Oja, wel volle glazen danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liever 2 glazen in de hand, dan 1 in de lucht.
Nice job.
Thanks!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liever 2 glazen in de hand, dan 1 in de lucht.
Nice job.
Precies, een beetje muziek luisteren, af en toe wat slap lullen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon nog een beetje gezellig aan de bar hangen... jet onderwerp vervaagd.. maar de band is er.
Geen idee, Domni kwam ermee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Moest dat niet andersom zijn eigenlijk?
Juist, dus muziekje?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, een beetje muziek luisteren, af en toe wat slap lullen.
Maar je hoeft niet naar huis te fietsenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon nog een beetje gezellig aan de bar hangen... jet onderwerp vervaagd.. maar de band is er.
avondklok-approvedquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet naar huis te fietsen![]()
Daar zie ik altijd tegenop... Al die lantaarnpalen die vanuit het niets op je af komen...
Nee dat is zeker niet goed. Kut dat het herstel zo te lezen best wel moeizaam gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja, misschien als die zwelling weg is ja. Als ze zeggen dat het moet kunnen zullen ze dat wel ergens op baseren.
Hamstring voelt stuk beter. Beetje pijnlijk nog. Peesplaat ontsteking is bijna weg. Vandaag voor het eerst een blokje om ge(hobbeld)lopen, dat ging redelijk, maar bibberend. Mijn been is echt heel zwak geworden. En nog steeds als ik sta of loop dat die voet in slaap valt. Dat is nie goe nie.
Ik zit nog naar die van Prish te luisteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist, dus muziekje?
Pf slap lullen.
Kies maar.
De smaak is lekker, maar wel heel bubbelig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:32 schreef Prisha het volgende:
Ik vind dat Kasteeltje niet verkeerd eigenlijk
Wij hebben een recht doorgaand riviertje hier in het dorp, dat ben ik op weg naar huis weleens 17x tegen gekomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet naar huis te fietsen![]()
Daar zie ik altijd tegenop... Al die lantaarnpalen die vanuit het niets op je af komen...
Best lekker he? Ik kende best veel van Talk Talk, maar dit is van een album dat ik totaal niet kende, Spirit of Eden,.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog naar die van Prish te luisteren.
Op 1 avond?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hebben een recht doorgaand riviertje hier in het dorp, dat ben ik op weg naar huis weleens 17x tegen gekomen.
Knap dat je in staat was om dat in kennelijke staat in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hebben een recht doorgaand riviertje hier in het dorp, dat ben ik op weg naar huis weleens 17x tegen gekomen.
Staat hier ook nog op... ongemerkt.. en nu jullie het er over hebben...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best lekker he? Ik kende best veel van Talk Talk, maar dit is van een album dat ik totaal niet kende, Spirit of Eden,.
Heerlijk!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |