Zelden zo'n slechte film gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
Ben The Witches aan het kijken maar is blijkbaar een kinderfilm
OG versie was beter jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte film gezien![]()
Halverwege afgehaakt.
Stuur maar tikkie, betaal ik voor jequote:
Wil jou niet verantwoordelijk maken voor mijn slechte life choicesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur maar tikkie, betaal ik voor je
Frikandel kanoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb snackstress, wat zal ik bij mn frietjes bestellen: frikandel speciaal of kaassoufflé
Ik ga naar McDonald'squote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb snackstress, wat zal ik bij mn frietjes bestellen: frikandel speciaal of kaassoufflé
Jammer je bent niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik kom wel op je feezzie hoor @:datismijnmening
Oef ja ook zin in maar dan moet ik met de auto en geen zin inquote:
Wat is dit voor slappe schoolplein insultquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik ook. Pand zit gelijk vol met jou erbij.
Door mijn persoonlijkheid bedoel je zeker thanks means a lotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik ook. Pand zit gelijk vol met jou erbij.
Niels en schoolplein is geen wenselijke combiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit voor slappe schoolplein insult
Goed puntquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niels en schoolplein is geen wenselijke combi
Berenklauwquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Ik ben Marvel-moe!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
Ik zet deze shit af hoe is Black Panther of is dat ook zo’n teleurstelling
Bahquote:
2 frikandellen speciaal en 2 kaasoufflés.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Haha je kan een McDick krijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oef ja ook zin in maar dan moet ik met de auto en geen zin in
Neem wat voor me mee
Luie donderquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zeg gewoon ff ga toch niet dat hele topic doorlezen
quote:En hoe dichter we bij 2020 komen hoe meer politiek correctheid er in de films en door je strot gepropt wordt. Met als uitblinkers natuurlijk Black Panter, want iedereen die die film niet gezien heeft, kritiekpunten heeft of het gewoon een "mwa film" vond was een vieze racist. Want dit was het voorbeeld van hoe Afrika eruit gezien zou hebben als die blanke kolonisten nooit aan land waren gekomen.
Haha dat denken. Black Panther was een goudmijntje voor Disneyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef Solotovski het volgende:
Black panther gvd wat een troep
Maar goed dat die vent dood is, komt er tenminste ook geen deel 2
Oké braadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
2 frikandellen speciaal en 2 kaasoufflés.
Ja lekker, doe maarquote:
Toch wel een van de meest kansloze films van de afgelopen jaren, net als aquamanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haha dat denken. Black Panther was een goudmijntje voor Disney
Is tijger weer bezigquote:
Zet je stoelverwarming gwn aanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Wel kunt dat McDonald's eten al koud is als je thuis komt
Iemand die hier allemaal posts ging verwijderen omdat ie dacht dat t cor fb wasquote:
....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter een rol alufolie meenemen
Lekker gewerktquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Iemand die hier allemaal posts ging verwijderen omdat ie dacht dat t cor fb was
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter een rol alufolie meenemen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Iemand die hier allemaal posts ging verwijderen omdat ie dacht dat t cor fb was
Mond, arm, spraakquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Doe
[..]
Die begin hier gister posts te verwijderen
Als ie maar geen notes heeft gezetquote:
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toch wel een van de meest kansloze films van de afgelopen jaren, net als aquaman
Hey azpiquote:
De straat op met die kechquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |