Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet de eerste met het juiste antwoord was...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:25 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klopt en de vraag is wat is erger, sneeuwballen of wintertenen.
Geel-groen-roodquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:38 schreef derLudolf het volgende:
Welke kleuren heeft de vlag van Litouwen?
Taip!quote:
quote:
Oeps, zat mobiel en keek niet verder dan mijn neus lang was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet de eerste met het juiste antwoord was...
Stand:quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef qajariaq het volgende:
Darnaux maar dat was de knecht.
Philias Fogg.
Stand:quote:
quote:Storm is een Brits-Nederlandse stripreeks, oorspronkelijk getekend door. Hoofdpersonen uit de strip zijn de astronaut Storm en Roodhaar, vanaf De Kronieken van Pandarve vergezeld door Nomad.
De strip was een initiatief vanen Martin Lodewijk. De serie is vooral bekend geworden om de kwaliteit van de tekeningen door
.
Check Space Jam dan ook even, dat is ook een deels animatie film...quote:[b]Op maandag 15 februari 2021 14:48 schreef qajariaq het volgende:[/
Deze had ik voor ogen. Dit was in ieder geval de eerste en de bekendste denk ik. Ik zal die andere twee suggesties ook eens opzoeken.
Mary Poppinsquote:Op maandag 15 februari 2021 14:23 schreef qajariaq het volgende:
Een film waar naast echte acteurs ook veel stripfiguren verschijnen. En dan niet een enkele scene maar echt vrijwel de hele film.
Welke film is een combinatie van echte acteurs en tekenfilm?
Yesquote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef slaveloos het volgende:
Don Lawrence, ook bekend van het geweldige trigie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |