Beetje puberaal + zelf psychisch niet lekker gaan + makkelijk omdat anoniem achter je toetsenbord. Uiteindelijk komt het met de meeste wel goed, kijk maar naar @Catkillerquote:Op zondag 24 januari 2021 11:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja dat is voer voor valse mensen in groepsverband waar de wereld vol mee zit.![]()
Ikzelf word hier op het FOK!forum ook vaak aangevallen. Zo voelt het. Zolang ik maar weet dat mijn hart op de goede plaats zit. Ik krijg daar ook bevestiging over van mensen. Ik veronderstel nogmaals dat Bradley een prima man is in de omgang.
Wederzijds respect vind ik belangrijk in het leven. Elkaar gaan lopen afzeiken wordt niemand wijzer van. Zegt ook veel over degenen die dat doen.
Psycho-Niels nu die eigenlijk technicus is.
Lol wat een raar mensbeeld.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:01 schreef Fugue het volgende:
Echt valse mensen bestaan denk ik niet, die hebben gewoon issues waar ze te lang mee rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechtquote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry maar moet hiervoor echt een TR zetten
Prima hoor. Mijn oma is aan K overleden en een collega z'n vrouw lijdt eraan, niet zo tof. Moet ik anders een neusverkoudheid zeggen? Nee, het is erger de jaloezie-effecten. Ik probeer met dat woord alleen maar aan te geven hoe erg ik het vind.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar regels zijn regelsquote:Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima hoor. Mijn oma is aan K overleden en een collega z'n vrouw lijdt eraan, niet zo tof. Moet ik anders een neusverkoudheid zeggen? Nee, het is erger de jaloezie-effecten. Ik probeer met dat woord alleen maar aan te geven hoe erg ik het vind.
K probeerde t nooit weg te halen maar soms zette iemand een tr en ja dan moet je wel hequote:Op zondag 24 januari 2021 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mod haalde hij het altijd weg als iemand de grote K gebruikte
In VBL is dat niet zo trouwensquote:Op zondag 24 januari 2021 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K probeerde t nooit weg te halen maar soms zette iemand een tr en ja dan moet je wel he
Die hebben hun eigen regels en een fa die er vuistdiep in zitquote:
Werd ook genoeg genegeerd als t van bepaalde users kwam ofcquote:Op zondag 24 januari 2021 12:39 schreef Chia het volgende:
En TRs kun je toch wel degelijk gewoon negeren? Of kan je zien wie het al gelezen heeft?
Lol lafbek ben je ookquote:Op zondag 24 januari 2021 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K probeerde t nooit weg te halen maar soms zette iemand een tr en ja dan moet je wel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |