SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Nou, nou, nou GerrieVidelaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon uit het vliegtuig gooien.
gewoon, even er tussenuit..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT DE FUCK DOE JE NU NOG OP DE CANARISCHE EILANDEN
Is zij ook een wappie?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Had het er nog over met schoonzus, even een weekje Ibiza, villa en feestjes is wat we nu nodig zijn.
Daar zijn ze écht even aan toe hoor, weer even iets leuks, even ertussenuit, een andere omgeving.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, even er tussenuit..
al die plebs die in eigen land weggaan, pfft
Sowieso ergens naartoe gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, even er tussenuit..
al die plebs die in eigen land weggaan, pfft
Ja wij niet allemaal he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zijn ze écht even aan toe hoor, weer even iets leuks, even ertussenuit, een andere omgeving.
Gewoon de route bed bureau bank opvrolijken. Met de zonnebril op de bank zitten en een cocktail maken, zand in de gang storten, voetjes in een voetenbadje met visjes.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je gewoon naar de Canarische weilanden.
Van die kriebel knabbelvisjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de route bed bureau bank opvrolijken. Met de zonnebril op de bank zitten en een cocktail maken, zand in de gang storten, voetjes in een voetenbadje met visjes.
Je zult maar zo'n vis zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die kriebel knabbelvisjes.
Nou ze vermaakten zich kostelijk aan Liesje hoorquote:
Je hebt zin in de tunnel van Flesquote:
Bikini, cocktails en zomerseks.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb ook wel zin in zon zee strand
dat is gewoon beschikbaar in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb ook wel zin in zon zee strand
Lekker zwetenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bikini, cocktails en zomerseks.
Zon? Waar dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is gewoon beschikbaar in Nederland hoor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het zoooooo gruwelijk vet vinden als er een dreigend alarm afgaat om 21:00.
Vrouw. Werkzaam in de zorg blond haar...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hai, wie ben jij eigenlijk?
Vrouw? Beroep? Jongheid? Haarkleur?
Aangenaam.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vrouw. Werkzaam in de zorg blond haar...
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het zoooooo gruwelijk vet vinden als er een dreigend alarm afgaat om 21:00.
je speaker uit het raam hangen en volume maximaalquote:
En daarna dit er achteraanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je speaker uit het raam hangen en volume maximaal
Jij snaptumquote:
Aangenaamquote:
jaloersquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een beetje bij bruinen terwijl jij je witte bipsje nog eens insmeert met babyolie.
Het is vooral heel stil op straat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Vind die dingen toch wel matig hoor. Liever deze klassiekerquote:
m'n opa had zo'n oude met handzwengel in de schuurquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind die dingen toch wel matig hoor. Liever deze klassieker
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n opa had zo'n oude met handzwengel in de schuureens aan m'n pa vragen of ie weet waar die gebleven is. zou me niet verbazen als die bij hem in de loods ligt.
das het zelfde als wanneer jij biljetjes uit de pin automaat zou gaan sparen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eBay is je vriend![]()
[ afbeelding ]
Ja precies. Leuk voor één keer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das het zelfde als wanneer jij biljetjes uit de pin automaat zou gaan sparen.
Netjes! Ik had 6,4quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:24 schreef Solotovski het volgende:
Had een 6,8 met weet ik veel, nu maak ik kans op een prijs
SPANNEND
Ook jij maakt kansquote:
Nou, muziek mee luisteren?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen zou ik niet weten wat ik met zo'n speaker zou moeten.
aan mij gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen zou ik niet weten wat ik met zo'n speaker zou moeten.
Handig in en om het huis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eBay is je vriend![]()
[ afbeelding ]
Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
Er begint hier een torrential downpour
dealquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mocht ik hem ooit winnen en jij wil de verzendkosten betalen dan vind ik dat prima.
ik zie geen overdreven regen op Buienradar.quote:
vertrouwen op buienradarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie geen overdreven regen op Buienradar.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Die billentikker heeft wel een puntje![]()
Mag je met je perskaart naar buiten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Controle in de schilderswijk :p
Dat kaboutertje baalt gewoon dat hij moeilijker kan vreemdgaan met de avondklok.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dat vroeg ik mij al af. Dat weet ik niet. Je zou eigenlijk denken van welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je met je perskaart naar buiten?
Hier is het ongeveer normaal. Het regent dus niemand heeft zin om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben even in de tuin, heb het nog nooit zo stil gehoord buiten.
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij al af. Dat weet ik niet. Je zou eigenlijk denken van wel
Tikt Sander Schimmelpenninck billen ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen om 9:00 heerlijk crossen door de bossen, even 2 maten geappt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ongeveer normaal. Het regent dus niemand heeft zin om naar buiten te gaan.
Op tijd naar bed en morgen weer naar de kerk. Enige plek waar je nog wat kan zuipen.
Mag om 4:30 al hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen om 9:00 heerlijk crossen door de bossen, even 2 maten geappt.
Even lekker wegvluchten van de vrouwen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen om 9:00 heerlijk crossen door de bossen, even 2 maten geappt.
Wie was ook al weer de lekkerste om de schimmelpennik er in te vakkundig in te rammenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tikt Sander Schimmelpenninck billen ja?
Zo kun je het ook noemen, maar dit deed ik al zonder vrouwenhuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even lekker wegvluchten van de vrouwen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je met je perskaart naar buiten?
Ah leukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen, maar dit deed ik al zonder vrouwenhuis.![]()
Mijn meisje is morgen jarig trouwens.
Klinkt hetzelfde als vrouwen zeggen, mmmmm lekker even helemaal weg met de meiden hoor, beetje shoppen, nagelstudiootje, wijntje en lunch op het terras, zin in hihiquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh leuk, gefeliciteerd alvast.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
brrrr meidenavondquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als vrouwen zeggen, mmmmm lekker even helemaal weg met de meiden hoor, beetje shoppen, nagelstudiootje, wijntje en lunch op het terras, zin in hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |