Jij ook lieverddddquote:
Geheime Covid-partyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:16 schreef Makrelis het volgende:
Dooie boel hier. Is er een feestje ergens of zo?
Noem namen lafbekquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Chloroform het volgende:
Pedo's uitnodigen op je feestje is niet echt goed idee
Ja gvd Niels toch, pindakutquote:
Ik vind jou leukste van allemaal.quote:
Zuig mn pikquote:
Ligt aan het feestje. Op het eiland van Epstein kan dat primaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Chloroform het volgende:
Pedo's uitnodigen op je feestje is niet echt goed idee
Superlache dit zegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan het feestje. Op het eiland van Epstein kan dat prima
quote:
Komt omdat het ook een kinderboek isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
Ben The Witches aan het kijken maar is blijkbaar een kinderfilm
Ja makes sense danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat het ook een kinderboek is
Zelden zo'n slechte film gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
Ben The Witches aan het kijken maar is blijkbaar een kinderfilm
OG versie was beter jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte film gezien![]()
Halverwege afgehaakt.
Stuur maar tikkie, betaal ik voor jequote:
Wil jou niet verantwoordelijk maken voor mijn slechte life choicesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur maar tikkie, betaal ik voor je
Frikandel kanoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb snackstress, wat zal ik bij mn frietjes bestellen: frikandel speciaal of kaassoufflé
Ik ga naar McDonald'squote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb snackstress, wat zal ik bij mn frietjes bestellen: frikandel speciaal of kaassoufflé
Jammer je bent niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik kom wel op je feezzie hoor @:datismijnmening
Oef ja ook zin in maar dan moet ik met de auto en geen zin inquote:
Wat is dit voor slappe schoolplein insultquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik ook. Pand zit gelijk vol met jou erbij.
Door mijn persoonlijkheid bedoel je zeker thanks means a lotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik ook. Pand zit gelijk vol met jou erbij.
Niels en schoolplein is geen wenselijke combiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit voor slappe schoolplein insult
Goed puntquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niels en schoolplein is geen wenselijke combi
Berenklauwquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Ik ben Marvel-moe!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
Ik zet deze shit af hoe is Black Panther of is dat ook zo’n teleurstelling
Bahquote:
2 frikandellen speciaal en 2 kaasoufflés.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Haha je kan een McDick krijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oef ja ook zin in maar dan moet ik met de auto en geen zin in
Neem wat voor me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |