar een visje op de markt gaan halen en even gaan winkelen bij Kruidvat.
Ja gek is dat toch. Ik ook wel, maar ik zit ook wel lekker nu, dus doe het toch maar niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nu wel meer dan normaal de neiging om buiten rondjes te gaan rennen.
Onleash your inner anarchist.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nu wel meer dan normaal de neiging om buiten rondjes te gaan rennen.
Pannenkoektepels?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hier in een dorp toch een stuk minder schokkend, ja er rijden wat minder auto's en je hoort wat minder schreeuwende pubers, maar dat is het welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Spookachtig gezicht. Niemand op straat, af en toe een auto, stadsbussen die met de interieurverlichting uit rondrijden.
Zo'n plank op wieltjes!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:36 schreef mschol het volgende:
wie wil een honden pak aandoen zodat ik een rondje kan lopen?
Weet niet of we furries in de SC hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:36 schreef mschol het volgende:
wie wil een honden pak aandoen zodat ik een rondje kan lopen?
Ik heb alleen een poezenpak.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of we furries in de SC hebben.
Ballie vermomt zich graag als plantquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of we furries in de SC hebben.
Het is een oversized onesie.quote:
Zo'n harige plant?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie vermomt zich graag als plant
Audrey 2?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier geen kokosnoot grapjes makenquote:
Die ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga eens even aan Hades vragen of ik Cerberus even kan lenen, kijken of die BOA's nog zo'n grote mond hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar als met Maurice de Hond buiten loopt. Laat je dan ook de Hond uit??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2e heeft wel grotere borsten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MI gewijzigd van
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
BOA's mogen pas vanaf maandag handhaven op de avondklok.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga eens even aan Hades vragen of ik Cerberus even kan lenen, kijken of die BOA's nog zo'n grote mond hebben
Zegt iedereen meteen, ooh kijk daar heb je gekke ballie weer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
ik kan zo gewoon een rondje lopen hoor
[ afbeelding ]
Nee ik ben een plantquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt iedereen meteen, ooh kijk daar heb je gekke ballie weer.
Ja Hades heeft nog wel meer te doen dan gelijk per direct alles te regelen dus ik heb nog wel eventjes geduld.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
BOA's mogen pas vanaf maandag handhaven op de avondklok.
Waarom? Dat doe je anders toch ook niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nu een hond had, zou ik de hele avond aan het wandelen zijn
Gelijk het ophaalbusje van de GGZ er op af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt iedereen meteen, ooh kijk daar heb je gekke ballie weer.
Als je iets niet mag wordt het alleen maar verleidelijker Flesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Dat doe je anders toch ook niet?
Nee, gewoon rondkijken in een doodstille stadquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Dat doe je anders toch ook niet?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk het ophaalbusje van de GGZ er op af.
Oversized he, dus zit níet strak.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MI gewijzigd van
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
SuperMarioquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
ik kan zo gewoon een rondje lopen hoor
[ afbeelding ]
Little shop of horrorsquote:
2e is veel lekkerder natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2e heeft wel grotere borsten.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stampvoetend, ik ben een kak tus
Zolang ze groter zijn dan buik zit het wel goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2e heeft wel grotere borsten.
Zo'n dikke buik met diepe navel is wel lekker om je kin in te leggen, dat was het dan wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze groter zijn dan buik zit het wel goed.
Hihi, hij zei kak.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stampvoetend, ik ben een kak tus
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n dikke buik met diepe navel is wel lekker om je kin in te leggen, dat was het dan wel.
Volgens my heette cat woman anne hathawayquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MI gewijzigd van
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Terwijl iedereen weet dat het gerrie is.quote:
Las hier laatst iets over een neus die ergens in ging.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n dikke buik met diepe navel is wel lekker om je kin in te leggen, dat was het dan wel.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn oog. Niet dat ik incontinent door mijn huis huppel.
broodkruimel spoor en frituurlucht komen ze wel opafquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ben dan in vermomming dus ze vinden mij toch niet
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om even te ontnuchteren met koffie![]()
![]()
![]()
![]()
Ssstquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
broodkruimel spoor en frituurlucht komen ze wel opaf
Dat taaltjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Filmpje van flinke politiemacht in limburg![]()
https://nos.nl/liveblog/2(...)eversverklaring.html
Dat is naar jouw standaard natuurlijk helemaal niks?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Filmpje van flinke politiemacht in limburg![]()
https://nos.nl/liveblog/2(...)eversverklaring.html
Nog een keer lezen losquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is naar jouw standaard natuurlijk helemaal niks?
Je mag veel zeggen over Bitterbal, maar 1 ding is zeker. Ze is niet jezus..quote:
Okay Bossie, bedtijd voor jou.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag veel zeggen over Bitterbal, maar 1 ding is zeker. Ze is niet jezus..
![]()
![]()
![]()
Bepaal ik lekker zelfquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay Bossie, bedtijd voor jou.
Altijd toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
ah, zaterdagavond, KSC is weer vroeg gesloten
Bier en series, jeweetz.quote:
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op zondag 24 januari 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
ah, zaterdagavond, KSC is weer vroeg gesloten
Einde van seizoen 2, we kijken seizoen 2 eigenlijk alleen nog maar af omdat we eraan begonnen zijn maar hierna is het wel klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk seizoen ben je? Want die ging echt enorm snel bergafwaarts vond ik.
Begrijp ik wel. Ik heb halverwege het tweede seizoen handdoek al in de ring gegooid.quote:Op zondag 24 januari 2021 05:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Einde van seizoen 2, we kijken seizoen 2 eigenlijk alleen nog maar af omdat we eraan begonnen zijn maar hierna is het wel klaar.
zal over een uurtje ook wel verdwenen zijn, maar het was toch een aangename verrassing toen ik de gordijnen open maaktequote:
In Rusland doen ze niet aan vragenquote:Op zondag 24 januari 2021 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow![]()
https://www.dumpert.nl/item/8050997_34539516
dit.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 24 januari 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
met melk en zoetje graagquote:Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Strak plan ja, koffie [ afbeelding ]
Ik ren al.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met melk en zoetje graag
Gewoon zwart johquote:Op zondag 24 januari 2021 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met melk en zoetje graag
dat vind ik niet zo lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |