Ja maar ik ben al blij dat ik redelijk pijnvrij ben nuquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet goed. Kut dat het herstel zo te lezen best wel moeizaam gaat
Zeker lekkere muziek en heel verrassend van Talk Talk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best lekker he? Ik kende best veel van Talk Talk, maar dit is van een album dat ik totaal niet kende, Spirit of Eden,.
Heerlijk!!!!
Alcohol does not kill genius.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Knap dat je in staat was om dat in kennelijke staat in de gaten te houden
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alcohol does not kill genius.
Nou nee, ik werd getriggerd door het woordje reünie en ik heb de gewoonte om bij bepaalde woorden of zinnen een liedje in mijn hoofd te krijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
Tja de groep mensen die veel muziek luistert, die luistert naar Snelle.
Dan krijg je overal Snelle
Wha!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik werd getriggerd door het woordje reünie en ik heb de gewoonte om bij bepaalde woorden of zinnen een liedje in mijn hoofd te krijgen
auto-tune artiestjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:41 schreef chufi het volgende:
Who is Snelle? Ik luister Speedy Gonzales
Ah! Je bent aan de beurt voor een liedje!quote:
Ohw ff zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah! Je bent aan de beurt voor een liedje!
Ga los! Wij doen mee, we zijn in de stemming!
Nice choise!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Iets met Deelder en Brood. Ook goed.
Oja ik had het gesprek niet gevolgd. Ik dacht dat mensen zich afvroegen waarom Snelle zo populair was. Nou ja, omdat iedereen er naar luistert. En omdat ze in Nederland nogal goed zijn in het 'producen' van muziek.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik werd getriggerd door het woordje reünie en ik heb de gewoonte om bij bepaalde woorden of zinnen een liedje in mijn hoofd te krijgen
Brood?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Eens kijken of ie op Ultimate Guitar te vinden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |