Dreigen het vrachtverkeer plat te leggen is pure chantage.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Omdat ze hun personeel niet achter willen laten?
Nee, dat is geen chantage.
Ze moeten ¤95 betalen zonder werkgeversverklaring. Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Oké. Maar jij hebt het over aanhoudingen. Die zie ik niet.
Ach, die paar tientjes. Ga er volgende week zaterdag ook mijn drinkavondje niet door laten verpesten, de eventuele boetes worden nog gedeeld ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en daarom is de avondklok ingevoerd......
niet kunnen/mogen handhaven achter de voordeur en men blijft het toch doen ondanks de adviezen ?
dan maar zo
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:22 schreef beantherio het volgende:
Na 20 minuten avondklok moet ik concluderen dat het eigenlijk gewoon dezelfde avond is als iedere andere avond van de afgelopen 10 maanden. Buiten de deur is er niets te doen dus amuseren we ons binnen. Een prettige avond nog aan allen.
Ik vind het knap dat jij op basis van deze beelden kunt beoordelen dat deze automobilisten op weg waren naar een feestje.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en daarom is de avondklok ingevoerd......
niet kunnen/mogen handhaven achter de voordeur en men blijft het toch doen ondanks de adviezen ?
dan maar zo
Zou het ziekenhuis personeel ook moeten doen voor meer salaris. De KLM jongens hebben echt ballen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dreigen het vrachtverkeer plat te leggen is pure chantage.
Nee, eigenlijk ook niet nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goh, had je echt anders verwacht dan?
Dit, vind het zonde van mijn spaargeld om net als Lil kleine in Dubai te gaan zitten. Geef toe dat het wel door mijn gedachten is gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:24 schreef mir1986 het volgende:
Als het zo doorgaat in Nederland, dan ben ik uiteindelijk wel weg ja. Dan blijf ik niet in dit land wonen.
Alles voor corona, vergetende dat er nu 17,8 miljoen opgesloten worden voor 2400 mensen in het ziekenhuis.
Dus.... welk probleem is er nu opgelost of wat wordt er voorkomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goh, had je echt anders verwacht dan?
Dit jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef mir1986 het volgende:
En bizar dat er nu opeens wel zoveel politie op straat kan zijn, maar normaal niet. Om inbraken te voorkomen, om mishandeling te voorkomen, etc.
en dat blijkt ook niet helemaal te mogen.....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, vind het zonde van mijn spaargeld om net als Lil kleine in Dubai te gaan zitten. Geef toe dat het wel door mijn gedachten is gegaan.
Nee, wij zien in dat het gewoon kan. Ze doen maar iets aan de magere zorg. Zet de huisarts meer in ofzo.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef Predator40 het volgende:
hebben we nu de avondklok niet gewoon aan onszelf te danken met al die blokjes verjaardagen/bezoekjes/feestjes ondanks de vele waarschuwingen en adviezen dat we dat gewoon niet moeten doen ?
Ga dan ook niet naar Duitsland, Belgie of Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:24 schreef mir1986 het volgende:
Als het zo doorgaat in Nederland, dan ben ik uiteindelijk wel weg ja. Dan blijf ik niet in dit land wonen.
Alles voor corona, vergetende dat er nu 17,8 miljoen opgesloten worden voor 2400 mensen in het ziekenhuis.
Onzin. Ergens is namelijk een grens. Die avondklok is er zo een wat mij betreft.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef Predator40 het volgende:
hebben we nu de avondklok niet gewoon aan onszelf te danken met al die blokjes verjaardagen/bezoekjes/feestjes ondanks de vele waarschuwingen en adviezen dat we dat gewoon niet moeten doen ?
De avondklok schijnt te zijn ingevoerd vanwege de Britse variant. Dus gooi het alsjeblieft niet op dit soort dingen. De cijfers gingen gewoon omlaag.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef Predator40 het volgende:
Nee, dat is een logisch gevolg van het feit dat je geen passagiersvluchten meer uit kan voeren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dreigen het vrachtverkeer plat te leggen is pure chantage.
Ja, kansloos dat NL nog steeds 6.000 besmettingen per dag scoort, terwijl alles al meer dan een maand dicht is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef Predator40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |