Haha, mooie auto hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef Greys het volgende:
@:Momo ik denk voortaan elke dag aan je want m'n 'nieuwe' (zeven jaar oud heur) auto heet Lancia Ypsilon Momo Design en er staat momo op de deurstijlen.Zal straks ff foto van het momo deel maken.
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet zo'n verrassing... Zo zonde dat ook door het gebrek aan mentale veerkracht zoveel potentieel verloren gaat.quote:
Ja ik kan me een documentaire herinneren van 2018 denk ik. Toen zat hij ook over van alles en nog wat te klagen, ploegleiding, eten etc. En dan zag je een lieve knecht zoals Haga nog proberen te sussen. Maar daar vond ik Tom ook al best zuur.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef Strani het volgende:
Misschien hard maar ik kan er weinig respect voor opbrengen. Dit komt niet alleen door die blessures. Neem Froome, die had net zo goed dood kunnen zijn maar die blijft gewoon vechten terwijl hij alles al zo'n beetje gewonnen heeft. Dumoulin was hiervóór ook al begonnen met zeuren, negatief zijn, altijd gedoe. Je hebt zó veel in je mars, en je doet er dan uiteindelijk zo weinig mee.
Even aannemend dat het allemaal klopt, zoals hij dit zegt, dan klinkt dit best wel als een burn-outachtig iets. Dan vind ik dit dan weer een respectloze reactie daaropquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef Strani het volgende:
Misschien hard maar ik kan er weinig respect voor opbrengen. Dit komt niet alleen door die blessures. Neem Froome, die had net zo goed dood kunnen zijn maar die blijft gewoon vechten terwijl hij alles al zo'n beetje gewonnen heeft. Dumoulin was hiervóór ook al begonnen met zeuren, negatief zijn, altijd gedoe. Je hebt zó veel in je mars, en je doet er dan uiteindelijk zo weinig mee.
Opzich eens dat het een zeurende renner lijkt, zeker vergeleken met anderen. Maar ik vind de gemiddelde wielrenner ook niet echt een maatstaf voor een normaal mens haha. Ik kan me best voorstellen dat dumoulin allerlei mentale problemen heeft of andere sores waardoor hij er hrlemaal geen zin meer in heeftquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef Strani het volgende:
Nee maar zie de reactie van @Momo hierboven, dat is dus waar ik op doel. Er zit al veel te lang van alles mis in z'n eigen houding. Dit is echt geen voorbeeld van een atleet met een geweldige houding die dan door tegenslag in een burnout terechtkomt, dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even aannemend dat het allemaal klopt, zoals hij dit zegt, dan klinkt dit best wel als een burn-outachtig iets. Dan vind ik dit dan weer een respectloze reactie daarop
Vond je dat eigenlijk ook van Kittel?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar zie de reactie van @:Momo hierboven, dat is dus waar ik op doel. Er zit al veel te lang van alles mis in z'n eigen houding. Dit is echt geen voorbeeld van een atleet met een geweldige houding die dan door tegenslag in een burnout terechtkomt, dat geloof ik niet.
Die had ik niet zien aankomen.quote:
Ik weet zo snel niet of Kittel ook al zo ruim voor z'n vertrek zulke pessimistische trekjes liet zien?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vond je dat eigenlijk ook van Kittel?
Voor z'n ploeggenoten komt dit blijkbaar wel als een flinke verrassing ja...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel apart trouwens na het nieuws van gisteren dat ze met 3 kopmannen naar de Tour zouden gaan.
Das heelmaal geen beer joh.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n morgen was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |