Je kan ook het hele subforum negeren natuurlijk. Lekker collegiaal.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werd ook genoeg genegeerd als t van bepaalde users kwam ofc
Dat is helemaal easy jaquote:Op zondag 24 januari 2021 12:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan ook het hele subforum negeren natuurlijk. Lekker collegiaal.
Wel je mondkapje op hequote:
of in het buitenlandquote:
Welnee. Even schoenen aantrekken hoor Rita. Ik ga een stukje wandelen langs de Oude Maas. Stukje Griend erbij.quote:
Idd. Wel de lusten niet de lasten ja toch hahaquote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beste is gewoon een dood forum gaan modden
Mij taggen? Dat kost je weer 50 cent.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Beetje puberaal + zelf psychisch niet lekker gaan + makkelijk omdat anoniem achter je toetsenbord. Uiteindelijk komt het met de meeste wel goed, kijk maar naar @:catkiller
Stuur maar tikkie danquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij taggen? Dat kost je weer 50 cent.
Theater, Taal en Kut zou een betere naam zijn haha.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Idd. Wel de lusten niet de lasten ja toch haha
@TARDISquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Idd. Wel de lusten niet de lasten ja toch haha
Daar begrijp ik niks van, ben ik te oud voor.quote:
Catloser zou een betere naam zijn hahaatjesquote:Op zondag 24 januari 2021 13:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Theater, Taal en Kut zou een betere naam zijn haha.
Zo @Fugue deelt uitquote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Catloser zou een betere naam zijn hahaatjes
Vertel mij wat, ik wilde Wraith spelen maar iemand pakte die en toen koos ik geen andere legend en nu ben ik Loba.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Catloser zou een betere naam zijn hahaatjes
Watquote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik wilde Wraith spelen maar iemand pakte die en toen koos ik geen andere legend en nu ben ik Loba.![]()
![]()
Fugue wederom ontmaskerd als fake gamergirl, @HermieHermannquote:
Sorry speel alleen AC en Unchartedquote:Op zondag 24 januari 2021 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fugue wederom ontmaskerd als fake gamergirl, @:HermieHermann
Helaas, ik denk dat het je best goed zou doen als je echte mensen virtueel dood kon schieten en kon schelden op je teamgenoten wanneer ze niet goed presteren.quote:
Ben pacifistquote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helaas, ik denk dat het je best goed zou doen als je echte mensen virtueel dood kon schieten en kon schelden op je teamgenoten wanneer ze niet goed presteren.
Is dat een ander woord voor vervelend?quote:
Als jij dat wil is dat zoquote:Op zondag 24 januari 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor vervelend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |