Ik kan je verzekeren dat dat absoluut niet het geval wasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
wel lullig als er geen party was, maar de eenzame buurman gewoon in zn eentje muziek luisterde.
Die heeft de keuze kom muziek niet op standje geluidsoverlast te luisteren of een koptelefoon te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
wel lullig als er geen party was, maar de eenzame buurman gewoon in zn eentje muziek luisterde.
klopt. Al moet ik zeggen dat ik het ook liever die de speakers hoor dan via de koptelefoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Die heeft de keuze kom muziek niet op standje geluidsoverlast te luisteren of een koptelefoon te gebruiken.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. Al moet ik zeggen dat ik het ook liever die de speakers hoor dan via de koptelefoon.
Maar vanavond komen mijn nieuwe Bose oordopjes binnen
Ik hoop het ook voor mijquote:
Dat zeg ik, via de speakers moet je het volume beperkt houden en anders een koptelefoon gebruiken. Of oordopjes inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. Al moet ik zeggen dat ik het ook liever die de speakers hoor dan via de koptelefoon.
Maar vanavond komen mijn nieuwe Bose oordopjes binnen
In zijn eentje kan hij zijn kutmuziek helemaal op normaal volume houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
Maar bass die moet je niet horen, die moet je voelen!!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zeg ik, via de speakers moet je het volume beperkt houden en anders een koptelefoon gebruiken. Of oordopjes inderdaad.
Niet iedereen heeft dat geluk. Jij woont misschien in een nettere buurt dan Noelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
In zijn eentje kan hij zijn kutmuziek helemaal op normaal volume houden
Blij met mijn fatsoenlijke buren
Dat voelen doe je dan maar lekker in een vrijstaand huis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar bass die moet je niet horen, die moet je voelen!!
2 onder 1 kap, maar mijn buurvrouw is heel vaak niet thuisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat voelen doe je dan maar lekker in een vrijstaand huis.
Ja dat kan ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 onder 1 kap, maar mijn buurvrouw is heel vaak niet thuis
helaas heeft niet iedereen die luxequote:
Laat dat misschien maar wegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat geluk. Jij woont misschien in een nettere buurt dan Noel
Zo goed ken ik jullie nou weer niet, dat ik daar met zekerheid uitspraken over durf te doen.quote:
Maar je dacht het welquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik jullie nou weer niet, dat ik daar met zekerheid uitspraken over durf te doen.
Nettere naaste buren. Of niet dan @Fuguequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat geluk. Jij woont misschien in een nettere buurt dan Noel
Ja ik ga huilen als mijn naaste buur ooit besluit te verhuizen of ineens dood gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Nettere naaste buren. Of niet dan @:Fugue
Maar hey, k heb wel een nette degelijke fiets (die ik elke nacht binnen zet omdat ik als de dood ben dat ie gejat wordt in die pauperbuurt)quote:
Ik woon in een nette buurt waar bijna nooit wordt ingebroken en toch heb ik mijn fietsen in huis gezet en durf ik ze niet in de garage te zettenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar hey, k heb wel een nette degelijke fiets (die ik elke nacht binnen zet omdat ik als de dood ben dat ie gejat wordt in die pauperbuurt)
Ben blij dat ik nu geen bovenburen meer heb, zou gek worden om de hele dag thuis te werken met dat gestamp boven mijn hoofdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
Mijn mijn verhuizing ben ik er wel op achteruit gegaan qua buren, maar goed, zo veel contact heb ik daar toch niet mee.
Ik heb nooit bovenburen gehad. maar bij mn vorige huis waren de muren zo dun dat ik af en toe dacht dat de buurkinderen gewoon in mn kamer stondenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu geen bovenburen meer heb, zou gek worden om de hele dag thuis te werken met dat gestamp boven mijn hoofd
Van die huizen met dunne muren en waar het fundament is doorgetrokken tussen beide woningen zodat je elke scheet hoort-genotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nooit bovenburen gehad. maar bij mn vorige huis waren de muren zo dun dat ik af en toe dacht dat de buurkinderen gewoon in mn kamer stonden
En dan zeker voor 1500 per maand verhuren hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:45 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Van die huizen met dunne muren en waar het fundament is doorgetrokken tussen beide woningen zodat je elke scheet hoort-genot
ja heb ik dan zelf toch geen last vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
En dan zeker voor 1500 per maand verhuren he
Niet iedereen heeft oneindig rondjes lopen in huis als hobby.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu geen bovenburen meer heb, zou gek worden om de hele dag thuis te werken met dat gestamp boven mijn hoofd
Onderburen die de hele dag schreeuwen en keyboard spelen lijkt me ook niksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft oneindig rondjes lopen in huis als hobby.
Ik leg slakken op het balkon bij de naaste buren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Onderburen die de hele dag schreeuwen en keyboard spelen lijkt me ook niks
Op zondag ochtend keyboard spelen en Hazes zingenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Euh oke bijzondere handelingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik leg slakken op het balkon bij de naaste buren.
escargot'emquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik leg slakken op het balkon bij de naaste buren.
Wel druk hier tegenwoordigquote:
Okquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:59 schreef -river- het volgende:
Aan de ene kant wonen mijn super lieve buurvrouwtjes en aan de andere kant woont een raar mens waar ik geen contact mee heb omdat ze pleinvrees heeft.
Alleen maar vrouwenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:59 schreef -river- het volgende:
Aan de ene kant wonen mijn super lieve buurvrouwtjes en aan de andere kant woont een raar mens waar ik geen contact mee heb omdat ze pleinvrees heeft.
Braddy als buurman is een minder fijn idee iddquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:52 schreef Fugue het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn liefje is weer veilig thuis
Ik ben helemaal niet buiten geweest johquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn liefje is weer veilig thuis
Jij ook lieverddddquote:
Geheime Covid-partyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:16 schreef Makrelis het volgende:
Dooie boel hier. Is er een feestje ergens of zo?
Noem namen lafbekquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Chloroform het volgende:
Pedo's uitnodigen op je feestje is niet echt goed idee
Ja gvd Niels toch, pindakutquote:
Ik vind jou leukste van allemaal.quote:
Zuig mn pikquote:
Ligt aan het feestje. Op het eiland van Epstein kan dat primaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Chloroform het volgende:
Pedo's uitnodigen op je feestje is niet echt goed idee
Superlache dit zegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan het feestje. Op het eiland van Epstein kan dat prima
quote:
Komt omdat het ook een kinderboek isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
Ben The Witches aan het kijken maar is blijkbaar een kinderfilm
Ja makes sense danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat het ook een kinderboek is
Zelden zo'n slechte film gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
Ben The Witches aan het kijken maar is blijkbaar een kinderfilm
OG versie was beter jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte film gezien![]()
Halverwege afgehaakt.
Stuur maar tikkie, betaal ik voor jequote:
Wil jou niet verantwoordelijk maken voor mijn slechte life choicesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur maar tikkie, betaal ik voor je
Frikandel kanoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb snackstress, wat zal ik bij mn frietjes bestellen: frikandel speciaal of kaassoufflé
Ik ga naar McDonald'squote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb snackstress, wat zal ik bij mn frietjes bestellen: frikandel speciaal of kaassoufflé
Jammer je bent niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik kom wel op je feezzie hoor @:datismijnmening
Oef ja ook zin in maar dan moet ik met de auto en geen zin inquote:
Wat is dit voor slappe schoolplein insultquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik ook. Pand zit gelijk vol met jou erbij.
Door mijn persoonlijkheid bedoel je zeker thanks means a lotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik ook. Pand zit gelijk vol met jou erbij.
Niels en schoolplein is geen wenselijke combiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit voor slappe schoolplein insult
Goed puntquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niels en schoolplein is geen wenselijke combi
Berenklauwquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Ik ben Marvel-moe!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
Ik zet deze shit af hoe is Black Panther of is dat ook zo’n teleurstelling
Bahquote:
2 frikandellen speciaal en 2 kaasoufflés.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Chloroform het volgende:
Haha je kan een McDick krijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oef ja ook zin in maar dan moet ik met de auto en geen zin in
Neem wat voor me mee
Luie donderquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zeg gewoon ff ga toch niet dat hele topic doorlezen
quote:En hoe dichter we bij 2020 komen hoe meer politiek correctheid er in de films en door je strot gepropt wordt. Met als uitblinkers natuurlijk Black Panter, want iedereen die die film niet gezien heeft, kritiekpunten heeft of het gewoon een "mwa film" vond was een vieze racist. Want dit was het voorbeeld van hoe Afrika eruit gezien zou hebben als die blanke kolonisten nooit aan land waren gekomen.
Haha dat denken. Black Panther was een goudmijntje voor Disneyquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef Solotovski het volgende:
Black panther gvd wat een troep
Maar goed dat die vent dood is, komt er tenminste ook geen deel 2
Oké braadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
2 frikandellen speciaal en 2 kaasoufflés.
Ja lekker, doe maarquote:
Toch wel een van de meest kansloze films van de afgelopen jaren, net als aquamanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haha dat denken. Black Panther was een goudmijntje voor Disney
Is tijger weer bezigquote:
Zet je stoelverwarming gwn aanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Wel kunt dat McDonald's eten al koud is als je thuis komt
Iemand die hier allemaal posts ging verwijderen omdat ie dacht dat t cor fb wasquote:
....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter een rol alufolie meenemen
Lekker gewerktquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Iemand die hier allemaal posts ging verwijderen omdat ie dacht dat t cor fb was
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter een rol alufolie meenemen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Iemand die hier allemaal posts ging verwijderen omdat ie dacht dat t cor fb was
Mond, arm, spraakquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Doe
[..]
Die begin hier gister posts te verwijderen
Als ie maar geen notes heeft gezetquote:
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toch wel een van de meest kansloze films van de afgelopen jaren, net als aquaman
Hey azpiquote:
De straat op met die kechquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.
Dacht dat jij wel een goede relatie had :squote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.
Ja want daarom trouwen mensen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel een goede relatie had :s
Aquaman heeft wel een goed lichaamquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zodat als zijn vliegtuig neer zou kletteren ik niet in de shit zou komenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch niet vanwege het kind?
Want dat ging bij myrr niet zo
Huh ben jij getrouwdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zodat als zijn vliegtuig neer zou kletteren ik niet in de shit zou komen
Het was niet vanwege de liefde blijkbaar mimimi
Nou het is uiteindelijk een hele leuke dag geworden, al was de strekking puur zakelijk.quote:
quote:
quote:
Is dat dezelfde chick nog die jij niet wilt beffen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou het is uiteindelijk een hele leuke dag geworden, al was de strekking puur zakelijk.
Trouwen zou op Ceram geschieden op een afgelegen resort maarja![]()
Helpt wel met hem financieel te plukken nu zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou het is uiteindelijk een hele leuke dag geworden, al was de strekking puur zakelijk.
Trouwen zou op Ceram geschieden op een afgelegen resort maarja![]()
watquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat dezelfde chick nog die jij niet wilt beffen?
Wat heb je gehaald bij de macquote:
Oh het gaat over beffen en dima is er hoorquote:
Nee, wel gezien bij westerse mannen. Is ook best cliché. Komt ook vaak voor bij gasten die hier niet worden gezien door vrouwen en er daar gewoon intrappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Weet jij alles van met die Thaise dames zeker
Dat zou egoïstisch zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helpt wel met hem financieel te plukken nu zeker
correlatie is geen causaliteitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh het gaat over beffen en dima is er hoor
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat dezelfde chick nog die jij niet wilt beffen?
Gezonde basis. Ben ik niet van je gewendquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, wel gezien bij westerse mannen. Is ook best cliché. Komt ook vaak voor bij gasten die hier niet worden gezien door vrouwen en er daar gewoon intrappen.
Ik ben al een tijdje met een vlaamse en wij zijn financieel onafhankelijk van elkaar. Ik ben getrouwd met m'n werk, zij ook.
Wat heeft mijn kind aan een leeggeplukte vader precies?quote:
Dan kan hij het geld niet uitgeven aan z'n nieuwe chicksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kind aan een leeggeplukte vader precies?![]()
We moeten er beiden goed uit komen. Mijn opleiding moet af en daarna is het ieder voor zich wat mij betreft.
Oh wacht jij bent niet azpi? :squote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kind aan een leeggeplukte vader precies?![]()
We moeten er beiden goed uit komen. Mijn opleiding moet af en daarna is het ieder voor zich wat mij betreft.
Ik heb geen relatie gehad met een simpele mongool die niet voor z’n kind zorgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan hij het geld niet uitgeven aan z'n nieuwe chicks
Azpi is stilletjes vertrokken nadat hij full retard ging en enkel die walgelijke Aber hem nog leuk vond.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent niet azpi? :s
Haha nope die is al ff weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent niet azpi? :s
Weet je zeker dat hij echt weg isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Azpi is stilletjes vertrokken nadat hij full retard ging en enkel die walgelijke Aber hem nog leuk vond.
Ja kan het niet bijhouden, al die kloontjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Azpi is stilletjes vertrokken nadat hij full retard ging en enkel die walgelijke Aber hem nog leuk vond.
Beter opletten wellicht. Moet ik ook, steeds beter. Je wordt genaaid waar je bijstaat en niet alleen door vrouwen. Door alles en iedereen zowat. Ik ben heel achterdochtig geworden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gezonde basis. Ben ik niet van je gewend
Nou als je je familie opgeeft om een keer je zaad in een ander kutje te kunnen deponeren is simpele mongool best toepasselijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie gehad met een simpele mongool die niet voor z’n kind zorgt.Kleine komt niets tekort aan aandacht en zorg.
Hier in KLBSC is iedereen real gelukkigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beter opletten wellicht. Moet ik ook, steeds beter. Je wordt genaaid waar je bijstaat en niet alleen door vrouwen. Door alles en iedereen zowat. Ik ben heel achterdochtig geworden.
Wat :squote:
Mensen zijn multidimensionale wezens en ja wat dat betreft eens al was het natuurlijk niet de bedoeling dat ik erachter zou komen. Maakt hem nog geen vreselijke vader. Mensen gaan uit elkaar. Ik ben wel blij dat onze wegen scheiden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als je je familie opgeeft om een keer je zaad in een ander kutje te kunnen deponeren is simpele mongool best toepasselijk
Zijn kansloze act en smakeloze opmerkingen zijn weg hier, boeit mij het verder.quote:
Tot overmorgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
M'n mening weer eens gegeven in nws. Als dat maar goed gaat
wat zei die allemaal danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn kansloze act en smakeloze opmerkingen zijn weg hier, boeit mij het verder.
Hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
koop bitcoin
enige kans om te ontsnappen uit de matrix
Als jij blij bent ben ik het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn kansloze act en smakeloze opmerkingen zijn weg hier, boeit mij het verder.
Maar dan ben je nooit blijquote:
Ik heb een beroep dat vrij veel vergt. Toewijding is essentieel. Ik vind het ook leuk om te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
koop bitcoin
enige kans om te ontsnappen uit de matrix
De dictator noemen wij hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haal je geen vreugde uit je lidmaatschap van de hahaatjes
@:hermiehermann
kredietcrisis woningcrisis klimaatcrisis coronacrisisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een beroep dat vrij veel vergt. Toewijding is essentieel. Ik vind het ook leuk om te doen.
Wat nou matrix? Wat praat je over bitcoins? Droom verder. Bitcoins gaan je niet helpen. Mensen hebben een baan en bouwen iets op. Zo werkt het.
Stemmingmakerij om mij te bestempelen als een boomer Catkiller. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:19 schreef Catkiller het volgende:
Kijk Niels eens praten als een boomer
Heb ik ook allemaal last van. Je punt? Geldt voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kredietcrisis woningcrisis klimaatcrisis coronacrisis
leven opbouwen lol
goeie grap
Haal bier dan zal ik 'ns kijke.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
NWS / Biden kiest transgender als onderminister volksgezondheid
Kan iemand Etto even tot de orde roepen
Mwa hij is eigenlijk al uitgeluld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef Makrelis het volgende:
Niet m'n favoriet, maar akkoord. Ik ga even kijken bij Etto. Proost en dank je.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa hij is eigenlijk al uitgeluld.
Valt mee. 's-Zomers lijkt me andere koek.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:30 schreef The_Emotion het volgende:
Het is allemaal wat he, met die avondklok.
Vind het persoonlijk echt bizar dat hier niet meer protest tegen isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:30 schreef The_Emotion het volgende:
Het is allemaal wat he, met die avondklok.
Veel mensen hebben zorgen. Die willen niet nog meer gedonder.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk echt bizar dat hier niet meer protest tegen is
Vroeger moest ik voor donker thuis zijn omdat de boeven naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt mee. 's-Zomers lijkt me andere koek.
True, maar vrijheden inleveren is nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zorgen. Die willen niet nog meer gedonder.
Buiten is het koud en guur, dus wat moet je sws 's avonds buiten doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk echt bizar dat hier niet meer protest tegen is
Ja erg. Vind ik ook. Zal ook wel uit de hand lopen uiteindelijk helaas.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vroeger moest ik voor donker thuis zijn omdat de boeven naar buiten kwamen.
Nu moet ik voor donker thuis zijn omdat de politie naar buiten komt.
Erg he?
Het gaat niet om het verschil dat het maakt. Het gaat om de inperking van vrijheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:45 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Buiten is het koud en guur, dus wat moet je sws 's avonds buiten doen?
De meesten trekken het wel.
Maar het feit dat die avondklok er is, dat schopt tegen het verkeerde been.
Lekker in de 40 graden opgehokt zitten. Hopelijk zijn van de zomer de terrassen gewoon weer enigszins open.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:48 schreef Makrelis het volgende:
In de zomer is het niet te houden zo'n avondklok lijkt me.
Nee. Deze inperking loopt binnen de kortste keren spaak. Vooral als het weer wat warmer wordt buiten en het langer licht blijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verschil dat het maakt. Het gaat om de inperking van vrijheid.
Als de overheid je vrijheid voor drie weken kan inperken dan kunnen ze het ook voor 30 jaar.
Mensen blijven sowieso tot na negen uur op het strand en in het park zitten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. Deze inperking loopt binnen de kortste keren spaak. Vooral als het weer wat warmer wordt buiten en het langer licht blijft.
Vanmorgen bij Mattie en Marieke op Q: 'Kapselpolitie. Hee, jouw haar zit goed. Je bent naar de kapper geweest en die zijn verplicht dicht Prent!.' Huurhonden om maar buiten te mogen lopen. Het houdt een keer op. Het volk gaat zeker in opstand komen meen ik. Het klinkt misschien gek, maar mensen gaan echt niet thuis blijven van de zomer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen blijven sowieso tot na negen uur op het strand en in het park zitten.
Ik hoop het echt. Deze collectieve massahysterie heeft lang genoeg geduurd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanmorgen bij Mattie en Marieke op Q: 'Kapselpolitie. Hee, jouw haar zit goed. Je bent naar de kapper geweest en die zijn verplicht dicht Prent!.' Huurhonden om maar buiten te mogen lopen. Het houdt een keer op. Het volk gaat zeker in opstand komen meen ik. Het klinkt misschien gek, maar mensen gaan echt niet thuis blijven van de zomer.
Kijk je dit met je hand in je joggingbroekquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:22 schreef Azula het volgende:
In positief nieuws; Extraction. Eeuwig lange mooi geproduceerde shots van Chris Hemsworth in zandkleur militaire uitrusting.
Wat een goed idee, bedankt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je dit met je hand in je joggingbroek
Lekker ding welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:22 schreef Azula het volgende:
In positief nieuws; Extraction. Eeuwig lange mooi geproduceerde shots van Chris Hemsworth in zandkleur militaire uitrusting.
Wat is dit, waarom nu pas. Drie jaar geleden zat iedereen op zijn knieen te bidden om je terugkomst.quote:
Allemaal van die gebroken kinderhartjesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dit, waarom nu pas. Drie jaar geleden zat iedereen op zijn knieen te bidden om je terugkomst.
ja ik had er net nog aan gedacht, als fan wil je altijd kampioen wordenquote:
je buren zijn al gevaccineerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef Azula het volgende:
Shits. Met m’n goede gedrag een onderonsje bij m’n buren afgeslagen maar het klinkt steeds gezelliger.
🍆🍆🍆quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg, als we er hier een gaychat van gaan maken dan haak ik af hé
Ik weet niet, er gebeurt ook vrij weinig als jullie niks winnen. ;pquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik had er net nog aan gedacht, als fan wil je altijd kampioen worden
Maar als je wint zegt het bestuur, selectie is goed genoeg en krijg je nooit de broodnodige versterkingen
Lastig
Agossie, gooi dat glas maar weer vol danquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef Azula het volgende:
Shits. Met m’n goede gedrag een onderonsje bij m’n buren afgeslagen maar het klinkt steeds gezelliger.
Dat lijkt mij niet nee. Normaliter zitten we met vier (koppeltje, buurman rechts en ik) dus redelijk volgens de regels.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je buren zijn al gevaccineerd?
Moet morgen fris zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Agossie, gooi dat glas maar weer vol dan
die komt vast niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet niet, er gebeurt ook vrij weinig als jullie niks winnen. ;p
Waarschijnlijk kan je juist net wat makkerlijker je sancho binnenhalen wanneer je kampioen bent
oke dacht even dat je niet meer meedeedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet nee. Normaliter zitten we met vier (koppeltje, buurman rechts en ik) dus redelijk volgens de regels.
Een man met een vrouwenicoontje snakt toch juist naar de aandacht van mannen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg, als we er hier een gaychat van gaan maken dan haak ik af hé
Ik ben een vrouw. En ik val op vrouwenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een man met een vrouwenicoontje snakt toch juist naar de aandacht van mannen?
snap niet dat mensen dachten dat die gay mijn kloontje wasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een man met een vrouwenicoontje snakt toch juist naar de aandacht van mannen?
Oh shit verkeerde accountquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dachten dat die gay mijn kloontje was
Ik denk wel aan de medemens.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke dacht even dat je niet meer meedeed
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh shit verkeerde account
Jij bent ook wel beetje dol op mannen tochquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dachten dat die gay mijn kloontje was
jake gyllenhaal en ryan gosling mogen mij pijpen als ze willen maar verder niet echtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook wel beetje dol op mannen toch
Denk dat danny zich kapot lachtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dacht trouwens dat fok failliet was ofzo
Dan noem je er ook twee hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal en ryan gosling mogen mij pijpen als ze willen maar verder niet echt
die heeft even nieuwe macbookie gekocht ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat danny zich kapot lacht
Je hoeft niet altijd achter je keuzes te staan he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat jank je dan dat je hebt afgeketst!!
Nog ¤ 12760 te gaan tot 1 januari 2021quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft even nieuwe macbookie gekocht ofzo
ja das grens bij 3+ ben je biquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan noem je er ook twee hoor![]()
13k om weer een jaar met jou te chatten is een koopjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog ¤ 12760 te gaan tot 1 januari 2021
Jij valt op lieve mannen met puppy ogenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal en ryan gosling mogen mij pijpen als ze willen maar verder niet echt
Hugh Jackman?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja das grens bij 3+ ben je bi
Abid?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie man maar nee zeker niet
bij ryan hoop ik vooral dat zn vrouw ook mee doetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij valt op lieve mannen met puppy ogen
Bradley Cooper? William Moseley?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie man maar nee zeker niet
Blake Lively is een godinquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij ryan hoop ik vooral dat zn vrouw ook mee doet
Eva Mendes is toch wel aardig over datum, dat was 10 jaar geleden in de tweede fast and furious een lekker wijfquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij ryan hoop ik vooral dat zn vrouw ook mee doet
mehquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bradley Cooper? William Moseley?
oke?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eva Mendes is toch wel aardig over datum, dat was 10 jaar geleden in de tweede fast and furious een lekker wijf
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eva Mendes is toch wel aardig over datum, dat was 10 jaar geleden in de tweede fast and furious een lekker wijf
Ja ik had gosling op de korrelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh bedoelde ryan Reynolds, niet die andere ryan
en het was al niet veelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze ook beseft dat ze nu aan het aftakelen is
Ik heb nog wel een paar goede jaren te gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze ook beseft dat ze nu aan het aftakelen is
Ja maar als je dichterbij komt zie je het al welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar goede jaren te gaan
Gelukkig mag jij op anderhalve meter en meer afstand blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar als je dichterbij komt zie je het al wel
rimpels?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar als je dichterbij komt zie je het al wel
Ze liet toen heel trots haar achterwerk zien bij die waterval weet je nogquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en het was al niet veel
nee zegt me niksquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze liet toen heel trots haar achterwerk zien bij die waterval weet je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |