Chantage? Je denkt dat het een verzinsel was van KLM dat ze geen personeel willen laten stranden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het toegeven aan chantage.
Wat volkomen logisch is. Je mag alleen in je auto op naar je werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb mij vergist.
je mag tijdens de avondklok ook niet in je eigen auto zitten.
nondeju.
een rondje rijden is er dus ook niet bij, tijdens de avondklok.
Nougoed, dan heb je in ieder geval een legitiem excuus om rond 8:50 even 180 km/uur te gaan rijden.
https://www.rijksoverheid(...)lok/regels-avondklok
En op de fiets volgens jou idee wel dan? Of hoe werkt dat idee?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
In een auto ben je naar mijn idee niet op straat. Echter is de oproep om vooral niet de grenzen op te gaan zoeken.
Dit dus. Ja het is kut voor iedereen, maar met die vaccins is er nu perspectief op het einde, wat ik eerder zei, of het nu deze zomer is, dit najaar, of op z'n allerlaatst wel na komende winter, over max een jaar kunnen we weer gewoon zonder avondklokken, 1,5m of andere onzin/beperkingen van het goede leven genieten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we leven ook in een niet normale tijd, iedereen heeft last van de pandemie.
en ja ik kan ook al maanden niet naar de sportschool, reizen ...etc etc
Opa zou er trots op zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef Confetti het volgende:
75 jaar op gewacht. Daar gaan we dan.
Chantage ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Chantage? Je denkt dat het een verzinsel was van KLM dat ze geen personeel willen laten stranden?
En daarbij, dit is win-win. Dit biedt meer bescherming tegen besmetting uit het buitenland dan die antigeentest.
Verhuis je toch lekker naar Wit-Ruslandquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:19 schreef mir1986 het volgende:
Lekker een kat en muisspel.
En dat ik zo tegen een avondklok ben is omdat onze vrijheden steeds meer ingeperkt worden. Welke vrijheden blijven er straks over?
En ohh, even over dictatuur Wit-Rusland:
Geen mondkapje
Geen avondklok
Geen noodwet
Geen mensonterende maatregelen
En dan "democratie Nederland:
Mondkapje
Avondklok
Noodwet
Mensonterende maatregelen
en daarom is de avondklok ingevoerd......quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:16 schreef JosMert het volgende:
Eerste aanhoudingen op beeld
https://twitter.com/pellleb/status/1353073140356632577?s=21
Ja en zonder werkgeversverklaring ¤95 boete. Wat logisch is. Je mag niet in je auto rijden na 21.00 uur.quote:
Hou deze shit lekker op je facebookpagina mens.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:19 schreef mir1986 het volgende:
En dat ik zo tegen een avondklok ben is omdat onze vrijheden steeds meer ingeperkt worden. Welke vrijheden blijven er straks over?
Geen mondkapje
Geen avondklok
Geen noodwet
Mondkapje
Avondklok
Noodwet
Fiets mag ook niet. Je mag gewoon niet zonder geldige reden op straat zijn nu.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En op de fiets volgens jou idee wel dan? Of hoe werkt dat idee?
Omdat ze hun personeel niet achter willen laten?quote:
Daarom heb ik net al afgesproken dat als ik binnenkort weer gezellig naar een vriend wil voor zalm eten, "lewd things", en chillen, dat ik er blijf logeren zaterdag op zondag, probleem ook opgelost ^^quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en daarom is de avondklok ingevoerd......
niet kunnen/mogen handhaven achter de voordeur en men blijft het toch doen ondanks de adviezen ?
dan maar zo
Ga je toch lekker daar heenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:19 schreef mir1986 het volgende:
Geen mondkapje
Geen avondklok
Geen noodwet
Mondkapje
Avondklok
Noodwet
Oké. Maar jij hebt het over aanhoudingen. Die zie ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ja en zonder werkgeversverklaring ¤95 boete. Wat logisch is. Je mag niet in je auto rijden na 21.00 uur.
Slim. Zonder werkgeversverklaring flink veel schrijven. Goed voor de staatskas.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:19 schreef Confetti het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)klok-controle-boetes
Dit lijkt me het meest effectief inderdaad. Op de weg kun je snel controleren en snel beboeten. Mensen zitten toch gevangen in hun auto.
Nou ze reden voorbij in een donker blauw busje zagen mij en keerde om en reden mij tegemoet. Kreeg het toen wel warm. Ze keken en ik keek terug en ze reden door.quote:
Op zich wel terecht toch? Uitzondering hiervoor is prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef trein2000 het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)tvaartmaatschappijen
De KLM heeft ook weer z’n zin.
Goh, had je echt anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:22 schreef beantherio het volgende:
Na 20 minuten avondklok moet ik concluderen dat het eigenlijk gewoon dezelfde avond is als iedere andere avond van de afgelopen 10 maanden. Buiten de deur is er niets te doen dus amuseren we ons binnen. Een prettige avond nog aan allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |