SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik heb nou niet het idee dat je bij het eten van een zakje schuimbanaantjes impotent gaat raken of zoquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Als de plaatjes van sigarettenpakjes op snoep zouden zitten zou ik het bijna niet meer kopen
Die gast ziet er verder wel gezellig uit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd voor die plaatjes op bierflesjes.
[ afbeelding ]
Mja pakje ligt toch altijd in de keukenla dus zit die plaatjes zeldenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Als de plaatjes van sigarettenpakjes op snoep zouden zitten zou ik het bijna niet meer kopen
Heb je niet zo'n 'pakjeshoesje'quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja pakje ligt toch altijd in de keukenla dus zit die plaatjes zelden
Pas op: dit product maakt u heel gezellig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gast ziet er verder wel gezellig uit.
Nee maar met rotte tanden op het pakje zou ik wel denken 'ok laat maar, zin is over'.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat je bij het eten van een zakje schuimbanaantjes impotent gaat raken of zo
Ja daar knap ik ook op af bij seks.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar met rotte tanden op het pakje zou ik wel denken 'ok laat maar, zin is over'.
Veel te veel moeite joh.quote:
Geen idee. Vraag het @Wereldgozer eensquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat je bij het eten van een zakje schuimbanaantjes impotent gaat raken of zo
Ik wel wat leuks voor een project met Disney. Alleen kon blijkbaar alleen ‘s nachts.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vermoeiend.
Mijn collega is nu al 2,5 dag op, is bezig met een hoogspanningsstabiliteits installatie die 100K per dag kost als die uit staat. Vergeten om software licenties uit Amerika te kopen.
Ja dacht ik. Nou ja sommige rokers dan he. Niet allemaal natuurlijk.quote:
Werk jij voor die ouwe jodenhatende nazi?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel wat leuks voor een project met Disney. Alleen kon blijkbaar alleen ‘s nachts.
Die is zich tegenwoordig aan het afberen op het onlyfans account van Ferry Doedens.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het @:wereldgozer eens
Die is al lang doodquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij voor die ouwe jodenhatende nazi?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Die is zich tegenwoordig aan het afberen op het onlyfans account van Ferry Doedens.
Gewoon laten hangen. Lekker vrolijk toch , is er tenminste nog iets dat er feestelijk uit ziet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:44 schreef Haags het volgende:
Wanneer denkt mijn buurman eens van; goh het wordt nu toch weleens tijd dat ik mijn kerstlampjes van de schutting af ga halen.
Mijn kerstboom staat ook gewoon nog hoor. En ik heb het hele jaar kerstlampjes op het balkon hangenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:44 schreef Haags het volgende:
Wanneer denkt mijn buurman eens van; goh het wordt nu toch weleens tijd dat ik mijn kerstlampjes van de schutting af ga halen.
Geld is geld. Befehl ist befehl.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij voor die ouwe jodenhatende nazi?
Hier hangt in de hal nog een mega kerstkrans die ik elke keer vergeet op de ruimen...quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn kerstboom staat ook gewoon nog hoor. En ik heb het hele jaar kerstlampjes op het balkon hangen
Meh.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon laten hangen. Lekker vrolijk toch , is er tenminste nog iets dat er feestelijk uit ziet.
Jemig dit meen je nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn kerstboom staat ook gewoon nog hoor. En ik heb het hele jaar kerstlampjes op het balkon hangen
Ik verveel mequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow Haags doordeweeks savonds hier.
Trwustequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bosje![]()
Ok nu ga ik echt slapen, morgen weer om 5:00 op
Sterkte en truste. Ik sta denk ik ergens rond 8 uur op morgen..quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bosje![]()
Ok nu ga ik echt slapen, morgen weer om 5:00 op
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
Heeft er iemand hier een nintendo switch?
Ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
Heeft er iemand hier een nintendo switch?
Cool dan kan ik vriendjes met ze worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
@:ijsdraakje
@:kwiwi
@:liesje1979
@:engine
en nog een paar ook
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
@:ijsdraakje
@:kwiwi
@:liesje1979
@:engine
en nog een paar ook
wat voor'n games heb je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Cool dan kan ik vriendjes met ze worden.
Echt hequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Heb ik ook wel steeds meer.
ho. wacht. hij klikt weer vast. wtf.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
@:citizen.erased jouw schuld. nu laat de A ook ineens los
Mario kartquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor'n games heb je?
heb de mijne sinds ik weer thuis ben nog niet echt aan gehad
Nice. ik heb alleen die eerstequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Mario kart
Just dance
fifa
need for speed
Mario bros deluxe
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
@:citizen.erased jouw schuld. nu laat de A ook ineens los
Wat ik vooral speel is animal crossing, fortnite en splatoon 2 omdat je dat kunt blijven spelen. Maar vind zelf Mario Odessey het leukste spel wat ik op de switch gespeeld heb. En ben nu Mario+Rabbids aan het spelen, ook wel geinig.quote:
Liesjequote:Op donderdag 21 januari 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb Kart, Animal Crossing, Zelda, Tetris (grais) en speel nu heel veel Mario Odyssy
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik vooral speel is animal crossing, fortnite en splatoon 2 omdat je dat kunt blijven spelen. Maar vind zelf Mario Odessey het leukste spel wat ik op de switch gespeeld heb. En ben nu Mario+Rabbids aan het spelen, ook wel geinig.
Mario kart heb ik ook![]()
En fifa ook maar dat heb ik misschien 2 uurtjes gespeeld...kan er niks van
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb Kart, Animal Crossing, Zelda, Tetris (grais) en speel nu heel veel Mario Odyssy
Ik vind het echt een heerlijk spel en precies passend bij mijn niveau. Zelda vond ik ook waanzinnig maar daar heb ik zoveel bij gegoogled. Hierbij is het vaak helemaal duidelijk wat de bedoeling is, dan is het slechts de uitvoering die me soms pas na 100 pogingen lukt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Mario Odessey het leukste spel wat ik op de switch gespeeld heb.
Zeker maar heb hem al bijna uitgespeeld als in dat ik al in paddenstoelenrijk ben aanbeland maar ga nog heel vaak terug naar andere werelden en altijd vind ik weer manen die ik eerder nog niet had gevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Liesje![]()
Wat een leuk spel is dat he? Zoveel dingen om te ontdekken en ziet er zo mooi uit
Als het zomer is. Hier hangen ze ook nog omdat het om vijf uur donker is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:44 schreef Haags het volgende:
quote:
Ja Mario Party lijkt me ook leuk als je met meerdere kunt spelenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:03 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Leuk leuk!!
Ik wil die mario party nog, maar ook vooral voor mijn dochter.
Fifa ook paar uurtjes gespeeld, nee dat moet ik nog even flink oefenen
Zelda is een beetje te moeilijk voor mijquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk spel en precies passend bij mijn niveau. Zelda vond ik ook waanzinnig maar daar heb ik zoveel bij gegoogled. Hierbij is het vaak helemaal duidelijk wat de bedoeling is, dan is het slechts de uitvoering die me soms pas na 100 pogingen lukt.
Ik heb dat met 2 spelers gespeeld en die andere wou iedere keer terug om manen te zoeken....ik werd daar gek vanquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker maar heb hem al bijna uitgespeeld als in dat ik al in paddenstoelenrijk ben aanbeland maar ga nog heel vaak terug naar andere werelden en altijd vind ik weer manen die ik eerder nog niet had gevonden.
Ik heb ze ook nog hangen, doe ze alleen niet aan. Denk zat ik ze van de zomer nog wel aan doe.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het zomer is. Hier hangen ze ook nog omdat het om vijf uur donker is.
Dat was me al opgevallen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:
Heb je dan manen bijgekocht? Als in meer dan die ene per wereld? Want daar zal ik uiteindelijk ook wel op komen, maar voorlopig wil ik nog zoeken. Sommige rijken hebben echt zoooooveel manen!quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Mario Party lijkt me ook leuk als je met meerdere kunt spelen
[..]
Zelda is een beetje te moeilijk voor mijHeb er 25 uur ofzo inzitten en geen idee meer wat ik moet doen. Ga nog wel een keer verder....denk ik.
[..]
Ik heb dat met 2 spelers gespeeld en die andere wou iedere keer terug om manen te zoeken....ik werd daar gek van![]()
Maar snap wel wat je bedoeld. Ik heb het "uitgespeeld" maar er is nog zoveel meer te vinden.
Ja snap ik, ik vrees ook voor technologische singulariteit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het een tikje creepy hoor
Ja wekelijkse bijeenkomst van gnomen die dansenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Beelden uitgelekt van Ballie’s bovenburen.
@:bitterbal
Ik heb aardig wat, maar niks van dit lijstje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Mario kart
Just dance
fifa
need for speed
Mario bros deluxe
Vind de versie van de Party Animals leuker.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Beelden uitgelekt van Ballie’s bovenburen.
@:bitterbal
Voor je het weet komen die dingen ‘s avonds om negen uur je voordeur op slot draaienquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik vrees ook voor technologische singulariteit.
Ziet er verder wel gezellig uitquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wekelijkse bijeenkomst van gnomen die dansen
Bij pure technologische singulariteit zul je daar geen last meer van hebben, dan is de mensheid voor machines wat bacteriën nu voor ons zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet komen die dingen ‘s avonds om negen uur je voordeur op slot draaien
Niet boven jequote:Op donderdag 21 januari 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er verder wel gezellig uit
Is even geleden dat ik het gespeeld heb. Maar nee, niks bijgekocht volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je dan manen bijgekocht? Als in meer dan die ene per wereld? Want daar zal ik uiteindelijk ook wel op komen, maar voorlopig wil ik nog zoeken. Sommige rijken hebben echt zoooooveel manen!
Zelda is ook gewoon moeilijk, google is je vriend!
Jij had ook paper Mario toch? Is dat leuk?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Is even geleden dat ik het gespeeld heb. Maar nee, niks bijgekocht volgens mij.
Ja google is zeker handig! Maar ook dan kom ik er soms niet uitIk heb een lijstje van spellen waarvan ik gewoon muurvast zit en niet meer verder kom.
Ja heb ik, nee is niet leukquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij had ook paper Mario toch? Is dat leuk?
Waarheen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik niet ziek word dan ga ik denk ik dit weekend een paar proefkabouters op reis sturen.
Okay duidelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb ik, nee is niet leukOok daar zit ik muurvast.
Mario+Rabbids kingdom vind ik wel echt heel leuk. Het is geen mooi spel maar de manier van "gevechten" vind ik erg gaaf. Het zijn een soort puzzels maar zonder tijdsdruk. Bij paper mario zijn het ook puzzels maar ik vind ze gewoon niet leuk, terwijl het spel er best mooi uitziet.
wat voor soort games zijn jouw ding?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mario+Rabbids kingdom vind ik wel echt heel leuk. Het is geen mooi spel maar de manier van "gevechten" vind ik erg gaaf. Het zijn een soort puzzels maar zonder tijdsdruk. Bij paper mario zijn het ook puzzels maar ik vind ze gewoon niet leuk, terwijl het spel er best mooi uitziet.
Lol dat moet ik nog even bedenken, denk aan kinderboerderijen en Frantic wil 1 naar Spanje sturen, dacht zelf nog aan geveltuinen, buurttuinen etc. Jij nog suggesties?quote:
Mario + Rabbids is tof ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Vastzitten als in keer op keer proberen en op hetzelfde punt terug komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay duidelijk.Maar bedoel je met vastzitten dat je niet weet hoe je een puzzel moet oplossen of dat je geen puzzels meer kan vinden?
Simpele spellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor soort games zijn jouw ding?
Wat voor kabouters?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat moet ik nog even bedenken, denk aan kinderboerderijen en Frantic wil 1 naar Spanje sturen, dacht zelf nog aan geveltuinen, buurttuinen etc. Jij nog suggesties?
Stardew Valley wel eens geprobeerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vastzitten als in keer op keer proberen en op hetzelfde punt terug komen.
[..]
Simpele spellenIk haak vaak snel af als ik niet meer verder kom. Daarom kom ik ook vaag terug bij fortnite en animal crossing. Je kunt er gewoon niet zoveel fout doen.
Hema failliet?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Iets besteld bij de hema maar er ging iets mis
dan is katrielle niks voor je..quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vastzitten als in keer op keer proberen en op hetzelfde punt terug komen.
[..]
Simpele spellenIk haak vaak snel af als ik niet meer verder kom. Daarom kom ik ook vaag terug bij fortnite en animal crossing. Je kunt er gewoon niet zoveel fout doen.
Nee dat niet. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stardew Valley wel eens geprobeerd?
Jij bent wel een beetje een rare hequote:Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Monsters Inside Me toch een fijn programma.
Kort gezegd is het een boerderij opbouwen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wat is dat dan?
Heb het wel zien staan in de nintendo shop.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een rare he
Ik ga het opzoeken. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kort gezegd is het een boerderij opbouwen.Ik ga het niet kunnen uitleggen zonder dat het suf klinkt, maar het is de moeite van een review lezen/kijken waard.
Leuk grietje.quote:
Hey in deze video komt dat grietje niet voor.quote:
Zomaar in verslikt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey in deze video komt dat grietje niet voor.
nou nee, want wel moe, maar dus niet kunnen slapen, zwaar klote. en bae is er morgen pas weer dus sowieso geen zin om in bed te kruipenquote:
Alleen heb je wel veel ruimte.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, want wel moe, maar dus niet kunnen slapen, zwaar klote. en bae is er morgen pas weer dus sowieso geen zin om in bed te kruipen
dat heb ik in mijn galante Barok bedstede uiteraard sowiesoquote:
Ja ik helaas niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat heb ik in mijn galante Barok bedstede uiteraard sowieso
maakt niet uit, bedden zijn sowieso een van de beste ontdekkingen der mensheid ooitquote:
Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maakt niet uit, bedden zijn sowieso een van de beste ontdekkingen der mensheid ooit
GENOT
Hier over zesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Moet eigenlijk ook slapen maar geen zin en wekker gaat pas over 8 uurtjes.
Mijne over 5.5 uurquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Moet eigenlijk ook slapen maar geen zin en wekker gaat pas over 8 uurtjes.
bnw in de gaten houden AHAHAHAquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat doen jullie hier dan nog.
Niet veel meer, in slaap vallen zometeenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat doen jullie hier dan nog.
Heh kan dat nog dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bnw in de gaten houden AHAHAHA
Nee, en mis het ook totaal niet. Maar werd gisteren ineens gequote daar. Volgens mij hebben ze het zelf niet meer door wie ze er allemaal af geflikkerd hebben.quote:
Ik zie je liever vrolijk hier dan boos daar.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, en mis het ook totaal niet. Maar werd gisteren ineens gequote daar. Volgens mij hebben ze het zelf niet meer door wie ze er allemaal af geflikkerd hebben.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie je liever vrolijk hier dan boos daar.
lekker is dat altijd, nog ff gaan liggenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Muckfuck
Ik ga zo nog even een uurtje liggen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Het was vandaag Nationale Eekhoorn Waarderingsdag, nog net op tijd zeg.
Wh00t wh00tquote:Op vrijdag 22 januari 2021 06:03 schreef Karzai het volgende:
Gedouched, tandjes gepoetst, haartjes gekamt, bakkie koffie, bammetjes smeren
ALTIJD READY!!!
wekker heeft het niet overleefd?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
Ik was het niet eens met mijn wekker vandaag
ja het is ook mijn telefoonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus je hebt gewoon verloren van de wekker
Half driequote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe laat heb jij weekend vandaag?
nee half tienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik was hier om half zeven, jij begint om 9?
gewoon rustig verder zoeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat dit geen lange carričre gaat worden. Ga er nu al wel een beetje met tegenzin heen vanwege alle boze telefoontjes. Gisteren ook weer recensies gelezen en het is echt slecht. En dan zeggen de collegas dat als de winkel open is je niet alleen dit via telefoon hebt maar ook nog eens aan de balie zelf.
En dan vrimiboquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
K moet mij tot half 6 er doorheen worstelen
Je hebt overal wel wat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat dit geen lange carričre gaat worden. Ga er nu al wel een beetje met tegenzin heen vanwege alle boze telefoontjes. Gisteren ook weer recensies gelezen en het is echt slecht. En dan zeggen de collegas dat als de winkel open is je niet alleen dit via telefoon hebt maar ook nog eens aan de balie zelf.
Hele jaar nog geen cola gehadquote:
Jawel maar het lijkt alsof er hier bewust een slecht product wordt verkocht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt overal wel wat.
Maar als je iets beters ziet kun je altijd nog switchen.
Goed. nog niks gehad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je droge januari?
Is helemaal niet bewust slecht denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar het lijkt alsof er hier bewust een slecht product wordt verkocht.
weet ik niet zeker natuurlijk maar het aantal telefoontjes wat ik krijg is echt teveel negatief.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste tijd neem ik sochtends om 7:00 al een glas ijskoude cola.
dat laatste ben ik wel met je eens maar dit ben ik niet gewendquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is helemaal niet bewust slecht denk ik.
Het is gewoon de kwaliteit voor de prijs.
En mensen hebben altijd wat te zeiken.
Welke 2 ga je drinkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed. nog niks gehad.
Zondag mag ik van mezelf 2 drankjes
Daar ben ik nog niet uitquote:
En weet je dan zeker dat het bij 2 blijft?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit
het wordt 1 grote fles (0,75L) Jopen meesterstuk.
Of een normaal formaat bier en een glaasje whiskey.
Niets in het leven is zeker.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En weet je dan zeker dat het bij 2 blijft?
Wat om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niets in het leven is zeker.
Maar ja, dat moet wel lukken. En ook als het er 3 zijn, dan maakt dat ook niet uit
Ik sta apart omdat ik je beste vriend ben hequote:
En dan nog eens gaan bedenken wat ik die dag allemaal wil etenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sta apart omdat ik je beste vriend ben he![]()
Ik ben er al aan gewend dat hij mij niet groet smorgensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sta apart omdat ik je beste vriend ben he![]()
Val jij niet onder het kopje vrienden danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er al aan gewend dat hij mij niet groet smorgens
Zeker niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Val jij niet onder het kopje vrienden dan
quote:
nee joh, er zijn kliekjes binnen het kliekjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat iedereen elkaar lief vindt hier
k vind je wel liefquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat iedereen elkaar lief vindt hier
hue huequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
Het valt mij op dat ik in de statistieken vaak bovenop CherryLips zit
Was je ook vrij gisteren?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Zat net te gaapselen krijg ik deze klap weer te verwerken.
Druk gehad gisteren zelfs, vandaag hoef ik maar een uurtje te werken of zo denk ik dus dan zal het minder zijnquote:
hmmm matige aanwezigheid weerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:09 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 21-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 185 UitStraling
02 182 bitterbal
03 101 dud0r
04 091 Citizen.Erased
05 086 IJsdraakje
06 078 LTVDK
07 076 gianni61
08 069 CherryLips
09 064 Amarantha
10 062 Dr_Flash
11 061 FranticDJ
12 059 kwiwi
13 047 Lospedrosa
14 040 Budapestenaar
14 040 Jacquelinehasselbaink
16 036 Karzai
17 035 Ygritte
17 035 EttovanBelgie
19 033 Haags
20 027 Leonos
21 022 DerRabbit
22 017 Bomenverzameling
23 015 liesje1979
24 011 Koen66
24 011 mschol
24 011 engine
27 009 Solotovski
28 003 Modus
29 001 Muskusboktor57
29 001 Arcee
klik hier voor meer stats
Wel een beetje zachtjes doen hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
Het valt mij op dat ik in de statistieken vaak bovenop CherryLips zit
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een beetje zachtjes doen hoor.
En daar binnen weer kliekjes?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, er zijn kliekjes binnen het kliekje
quote:
Meer dan 100quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:09 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 21-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 185 UitStraling
02 182 bitterbal
03 101 dud0r
04 091 Citizen.Erased
05 086 IJsdraakje
06 078 LTVDK
07 076 gianni61
08 069 CherryLips
09 064 Amarantha
10 062 Dr_Flash
11 061 FranticDJ
12 059 kwiwi
13 047 Lospedrosa
14 040 Budapestenaar
14 040 Jacquelinehasselbaink
16 036 Karzai
17 035 Ygritte
17 035 EttovanBelgie
19 033 Haags
20 027 Leonos
21 022 DerRabbit
22 017 Bomenverzameling
23 015 liesje1979
24 011 Koen66
24 011 mschol
24 011 engine
27 009 Solotovski
28 003 Modus
29 001 Muskusboktor57
29 001 Arcee
klik hier voor meer stats
Okequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk gehad gisteren zelfs, vandaag hoef ik maar een uurtje te werken of zo denk ik dus dan zal het minder zijn
Daaar moet een ..... inquote:
Ik was meer in de stemming voor een worstenbroodjequote:
Daar ben ik allergisch voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit handjevol diepvrieserwtjes in IJs haar gaapmondje.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
even eruit laten lepelenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien je je oog achterlaten voor onderzoek
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Succes.
Zo'n ooglapje doet het bij de chicks wel goed, dat staat boefje.
niet gekliktquote:
quote:
En dan smurfen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
IN de wachtkamer van het zkh. Arts zal zo wel komen en dan sta ik over 5 minuten wel weer buiten
succesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
IN de wachtkamer van het zkh. Arts zal zo wel komen en dan sta ik over 5 minuten wel weer buiten
Geen idee nog. Misschien even naar de appie XL, die is tegenover het zkhquote:
Mij sinds een minuut of 10 niet meerquote:
bananenbar-zoom-meeting?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
nog even een banaan naar binnen duwen en dan klaar voor de eerste meeting van de dag
Dat doen die bouwvakkers maar gewoon lekker in hun dixie.quote:
Hier ook. Zelfde als gisteren, alleen nu gelukkig íets verder weg dan direct onder m'n raam.quote:
Hier weet ik nog een mooi verhaal over.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen die bouwvakkers maar gewoon lekker in hun dixie.
ik heb nog nooit een gerrie in een dixie gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen die bouwvakkers maar gewoon lekker in hun dixie.
Hier zijn ze nu met voegen uitslijpen 3 huizen verder, maar dat trilt allemaal lekker door. En ze zijn steigers aan het opbouwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfde als gisteren, alleen nu gelukkig íets verder weg dan direct onder m'n raam.
oh dat is een lekkere ja. en dan dat geroffel elke zoveel seconde van die stofafzuiging (als ze die al gebruiken) die de filters klopt..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze nu met voegen uitslijpen 3 huizen verder, maar dat trilt allemaal lekker door. En ze zijn steigers aan het opbouwen.
wel bij haags maar dat komt omdat hij niet zo intelligent is en fonetisch schrijft. Het is net mario.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel bij haags maar dat komt omdat hij niet zo intelligent is en fonetisch schrijft. Het is net mario.
Ja afzuiging hebben ze wel een beetje, die draait natuurlijk op van die ronkende diesaggregaattjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat is een lekkere ja. en dan dat geroffel elke zoveel seconde van die stofafzuiging (als ze die al gebruiken) die de filters klopt..
quote:
Haha ik was uitgeslapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Copain,
wat is er gebeurd met niet voor 8.30 wakker worden
GA EENS WERKENquote:
goed zoquote:
Ik wel. Meerdaagse festivals met alleen dixies.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een gerrie in een dixie gedaan.
Hrrrrr.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze nu met voegen uitslijpen 3 huizen verder, maar dat trilt allemaal lekker door. En ze zijn steigers aan het opbouwen.
nog een paar uurtjesquote:
Tegenwoordig hebben de meeste festivals wel redelijk fatsoenlijke toiletten staan gelukkig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel. Meerdaagse festivals met alleen dixies.
Niet in Duitsland.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben de meeste festivals wel redelijk fatsoenlijke toiletten staan gelukkig.
op 1 daagse festivals met dixies ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel. Meerdaagse festivals met alleen dixies.
Dan wacht ik wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op 1 daagse festivals met dixies ook
ik las balzakkenquote:
Je moet ook nooit in een dixiepot kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Dixie klinkt nog best lief maar als je ziet wat er allemaal inzit
Die optie heb ik nietquote:
Jawel, Risico inventarisatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook nooit in een dixiepot kijken.
overal op kotsenquote:
en je werkdag moet nog beginnenquote:
Als de dixie te erg is, zie je dat ook wel zonder ín de pot te kijken.quote:
Drie dagen red ik dus net niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die optie heb ik niet
Ik ken mensen die op op een 3 daags festival helemaal niks produceren. Ik moet gewoon elke dag
Vandaag krijg je allemaal leuke mensen aan de lijn;quote:
Klinkt als een korte carričre.quote:
Ja, maar als die helemaal schoon is, is dat ook gevaarlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als de dixie te erg is, zie je dat ook wel zonder ín de pot te kijken.
[..]
Drie dagen red ik dus net niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Als je dat zegt komt ze je persoonlijk met bank en al van een flatgebouw afgooien hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
"als rozen konden praten dan klonken ze zoals jij"
is ze niet zo van de romantische bewoordingen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat zegt komt ze je persoonlijk met bank en al van een flatgebouw afgooien hoor
dus nu sta je buiten voor een dichte deur?quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus nu sta je buiten voor een dichte deur?
Het is in ieder geval beter weer dan aan het begin van de week?quote:
Vrouwen hč, kunnen niet tegen zoete woorden en complimentjes, ja je hebt er wel een paar die je naar de preut kunt praten maar dat zijn meestal van die swingertypes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat zegt komt ze je persoonlijk met bank en al van een flatgebouw afgooien hoor
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar als die helemaal schoon is, is dat ook gevaarlijk.
De kans op een splash is dan een stuk groter
En als ik iets goor vind is dat het welOh, splashes heb ik eigenlijk nooit zo'n last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Sta overdekt:pquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter weer dan aan het begin van de week?
Gewoon een bank er doorheen gooienquote:
Oh, hier is het een zonnetje.quote:
het is toch droog dus wat maakt dat uitquote:
Het is vooral door wie en hoe de complimentjes en zoete woorden gemaakt worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hč, kunnen niet tegen zoete woorden en complimentjes, ja je hebt er wel een paar die je naar de preut kunt praten maar dat zijn meestal van die swingertypes.
Nee niet echt, als ik zeg dat ze lief is moet ik haast onderduikenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ze niet zo van de romantische bewoordingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |