abonnement Unibet Coolblue
pi_198991348
Hoe heet het wanneer je door je eigen team steeds uit een gym gewerkt wordt? Een groepje van 6 (multiaccount?), houdt steeds de gyms hier omheen bezet. Als ik toevallig langskom als er nog plek is (net overgenomen) lig ik er zo weer uit en staan dezelfde 6 accounts er weer in. Als ik een gym verover, word ik er steeds in no time uitgegooid door een ander team. Die gooit dan een zwakke poke in de gym en die is er in no time weer uitgegooid voor dezelfde 6 accounts :(

Kan ik dit aangeven of wordt dit niet als valsspelen gezien?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199008902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet het wanneer je door je eigen team steeds uit een gym gewerkt wordt? Een groepje van 6 (multiaccount?), houdt steeds de gyms hier omheen bezet. Als ik toevallig langskom als er nog plek is (net overgenomen) lig ik er zo weer uit en staan dezelfde 6 accounts er weer in. Als ik een gym verover, word ik er steeds in no time uitgegooid door een ander team. Die gooit dan een zwakke poke in de gym en die is er in no time weer uitgegooid voor dezelfde 6 accounts :(

Kan ik dit aangeven of wordt dit niet als valsspelen gezien?
In principe doen ze niets wat tegen de spelregels is. Tenzij iemand een dubbel account gebruikt om jou het leven zuur te maken, maar dat is natuurlijk nooit hard te maken tegen Niantic. Ik heb dat soort gyms die opvallend snel vol zitten met elke keer dezelfde soort Pokemons door dezelfde soort spelers ook wel eens gezien, en dat stopt weer als ze de gym goud hebben (badge).

Hoelang is dit al gaande? Anders zou ik gewoon even wachten tot ze die gym 30 dagen in bezit hebben gehad en dan is ie weer vrij voor jou
pi_199010143
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:49 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

In principe doen ze niets wat tegen de spelregels is. Tenzij iemand een dubbel account gebruikt om jou het leven zuur te maken, maar dat is natuurlijk nooit hard te maken tegen Niantic. Ik heb dat soort gyms die opvallend snel vol zitten met elke keer dezelfde soort Pokemons door dezelfde soort spelers ook wel eens gezien, en dat stopt weer als ze de gym goud hebben (badge).

Hoelang is dit al gaande? Anders zou ik gewoon even wachten tot ze die gym 30 dagen in bezit hebben gehad en dan is ie weer vrij voor jou
20 dagen (en een aantal uur). Daarnaast gaat het vaak sneller dan 20 dagen, vanwege de besjes die ze er in gooien.

@DancingPhoebe als ze met een ander account jou er uit gooien om plek te hebben voor zichzelf heet het Shaven. Zo als Vermecelli zegt: helaas erg weinig aan te doen. Multi accounten is tegen de regels, echter kan je het nooit bewijzen. Theoretisch kan het zo zijn dat ze een speller bij zich hebben met een ander kleur account, die hen helpt (al weet iedereen dat dit niet zo zal zijn).
Vici, Vidi, Veni!
pi_199089717
Trubbish O+
Alius aliud dicit
pi_199094674
2 shiny Grimers :').
pi_199097899
Zojuist een wilde Dragonite gevangen in mijn pauze. :o Ik wist niet dat die beschikbaar waren.
  woensdag 21 april 2021 @ 18:13:14 #257
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_199100964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet het wanneer je door je eigen team steeds uit een gym gewerkt wordt? Een groepje van 6 (multiaccount?), houdt steeds de gyms hier omheen bezet. Als ik toevallig langskom als er nog plek is (net overgenomen) lig ik er zo weer uit en staan dezelfde 6 accounts er weer in. Als ik een gym verover, word ik er steeds in no time uitgegooid door een ander team. Die gooit dan een zwakke poke in de gym en die is er in no time weer uitgegooid voor dezelfde 6 accounts :(

Kan ik dit aangeven of wordt dit niet als valsspelen gezien?
Shaving heet dat en het is kut, maar niet hard te maken. Sowieso doet Niantic volgens mij niets met klachten.
Life is what you make it.
pi_199108029
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:51 schreef Arth_NL het volgende:
Zojuist een wilde Dragonite gevangen in mijn pauze. :o Ik wist niet dat die beschikbaar waren.
Ja mooi, vind het wel leuk in de huidige spawnpoule. Heel rare kom je gewoon volledig geevolueerde Pokemons tegen. Kwam vorige week ook een wilde Meganium en Typhlosion tegen :P. Wel bagger IV, maar toch een leuke encounter als je die ineens op je map ziet.
pi_199108037
Ook een paar wilde Gengars en Arcanines gevangen recentelijk
  zaterdag 24 april 2021 @ 13:57:45 #260
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_199136695
Twee uurtjes gespeeld, toen waren bijna al mijn great en ultra ballen op...
Ruim anderhalf miljoen xp erbij. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_199190137
Pokemon Go Fest in juli! Weer een dagje harken in het centrum :Y.
pi_199192545
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:40 schreef Vermecelli het volgende:
Pokemon Go Fest in juli! Weer een dagje harken in het centrum :Y.
Yes ben benieuwd!

Aankomende CD is Swablu. Dat is dan weer minder interessant voor mij haha.

Moet nog 1,9M en 1 platinum medaille voor lvl 49.
Zaterdag wat trades gedaan 11 uit 100 lucky.
Maandag ochtend nog wat trades gedaan (dus zonder verhoogde kans). Wat oude pokemon getrade met als resultaat 9 uit 32 lucky. Vooral de laatste 9 trades waren bizar met 6 uit 9 lucky. Daardoor had ik gelukkig wel mijn 50 lucky trades.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 20:53:23 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_199197725
Ah, ik heb nog steeds geen shiny Swablu :) daar dus eindelijk fatsoenlijke kans op
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_199202505
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:53 schreef Guppy het volgende:
Ah, ik heb nog steeds geen shiny Swablu :) daar dus eindelijk fatsoenlijke kans op
Uhm...fatsoenlijke kans op 20 ja hahah...

Over paar minuten kans op shiny smeargle! Kunnen 15 snapshots per dag doen.
In total dus 60 kansen :)
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 29 april 2021 @ 11:11:25 #265
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_199203333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 09:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Uhm...fatsoenlijke kans op 20 ja hahah...

Over paar minuten kans op shiny smeargle! Kunnen 15 snapshots per dag doen.
In total dus 60 kansen :)
En ik begreep dat shiny smeargle daarna weer weg gaat tot eventuele volgende events, dus de FOMO-hendel wordt weer flink aangetrokken.
Life is what you make it.
pi_199203873
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:11 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

En ik begreep dat shiny smeargle daarna weer weg gaat tot eventuele volgende events, dus de FOMO-hendel wordt weer flink aangetrokken.
Ja klopt. Daarna issie weer weg.

Ik heb m inmiddels. Bij mijn 4e snapshot.

Ben vooral blij met die 60 snapshot encounters haha. Daardoor heb ik over 3 dagen mijn platinum medaille. Dat is mijn 35e dus heb ik dan al mijn opdrachten voor lvl 49 afgerond. Heb ik alleen nog 1,7M XP nodig en dan ben ik lvl 49.

Daarna de long-run naar level 50
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 29 april 2021 @ 11:53:21 #267
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_199203927
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja klopt. Daarna issie weer weg.

Ik heb m inmiddels. Bij mijn 4e snapshot.

Ben vooral blij met die 60 snapshot encounters haha. Daardoor heb ik over 3 dagen mijn platinum medaille. Dat is mijn 35e dus heb ik dan al mijn opdrachten voor lvl 49 afgerond. Heb ik alleen nog 1,7M XP nodig en dan ben ik lvl 49.

Daarna de long-run naar level 50
Ik heb de shiny ook al binnen en kan met dit evenement inderdaad ook die medaille platinum pakken. Ik zit nu ook al aan de 35 medailles, maar ben pas level 46. Ik moet nog 5M xp voor ik door kan naar 47.
Life is what you make it.
pi_199204109
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:53 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik heb de shiny ook al binnen en kan met dit evenement inderdaad ook die medaille platinum pakken. Ik zit nu ook al aan de 35 medailles, maar ben pas level 46. Ik moet nog 5M xp voor ik door kan naar 47.
Aan die medaillers merkte ik goed wat voor een speler ik ben. Waar ik dus dingen miste (geen battle medailles, dinstance medaille nog lang niet enz).

Ik vind het wel leuk dat er opdrachten bij zitten. Zorgt er toch voor dat ik op sommige momenten op hele andere dingen focus dan op andere momenten. Heb nu best lang gefocused op grunts en purifyen. Daardoor heb ik nu die twee medailles. De grunts doe ik nu nog nauwelijks en nu ben ik meer gefocused op die snapshots en wayfarer agreements
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 29 april 2021 @ 12:27:21 #269
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_199204495
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Aan die medaillers merkte ik goed wat voor een speler ik ben. Waar ik dus dingen miste (geen battle medailles, dinstance medaille nog lang niet enz).

Ik vind het wel leuk dat er opdrachten bij zitten. Zorgt er toch voor dat ik op sommige momenten op hele andere dingen focus dan op andere momenten. Heb nu best lang gefocused op grunts en purifyen. Daardoor heb ik nu die twee medailles. De grunts doe ik nu nog nauwelijks en nu ben ik meer gefocused op die snapshots en wayfarer agreements
Wayfarer agreements... Dat is wel een open zenuw bij mij. Wat een klotesysteem is dat. Ik heb echt weinig agreements, iets meer dan 1 op 4 beoordelingen slechts. En ik ben ervan overtuigd dat dit niet komt omdat ik het slecht doe. Daarbij zouden ze de nominaties die je mag doen moeten koppelen aan je beoordelingen. Dan houd je een community in stand. Nu parasiteert iedereen op die enkeling die beoordeelt.
Life is what you make it.
pi_199207178
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wayfarer agreements... Dat is wel een open zenuw bij mij. Wat een klotesysteem is dat. Ik heb echt weinig agreements, iets meer dan 1 op 4 beoordelingen slechts. En ik ben ervan overtuigd dat dit niet komt omdat ik het slecht doe. Daarbij zouden ze de nominaties die je mag doen moeten koppelen aan je beoordelingen. Dan houd je een community in stand. Nu parasiteert iedereen op die enkeling die beoordeelt.
Ja helemaal eens hoor. Ik heb nu 20% er bij gekregen voor upgrade, maar geen ene agreement er bij voor de medaille. Terwijl mijn status Goed is. Begreep dat het alleen telt voor de medaille als je goed of geweldig status hebt. Maar blijkbaar niet altijd. Daarbij kan het zo zijn dat ik routepaaltje goedkeur (omdat dit een goede wayspot is) en dat anderen niet weten dat het mag of afkeuren om een lompe reden. Dan gaat mijn status naar beneden, terwijll ik wel de juiste beoordeling heb gegeven.
Vici, Vidi, Veni!
pi_199217359
Na 15 pogingen nog geen shiny Smeagle. Wel makkelijk excellent gooien op dat ding :).

Speel nu al een langere tijd redelijk constant en behaal zo'n 40k XP per dag exclusief bonussen als ik een friendship beloning krijg of (extra) raids doe. Ondertussen nog maar 1.5m XP nodig voor level 45.

Merk dat ik mede door de Gotcha wel bovengemiddeld meer Pokemons heb gevangen dan mede level 44'ers. Ik zit nu op 102.802, maar zie ook mensen met slechts 60.000 vangst. Hebben die mensen dan (veel) meer raids of best friends gefarmt in dezelfde tijd?
pi_199217419
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:15 schreef Vermecelli het volgende:
Na 15 pogingen nog geen shiny Smeagle. Wel makkelijk excellent gooien op dat ding :).

Speel nu al een langere tijd redelijk constant en behaal zo'n 40k XP per dag exclusief bonussen als ik een friendship beloning krijg of (extra) raids doe. Ondertussen nog maar 1.5m XP nodig voor level 45.

Merk dat ik mede door de Gotcha wel bovengemiddeld meer Pokemons heb gevangen dan mede level 44'ers. Ik zit nu op 102.802, maar zie ook mensen met slechts 60.000 vangst. Hebben die mensen dan (veel) meer raids of best friends gefarmt in dezelfde tijd?
Bijvoorbeeld ja. Ik ben lvl 48 nu, met iets van 144M XP....ik heb maar 115K pokemon gevangen, dat is dus maar 13K meer dan jij. Ben wel inmiddels met 154 trainers best friends. Daarnaast 1602 legendary raids gedaan.

Weet niet op hoeveel jij staat bij beide, maar kan zomaar voorstellen dat daar veel verschil in zit.
Vici, Vidi, Veni!
pi_199219170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld ja. Ik ben lvl 48 nu, met iets van 144M XP....ik heb maar 115K pokemon gevangen, dat is dus maar 13K meer dan jij. Ben wel inmiddels met 154 trainers best friends. Daarnaast 1602 legendary raids gedaan.

Weet niet op hoeveel jij staat bij beide, maar kan zomaar voorstellen dat daar veel verschil in zit.
Toevallig nu met 99 mensen best friends. Side note wel dat ik niet meer actief bezig ben met lucky eggs. Ik heb er gewoonweg geen tijd/aandacht voor om ook dat nog in de gaten te houden :P.

En 'slechts' 318 legendary raids. Daar zit het verschil dus wel degelijk, met toch 10k XP per keer (excl event bonussen).
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:46:35 #274
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_199219748
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:15 schreef Vermecelli het volgende:
Na 15 pogingen nog geen shiny Smeagle. Wel makkelijk excellent gooien op dat ding :).

Speel nu al een langere tijd redelijk constant en behaal zo'n 40k XP per dag exclusief bonussen als ik een friendship beloning krijg of (extra) raids doe. Ondertussen nog maar 1.5m XP nodig voor level 45.

Merk dat ik mede door de Gotcha wel bovengemiddeld meer Pokemons heb gevangen dan mede level 44'ers. Ik zit nu op 102.802, maar zie ook mensen met slechts 60.000 vangst. Hebben die mensen dan (veel) meer raids of best friends gefarmt in dezelfde tijd?
Ik pakte vandaag al mijn tweede shiny smeargle. Ze gaan alle gyms rood verven!!! :) :) :)
Life is what you make it.
pi_199219913
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:51 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Toevallig nu met 99 mensen best friends. Side note wel dat ik niet meer actief bezig ben met lucky eggs. Ik heb er gewoonweg geen tijd/aandacht voor om ook dat nog in de gaten te houden :P.

En 'slechts' 318 legendary raids. Daar zit het verschil dus wel degelijk, met toch 10k XP per keer (excl event bonussen).
Ja precies. Daarbij doe ik alle friends wel met lucky egg. Waar jij 99 x 150K pakt (best en ultra) pak ik 154 X 300K...14.8M tegenover 46,2M (uiteraard daar even voor gemak de paar weggelaten die jij wel met ei hebt gedaan, en de enkelen waar ik het ben vergeten). Scheelt al 32M XP....
Raids is 3.16M ten opzichte van 16M ook al bijna 13M verschil.

Bij elkaar 45M verschil. Doe er wellicht nog wat verschil in aan lucky egg gebruik, XP events en evolve sessies en het verklaart waarom onze XP zo veel verschilt
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')