Wat eet jij toch altijd lekker manquote:Op zaterdag 30 januari 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
ook koffie
straks een beetje yoghurt met een mandarijntje
ik heb nog kaiserbroodjes, oude kaas, coburger ham en aardbeienjam voor ontbijt om een uur of tien
danku, ja lekker eten vind ik wel belangrijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat eet jij toch altijd lekker man![]()
Ik ga straks als ik uitgedut ben eens aan de witte bonen in tomatensaus met toast erbij. Altijd lekker in het weekend
Iets te copieuze maaltijd genoten gisterenavond dus ik hou het rustig vanmorgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
danku, ja lekker eten vind ik wel belangrijk![]()
Engels ontbijtje?
Ik kom eraanquote:
Wat een lekker menu! Alledrie de gangen. Hoop dat het geslaagd is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef golfer het volgende:
Hebben voor vanavond eten laten bezorgen door Restaurant ML., verslag volgt later in CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2
Is dit varkensvlees met vruchtjes?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Chinees gehaald:
Hou See Yuk (oestersaus)
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
Vooraf gebakken ganzenlever (de wel lekkere en niet ranzige foie gras variant)
Hoofd victoriabaarsfilet met vanalles
Na staat in de koelkast voor morgen (of vanavond laat), zit tjokvol
Witte chocolademousse iig.
Appels met peren vergelijken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
Vooraf gebakken ganzenlever (de wel lekkere en niet ranzige foie gras variant).
Lekker! Trouwens nu ook zin in appeltaart.quote:Op zondag 31 januari 2021 07:34 schreef Karzai het volgende:
Ook koffie, beetje yoghurt met een mandarijntjes
Moet even 4 eieren opmaken vandaag denk dat ik daar een boerenomelet van maak met parmezaanse kaas en spekjes
Lekker zonnetje erbijquote:Op zondag 31 januari 2021 09:42 schreef Karzai het volgende:
appeltaartje gehaald hed ik echt trek ik
[ afbeelding ]
Haai FFTquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dit varkensvlees met vruchtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |