Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet de eerste met het juiste antwoord was...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:25 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klopt en de vraag is wat is erger, sneeuwballen of wintertenen.
Geel-groen-roodquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:38 schreef derLudolf het volgende:
Welke kleuren heeft de vlag van Litouwen?
Taip!quote:
quote:
Oeps, zat mobiel en keek niet verder dan mijn neus lang was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet de eerste met het juiste antwoord was...
Stand:quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef qajariaq het volgende:
Darnaux maar dat was de knecht.
Philias Fogg.
Stand:quote:
quote:Storm is een Brits-Nederlandse stripreeks, oorspronkelijk getekend door. Hoofdpersonen uit de strip zijn de astronaut Storm en Roodhaar, vanaf De Kronieken van Pandarve vergezeld door Nomad.
De strip was een initiatief vanen Martin Lodewijk. De serie is vooral bekend geworden om de kwaliteit van de tekeningen door
.
Check Space Jam dan ook even, dat is ook een deels animatie film...quote:[b]Op maandag 15 februari 2021 14:48 schreef qajariaq het volgende:[/
Deze had ik voor ogen. Dit was in ieder geval de eerste en de bekendste denk ik. Ik zal die andere twee suggesties ook eens opzoeken.
Mary Poppinsquote:Op maandag 15 februari 2021 14:23 schreef qajariaq het volgende:
Een film waar naast echte acteurs ook veel stripfiguren verschijnen. En dan niet een enkele scene maar echt vrijwel de hele film.
Welke film is een combinatie van echte acteurs en tekenfilm?
Yesquote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef slaveloos het volgende:
Don Lawrence, ook bekend van het geweldige trigie
je gaat voor de juiste!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef pipster het volgende:
Franq of Van Hamme.... Ik ga voor de laatste.
quote:
Graag een compleet (!!) lijstje met 20 andere dorpen en steden die ook 'huizen' in hun naam hebben...quote:Huizen is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland, in het Gooi.
Welk deel van '...een çompleet (!!) lijstje met 20 andere dorpen en steden...' begrijp je niet?quote:
Doe eens niet zo strengquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk deel van '...een çompleet (!!) lijstje met 20 andere dorpen en steden...' begrijp je niet?
Vijfhuizen en Enkhuizen tellen vanaf nu helaas niet meer mee bij een lijst van 20 dorpen en steden.
Nog 20 te gaan dus...![]()
Als ik het niet expliciet gemeld had, had ik je helemaal gelijk gegeven.quote:
Helaas, 3 fout, los van Enkhuizen en Vijfhuizen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef pipster het volgende:
01 Biddinghuizen
02 Warmenhuizen
03 Grosthuizen
04 Driehuizen
05 Driehuizen Texel
06 Veenhuizen
07 Vijfhuizen
08 Haringhuizen
09 Maarhuizen
10 Enkhuizen
11 Zeshuizen
12 Oosthuizen
13 Zevenhuizen
14 Broekhuizen
15 Venhuizen
16 Uithuizen
17 Vierhuizen
18 Achthuizen
19 Dijkhuizen geleend
20 Westhuizen gokje
Stand:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef derLudolf het volgende:
Veenhuizen
Jipsinghuizen
Biddinghuizen
Haringhuizen
Enkhuizen
Uithuizen
Driehuizen
Warmenhuizen
Dijkhuizen
Voorthuizen
Broekhuizen
Zevenhuizen
Oosthuizen
Ellersinhuizen - Ellerhuizen, maar vooruit...
Maarhuizen
Vijfhuizen
Venhuizen
Haringhuizen
Grosthuizen
Achthuizen
Joehoequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef derLudolf het volgende:
Veenhuizen
Jipsinghuizen
Biddinghuizen
Haringhuizen
Enkhuizen
Uithuizen
Driehuizen
Warmenhuizen
Dijkhuizen
Voorthuizen
Broekhuizen
Zevenhuizen
Oosthuizen
Ellersinhuizen
Maarhuizen
Vijfhuizen
Venhuizen
Haringhuizen
Grosthuizen
Achthuizen
Plaatsen waar gevangenissen zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:05 schreef derLudolf het volgende:
Nee het heeft te maken een van de plaatsen uit het antwoord op de vorige plaats. Een van de eerste plaatsen
Nou goed genoeg. Het zijn allen gevangenissen in Veenhuizenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatsen waar gevangenissen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |