Moest je container aan de weg zetten van je vrouwquote:Op zondag 24 januari 2021 10:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben gisteren nog om half 9 buiten geweest toevallig ja.
Het is in ieder geval wel de slechtse president ooit, met een LANDSLIDE verloren ookquote:Op zondag 24 januari 2021 10:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja, net zoals we met Trump in de 3e wereldoorlog zouden belanden, linkse fabeltjeskrant.
Halen ze bij jou op zondag het afval op? Hier gelukkig niet, het kost al genoeg en dan zou zo'n Braddie op die vuilniswagen nog een toeslag krijgen op zijn uurloon waar hardwerkende mensen weer voor op moeten draaien.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moest je container aan de weg zetten van je vrouw
Ziedend.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:13 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ah een witheet mannetje ben je, sorry ik ga mijn tijd niet verspillen aan mensen welke te dom zijn om zelfstandig te kunnen nadenken.
Die wagen staat wel een dag stil. Dat is geen optimaal gebruik van materieel en het lijkt me dat die vuilniswagen per dag meer kost dan een Braddie.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Halen ze bij jou op zondag het afval op? Hier gelukkig niet, het kost al genoeg en dan zou zo'n Braddie op die vuilniswagen nog een toeslag krijgen op zijn uurloon waar hardwerkende mensen weer voor op moeten draaien.
Hee Niels kijk je weleens braddievlogs en wat vind je ervanquote:Op zondag 24 januari 2021 11:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die wagen staat wel een dag stil. Dat is geen optimaal gebruik van materieel en het lijkt me dat die vuilniswagen per dag meer kost dan een Braddie.
Nee, ik kijk het nooit. Ik begreep wel laatst dat hij bedreigd werd of zo. Vla kwam daar mee. Ik vind dat sneu voor hem. Bradley is geen slechte vent he. Ik heb wel 'ns emailcontact met hem gehad ivm uitwisselen van muziek, maar dat is alweer wat jaren terug.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee Niels kijk je weleens braddievlogs en wat vind je ervan
Door al zijn afscheidstopics denk ikquote:Op zondag 24 januari 2021 11:31 schreef Makrelis het volgende:
Vrij sociale gast eigenlijk. Zou ik wel een biertje mee kunnen drinken. Ik snap ook niet waarom hij hier zo vaak door het slijk wordt gehaald. Laat 'm lekker zijn ding doen zou ik zeggen.
Ja dat is voer voor valse mensen in groepsverband waar de wereld vol mee zit.quote:
Beetje puberaal + zelf psychisch niet lekker gaan + makkelijk omdat anoniem achter je toetsenbord. Uiteindelijk komt het met de meeste wel goed, kijk maar naar @Catkillerquote:Op zondag 24 januari 2021 11:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja dat is voer voor valse mensen in groepsverband waar de wereld vol mee zit.![]()
Ikzelf word hier op het FOK!forum ook vaak aangevallen. Zo voelt het. Zolang ik maar weet dat mijn hart op de goede plaats zit. Ik krijg daar ook bevestiging over van mensen. Ik veronderstel nogmaals dat Bradley een prima man is in de omgang.
Wederzijds respect vind ik belangrijk in het leven. Elkaar gaan lopen afzeiken wordt niemand wijzer van. Zegt ook veel over degenen die dat doen.
Psycho-Niels nu die eigenlijk technicus is.
Lol wat een raar mensbeeld.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:01 schreef Fugue het volgende:
Echt valse mensen bestaan denk ik niet, die hebben gewoon issues waar ze te lang mee rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechtquote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry maar moet hiervoor echt een TR zetten
Prima hoor. Mijn oma is aan K overleden en een collega z'n vrouw lijdt eraan, niet zo tof. Moet ik anders een neusverkoudheid zeggen? Nee, het is erger de jaloezie-effecten. Ik probeer met dat woord alleen maar aan te geven hoe erg ik het vind.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar regels zijn regelsquote:Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima hoor. Mijn oma is aan K overleden en een collega z'n vrouw lijdt eraan, niet zo tof. Moet ik anders een neusverkoudheid zeggen? Nee, het is erger de jaloezie-effecten. Ik probeer met dat woord alleen maar aan te geven hoe erg ik het vind.
K probeerde t nooit weg te halen maar soms zette iemand een tr en ja dan moet je wel hequote:Op zondag 24 januari 2021 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mod haalde hij het altijd weg als iemand de grote K gebruikte
In VBL is dat niet zo trouwensquote:Op zondag 24 januari 2021 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K probeerde t nooit weg te halen maar soms zette iemand een tr en ja dan moet je wel he
Die hebben hun eigen regels en een fa die er vuistdiep in zitquote:
Werd ook genoeg genegeerd als t van bepaalde users kwam ofcquote:Op zondag 24 januari 2021 12:39 schreef Chia het volgende:
En TRs kun je toch wel degelijk gewoon negeren? Of kan je zien wie het al gelezen heeft?
Lol lafbek ben je ookquote:Op zondag 24 januari 2021 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K probeerde t nooit weg te halen maar soms zette iemand een tr en ja dan moet je wel he
Je kan ook het hele subforum negeren natuurlijk. Lekker collegiaal.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werd ook genoeg genegeerd als t van bepaalde users kwam ofc
Dat is helemaal easy jaquote:Op zondag 24 januari 2021 12:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan ook het hele subforum negeren natuurlijk. Lekker collegiaal.
Wel je mondkapje op hequote:
of in het buitenlandquote:
Welnee. Even schoenen aantrekken hoor Rita. Ik ga een stukje wandelen langs de Oude Maas. Stukje Griend erbij.quote:
Idd. Wel de lusten niet de lasten ja toch hahaquote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beste is gewoon een dood forum gaan modden
Mij taggen? Dat kost je weer 50 cent.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Beetje puberaal + zelf psychisch niet lekker gaan + makkelijk omdat anoniem achter je toetsenbord. Uiteindelijk komt het met de meeste wel goed, kijk maar naar @:catkiller
Stuur maar tikkie danquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij taggen? Dat kost je weer 50 cent.
Theater, Taal en Kut zou een betere naam zijn haha.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Idd. Wel de lusten niet de lasten ja toch haha
@TARDISquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Idd. Wel de lusten niet de lasten ja toch haha
Daar begrijp ik niks van, ben ik te oud voor.quote:
Catloser zou een betere naam zijn hahaatjesquote:Op zondag 24 januari 2021 13:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Theater, Taal en Kut zou een betere naam zijn haha.
Zo @Fugue deelt uitquote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Catloser zou een betere naam zijn hahaatjes
Vertel mij wat, ik wilde Wraith spelen maar iemand pakte die en toen koos ik geen andere legend en nu ben ik Loba.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Catloser zou een betere naam zijn hahaatjes
Watquote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik wilde Wraith spelen maar iemand pakte die en toen koos ik geen andere legend en nu ben ik Loba.![]()
![]()
Fugue wederom ontmaskerd als fake gamergirl, @HermieHermannquote:
Sorry speel alleen AC en Unchartedquote:Op zondag 24 januari 2021 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fugue wederom ontmaskerd als fake gamergirl, @:HermieHermann
Helaas, ik denk dat het je best goed zou doen als je echte mensen virtueel dood kon schieten en kon schelden op je teamgenoten wanneer ze niet goed presteren.quote:
Ben pacifistquote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helaas, ik denk dat het je best goed zou doen als je echte mensen virtueel dood kon schieten en kon schelden op je teamgenoten wanneer ze niet goed presteren.
Is dat een ander woord voor vervelend?quote:
Als jij dat wil is dat zoquote:Op zondag 24 januari 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor vervelend?
Ja laten dankbaar zijn we ons niet een half uur laten moeten ophokkenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:15 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo negatief doen. Dankzij D66 gaat de avondklok zelfs een half uur later in! Laten we daar dankbaar om zijn
Wanneer heb ik hier over mogen stemmen?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig als iedereen zich gewoon houdt aan de regels die we samen hebben afgesproken
Iedere vier jaar zijn er verkiezingen voor de tweede kamerquote:Op zondag 24 januari 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer heb ik hier over mogen stemmen?
Eensquote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij het echt
[..]
Heel goed. Beste shootout scene ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |