Had gekund.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2365409
Mooi stuk. Over hoe jongeren de dupe zijn van het hele gebeuren. @:janneke141 ben jij dit?
hebben ze zelf al gedaan:quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Had gekund.
Maar we kunnen hierover natuurlijk stukken in de krant blijven schrijven, ik hoop vooral dat er wat verandert. We moeten op korte termijn manieren verzinnen waarop jongeren weer bij elkaar kunnen komen.
Hoe vaak heb je die inmiddels geplaatst?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hebben ze zelf al gedaan:
https://www.ukrant.nl/magazine/waarom-fay-naar-feestjes-gaat/
Zo die wordt ook weer even van stal gehaald.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Waarom stoppen we alle jongeren niet in quarantaine bij elkaar? Ik hoor dat dit erg populair is, het quarantaine idee, dus waarom niet?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit jaar de eerste keerquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die inmiddels geplaatst?
Bij mij sijpelt het er nu ook langzaam in. Ben geen jongere meer, maar wel alleenstaand en in de 20.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2365409
Mooi stuk. Over hoe jongeren de dupe zijn van het hele gebeuren. @:janneke141 ben jij dit?
hoe vaak heb jij dit jaar al artikelen gepost over de zielige jongeren ?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die inmiddels geplaatst?
Goed idee, zullen we dat gelijk ook met 70+ doen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Waarom stoppen we alle jongeren niet in quarantaine bij elkaar? Ik hoor dat dit erg populair is, het quarantaine idee, dus waarom niet?
Zo lang jij ze zielig blijft noemen, blijf ik die artikelen posten. Want dan is het kennelijk nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij dit jaar al artikelen gepost over de zielige jongeren ?
verpleeg/verzorgingshuizen vannacht dichtkitten en je bent erquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed idee, zullen we dat gelijk ook met 70+ doen?
Die zitten al aardig opgesloten, toch? En die klagen niet dat ze sociale contacten missen of mentale problemen krijgen, geloof ik. Dat horen we alleen van jongeren, dacht ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed idee, zullen we dat gelijk ook met 70+ doen?
Ik kan je het nummer van mn broertje wel even geven die in een verzorgingstehuis werkt. Die bewoners van dat verzorgingstehuis kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zitten al aardig opgesloten, toch? En die klagen niet dat ze sociale contacten missen of mentale problemen krijgen, geloof ik. Dat horen we alleen van jongeren, dacht ik.
Hoe kom je daar in godsnaam bij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zitten al aardig opgesloten, toch? En die klagen niet dat ze sociale contacten missen of mentale problemen krijgen, geloof ik. Dat horen we alleen van jongeren, dacht ik.
soort az supporterquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen. 3 hoog achter op een tribune met een ratel
Omdat het in het frame “alleen jongeren zeiken” pastquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam bij?
Het dak van AZ is gevaarlijker dan het virus, dat hoop ik niet dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan wel met dak boven het hoofd.
Volgens mij hebben die over het algemeen al minder sociale contacten dus dat scheelt weer. De eerste lockdown met name was zeker schrijnend voor de ouderen in tehuizen en het is goed dat we daar nu op een andere manier mee omgaan. Maar dat we dat 'alleen van jongeren' horen is lulkoek. Een verdwaald artikeltje hier en daar en dat is het, en dan zijn het ook nog met name de experts ipv de jongeren zelf die zich laten horen, of moet ik het maar 'klagen' noemen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Robot Jettenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:18 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
en de besmettingen in Engeland dalen alweer net zo snel als dat ze gestegen zijn. Het virus is o zo gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |